telemedicineTelemedicine - E leai se mea fou e uiga i lenei taimi. Peitaʻi, atonu e foliga mai e lē masani ai nisi tagata. O le toʻatele o tagata e le o iloa le lelei ma le lautele o telefoni feaveaʻi telefoni feaveaʻi i tua atu o lona igoa poʻo le mea moni o se metotia e faʻatagaina ai togafitiga faafomaʻi i tagata. Fomai pe a mana'omia, Manuia, MD Live, Talkspace, ma isi, o nisi ia o telefoni feaveaʻi telemedicine telefoni feaveaʻi i totonu o pisinisi. O iinei, e mafai ona e aʻoaʻoina pe o le a le telemedicine telefoni feaveaʻi, o a latou faʻamanuiaga, ma pe faʻafefea ona aʻafia ai le falemaʻi soifua maloloina. Su'e ma su'esu'e!

 

Telemedicine Mobile Apps – Falemai i lou fale!

E mafai nei ona e fa'aogaina se telefoni feavea'i mo le telemedicine e maua ai le falema'i mai le fale. O polokalama feavea'i ua fa'afaigofie mea uma. E mafai ona e vala'au, lafo fe'au, ma talatalanoa i luga o le vitiō ma lau foma'i mo le tausiga fa'apitoa. O mea uma lava e na o ni nai pa'i.

 

Telemedicine poʻo le soifua maloloina mamao o loʻo faʻafouina le vaega o le soifua maloloina. O se faʻamaʻi faʻamaʻi ua fesoasoani foi i le lautele o le taliaina o le telemedicine. O le Covid-19 ua mafua ai se tulaga e le mafai ai ona tatou o i fafo e tusa lava pe o tatou manaoga ogaoga. O le mea lea e mafai ona aofia ai le telemedicine i le numera o manaʻoga taua i lenei vaitau.  

 

Fa'amanuiaga ole Telemedicine App

  • Tusi lau avanoa
  • I-app talatalanoaga ma telefoni
  • Konafesi vitio
  • Faʻafiafiaga
  • Tau-lelei 
  • Saogalemu faitotoa totogi

 

Fa'afefea Telemedicine Suia Le Alamanuia Foma'i?

O suʻesuʻega ua faʻaalia e sili atu i le 75% o tagata e sili atu i luga ole laiga faufautua ma latou faʻaogaina telefoni feaveaʻi telefoni feaveaʻi e tusi ai taimi atofaina. Ole mea lava ia e faʻaalia ai le tuputupu aʻe ole telemedicine. Ae faapefea? E fa'afefea ona suia le alamanuia faafoma'i?

 

Telemedicine ua faʻateleina. I le avea ai o se vaega o lona faʻalauteleina, o loʻo tuʻufaʻatasia tekinolosi faʻatasi ma le telemedicine. E le gata i lea, o loʻo faʻalauteleina le lautele o lenei fanua e ala i le tatalaina o avanoa fou. 

 

O le mea muamua lava o le lelei o loʻo ofoina mai. Ole mafua'aga sili lea ona taua mo lona fa'ateleina o le ta'uta'ua i totonu o tagata. E ese mai i lenei, telemedicine o loʻo sailia ni auala eseese e faʻaleleia ai o ia lava e faʻalautele ana auaunaga.

 

O le atinaʻeina o se telefoni feaveaʻi telefoni feaveaʻi ua fatuina ai se aafiaga sili atu i le falemaʻi soifua maloloina. O le mea moni, e leai se tasi e leai sana telefoni fe'avea'i. O le mafua'aga sili lea e fa'amata'u ai polokalame feavea'i. O lea, e faigofie mo oe ona tusi se taimi atofaina ma lau fomaʻi i se taimi e aoga mo oe. 

 

E te le tau tu i luga mai lou nofoa ma e alu i le falemai. E mafai ona e maua le lagolago a lau foma'i mai le mafanafana o lou fale. I le faaopoopo atu i le tuʻuina atu o faʻatulagaga sili ona fetuutuunai mo maʻi ma fomaʻi, telemedicine apps e sili ona taugofie mo tagata mamaʻi ma e talia lautele i le lalolagi atoa.

 

Vaaiga ole Telemedicine

Telemedicine apps ua faʻateleina le faʻaogaina i nuʻu i tua e le maua ai e tagata le tele o avanoa i falemaʻi ma e tatau ona latou malaga mamao atu e maua ai fesoasoani faʻafomaʻi. O tagata i atunuʻu e tele nuʻu mamao, e pei o Aferika i Matu, e mafatia i le le lelei o le tausiga o le soifua maloloina ma le lagolago. O le taimi lea e avea ai le telemedicine ma se faaola ola.

 

Tusa lava pe a itiiti ifo ma le toatasi le tagata i lena eria o loʻo i ai se telefoni feaveaʻi, e mafai e tagata o loʻo nonofo i lena eria ona faʻaogaina le telemedicine auaunaga e ala i le telefoni feaveaʻi. Latou te le tau fa'alavelave ma feoa'i tele e asiasi i le foma'i. E le gata i lea, o le auaunaga e mafai ona faʻaogaina i tulaga e le mafai ai ona ave se maʻi i se falemaʻi mo togafitiga vave. Ole fesoasoani vave fa'afoma'i e mafai ona fa'asaoina ai le ola ole ma'i.

 

O le iʻuga o le faʻamaʻi, e tele faʻalapotopotoga e sili atu le galulue mai aganuʻu aiga, ma o tagata faigaluega ua leiloa a latou fesoʻotaʻiga lautele. O lenei mea ua mafua ai se ituaiga o tuuatoatasi ma le atuatuvale i totonu o tagata. Ina ia taulimaina lenei mea, o le toʻatele o tagata e manaʻomia le fesoasoani a fomaʻi mafaufau. Ae o le faigata o femalagaaiga ma le logoina o isi e uiga i o latou mafaufau o loʻo taofia ai i latou. Fa'atalanoaga i luga ole laiga ma le foma'i mafaufau ile telefoni a'o totonu ole potu ole fofo sili ona fiafia ile taimi nei. Telemedicine apps o lea e sili atu ona faʻaaogaina i nei tulaga.

 

E le gata i lea, o tagata e iai faʻafitauli faʻamaʻi ua faʻateleina i aso nei. I lenei tulaga, e sili atu ona latou o atu mo telemedicine apps mo a latou siaki masani. 

 

Lumanai ole Telemedicine App

Fai mai i se taimi lata mai, o le tuʻufaʻatasia o telefoni feaveaʻi telefoni feaveaʻi ma tekonolosi faʻapitoa e pei ole AI, faʻateleina ma faʻamatalaga moni, robotics, ma isi mea o le a tuʻuina atu auaunaga tau soifua maloloina i tagata mamaʻi i se auala sili atu ona faʻaogaina ma o le a avea ma se suiga tele i le alamanuia faafomai mo mautinoa.

 

upu faaiu,

E mautinoa o le atinaʻeina o se telefoni feaveaʻi telefoni feaveaʻi mo lau pisinisi o le a avea ma se taʻaloga-sui i lau pisinisi talu ai o loʻo faʻatupulaia tele talosaga telemedicine. O se telefoni feavea'i o le a tu'uina atu ia te oe le gauai atu i le lalolagi atoa. Ma, o le i ai o se au maimoa tele o le a fesoasoani ia te oe e faaluaina tupe maua mai lau pisinisi.

iinei i Sigosoft, matou te atiina ae 100% fa'aoga telefoni feavea'i fa'apitoa tu'ufa'atasia ma tekonolosi fa'aonaponei mo lau pisinisi.