faalauaiteleina Faiga Faavae

E leai se fa'alapotopotoga e fa'atulafonoina le tu'uina atu i tagata fa'atau se maliega o faiga fa'alilolilo. O lona uiga, o faiga fa'avae fa'alilolilo e tele fa'amoemoega fa'aletulafono aoga. E matua fautuaina lava le tusi a maliega faiga fa'alilolilo ma fa'aali i luga o lau telefoni feavea'i mo tagata fa'atau e matamata ai.

E mana'omia e le au atina'e telefoni feavea'i e iloa lelei e tagata fa'atau le auala e aoina ma teu ai a latou fa'amatalaga fa'aoga.

E masani lava, pe a sii mai e se tasi se polokalama e leai se totogi, o loʻo tuʻuina atu e tagata faʻaoga a latou faʻamatalaga e faʻatau mo lena auaunaga. Mo se faʻataʻitaʻiga, atonu latou te laʻuina mai se app e manaʻomia ai latou e faʻafesoʻotaʻi a latou tala faʻasalalau lautele e faʻaoga ai le app. I se fefaʻatauaʻiga masani tau tupe, mo se faʻataʻitaʻiga, $5 mo le luasefulu fuamoa, e te iloa le tele o lau foaʻi mo lena mea. E masani lava, e tauaso le maliega o faiga faʻavae faʻapitoa, e leai ni faʻamatalaga o le mea tonu o le a aoina mai e le app mai le tagata faʻaoga ma teu poʻo le faʻamatalaga o mea o le a tupu i lena faʻamatalaga.

O le maliega o faiga fa'avae fa'alilolilo e fa'avaeina ai le va fa'aletulafono i le va o itu auai. E fesoasoani ia te oe e pulea lau app, ma e maua ai le faʻatuatuaga i tagata faʻaoga aua latou te iloa mea e mafai ona latou faʻamoemoeina mai lau app.

E ta'ua fo'i o Tu'utu'uga o le Fa'aoga po'o Tu'uga o Au'aunaga, e tatau i Tu'utu'uga ma Tu'utu'uga ona fa'ata'atia ai ta'iala autu nei:

 

  1. O tulafono e tatau ona mulimulitaʻia e tagata faʻaoga.
  2. O le a le fa'alapotopotoga - ma e leai - e nafa ma.
  3. Tulaga fa'asalaina mo le fa'aaoga sese o le app, e aofia ai le tapeina o le tala.
  4. O lau fa'amatalaga o le puletaofia.
  5. Totogi ma fa'amatalaga fa'amatalaga, pe a talafeagai.

 

O le mea moni, o se faiga fa'alilolilo e fa'aitiitia ai le ono tula'i mai o le le femalamalamaa'i i le va o itu. E tu'uina atu ia te oe, le kamupani e tu'uina atu auaunaga mo le faia o se gaioiga faasaga i tagata fa'aoga pe a mana'omia. E mafai fo'i ona fa'asaoina oe mai i'uga tau tupe o le tagi fa'aletulafono.

O le mea e sili ona taua, o faiga fa'avae fa'alilolilo ose tulafono fa'amau. O lona uiga afai e fa'aauau pea ona fa'aaoga e se tasi lau app pe a uma ona faitau Tu'utu'uga ma Tulaga, latou te fiafia e osia lenei feagaiga ma oe.

 

Aisea e maua ai e le au atiaʻe ma tagata e ona le faʻamanuiaga mai Faiga Faʻapitoa

 

O tulafono fa'alilolilo o tulafono ia e te fa'amoemoe e mulimulita'ia e tagata fa'aoga pe a latou la'u mai ma fa'aoga lau app. O le mafuaaga lena e taua tele ai mo tagata uma polokalama atinae ma pule.

E mafai ona e fa'agata pe tape tala fa'aleaga pe a latou solia lau tulafono fa'alilolilo. Ole mea lea e puipuia ai isi tagata fa'aoga ma fesoasoani ia te oe e tausia lau app i se tulaga saogalemu, fa'atuatuaina aemaise lava pe a mafai e tagata fa'aoga ona fa'apipi'i a latou lava anotusi.

Afai e te fa'aogaina se fa'atauga fa'apisinisi e pei o se faleoloa e-pisinisi, faiga fa'alilolilo e tu'uina atu ia te oe e fa'atuina ni ta'iala mo le fa'afoeina o fa'afitauli fa'atau e pei o le tuai ona tu'uina atu, fa'afitauli o le totogiina, ma toe fa'afo'i. O se taunuuga, talu ai e mafai ona e faʻatonuina tagata faʻatau i Tuutuuga o le Faʻaaogaina, e te faʻavaveina le faʻagasologa o feeseeseaiga.

E masani lava ia te oe le setiina po o fea tulafono e pulea ai faiga fa'alilolilo. O le tele o le au fai polokalame latou te filifilia tulafono o loʻo faʻavae ai a latou pisinisi. I upu fa'aletulafono, e ta'ua lea o le pikiina o le fono po'o le nofoaga po'o le fa'atuina o le fa'amasinoga.

O se faiga fa'alilolilo e mafai ai ona e fa'ama'oti au aia tatau tau meatotino ma le gaioiga e te faia pe a solia e se tasi lau puletaofia.

E talisapaia e tagata faʻaoga le manino. E sili atu lo latou talitonuga i polokalama e faʻamalamalama manino ai tulafono ma matafaioi o loʻo ia i latou. O tulafono fa'alilolilo a se app o le a fesoasoani e ausia lenei mea.

E taua le maitauina e ui e mafai ona e setiina au lava tulafono, e tatau ona avea ma maliega faaletulafono.

O nisi faiga fa'alilolilo e sili atu ona au'ili'ili nai lo isi. E fa'alagolago i:

 

  1. Pe mafai e tagata fa'aoga ona fa'atau se oloa e ala ile app.
  2. Afai e faia e tagata fa'aoga pe lafo a latou lava anotusi.
  3. O le a le fa'atapula'aina o feso'ota'iga - mo se fa'ata'ita'iga, o se fa'aliliuga gagana, po'o se fa'asalalauga talafou, o le ai ai.
  4. fa'apuupuu tulafono fa'apolokalame fa'alilolilo nai lo se faleoloa po'o se tautua fa'asoa.