Cumu-sviluppà-una-App-Telemedicina

A pandemia di COVID-19 hà acceleratu a salute digitale. U sviluppu di l'applicazioni di telemedicina hè l'ughjettu essenziale di l'industria di l'assistenza medica chì furnisce i pazienti servizii di assistenza medica da una distanza.

 

L'applicazioni mobili di telemedicina anu cambiatu a vita di i pazienti è di i medichi mentre i pazienti ricevenu servizii medichi in casa soia, i medichi ponu furnisce trattamentu medico più facilmente, è paganu immediatamente per una cunsultazione.

 

Utilizendu l'app di telemedicina, pudete riparà un appuntamentu cù un duttore, andate per una cunsultazione, uttene una prescription, è pagà per a cunsultazione. L'app di telemedicina riduce a distanza trà i pazienti è i medichi.

 

Beneficii di sviluppà una app di telemedicina

Cum'è Uber, Airbnb, Lyft è altre applicazioni di serviziu, l'applicazioni di telemedicina permettenu di furnisce servizii di assistenza sanitaria megliu à costi più bassi.

 

sòffice

Utilizendu l'applicazioni mobili di telemedicina, i medichi ricevenu più cuntrollu di e so ore di travagliu è rispondenu rapidamente à l'emergenze in modu più efficace. 

 

Revenu extra

L'applicazioni di telemedicina permettenu à i medichi di ottene più entrate per a cura dopu l'ora, è ancu a capacità di vede più pazienti, cumparatu cù appuntamenti in faccia. 

 

Aumenta a produttività

L'applicazioni mobili di telemedicina sò facilmente accessibili per i pazienti è minimizzanu u tempu di viaghju in ospedali o cliniche è altri prublemi, migliurà cusì u risultatu di u trattamentu. 

Per sapè nantu à e prime 10 app in India per l'ordine di medicine in linea, verificate u nostru bloggu!

 

 Cumu funziona una app mobile di telemedicina?

Ogni app di telemedicina hà a so logica di travagliu. Tuttavia, u flussu mediu di l'applicazioni hè cusì: 

  • Per riceve una cunsultazione da un duttore, un paziente crea un contu in l'app è descrive i so prublemi di salute. 
  • Allora, secondu u prublema di salute di l'utilizatori, l'applicazione cerca i medichi più apprupriati vicinu. 
  • Un paziente è un duttore ponu avè una videochjamata attraversu l'applicazione programendu un appuntamentu. 
  • Durante a videochjama, un duttore parla cù u paziente, riceve qualchì infurmazione nantu à una cundizione di salute, suggerisce trattamentu, assigna testi di laboratoriu, etc. 
  • Quandu a videochjama hè finita, u paziente paga per a cunsultazione utilizendu un metudu di pagamentu rapidu è riceve ricevute cù i medicini prescritti è i suggerimenti di u duttore. 

 

L'applicazioni di telemedicina ponu esse di diversi tipi, cumprese: 

 

App interazione in tempu reale

I fornitori di assistenza medica è i pazienti ponu cullaburà in tempu reale cù l'aiutu di videoconferenza. L'app di telemedicina permette à i pazienti è à i medichi di vede è interagisce cù l'altri.

 

App di Monitoraghju Remote

L'applicazioni di telemedicina ponu ancu esse aduprate per a gestione di i pazienti in altu risicu è permettenu à i medichi di monitorà l'attività è i sintomi di u paziente à distanza per mezu di dispositivi portabili è sensori di salute abilitati per IoT.

 

App Store-and-forward

L'applicazioni di telemedicina Store-and-forward permettenu à i fornitori di servizii medichi di sparte e dati clinichi di i pazienti, cumprese testi di sangue, rapporti di laboratoriu, registrazioni è esaminazioni di imaging cun un radiologu, un duttore o un altru prufessiunale furmatu.

 

Cumu sviluppà una app di telemedicina?

Avemu mintuatu u prucessu passu à passu di sviluppà una app telemedicina mobile quì sottu. 

 

Passu 1: Citazione serà datu da i sviluppatori di l'app mobile

Per questu passu, avete bisognu à compie u furmulariu di cuntattu è diteci quantunque parechji dettagli nantu à a vostra applicazione di telemedicina puderanu esse permessi.

 

Passu 2: U scopu di u prugettu per un MVP di una piattaforma di telemedicina serà creatu

Avemu da ghjunghje à voi per firmà un NDA, spiegà i dettagli di u prugettu, è fà un brevi di prughjettu. Dopu, vi mustraremu una lista cù e funzioni di l'applicazione per u MVP di u prughjettu, generà i mock-up di u prugettu è i prototipi.

 

Passu 3: Entra in u stadiu di sviluppu

Quandu l'utilizatore accunsente à u scopu di u prugettu, a nostra squadra romperà e funzioni di l'applicazione chì sò più simplici per eseguisce. Dopu, avemu principiatu à sviluppà u codice, pruvà u codice, è diretta bug-fixing passu à passu. 

 

Step 4. Appruvà a demo di l'app

Dopu a preparazione di e funziunalità di l'applicazione, a nostra squadra vi mostrarà u risultatu. In casu chì site cuntentu cù i risultati, trasfiremu u compitu à u mercatu è cuminciamu à fà più funzioni.

 

Passu 5: Lanciate a vostra app nantu à i mercati di app

Quandu tutte e funzioni di l'applicazione da u scopu di u prugettu sò implementate, eseguimu a demo finale di u produttu è demu à a vostra applicazione l'infurmazioni relative à u prugettu, cumprese basa di dati, accessu à app stores, mock-ups è disinni. Infine, a vostra applicazione mobile di telemedicina hè pronta per serve i vostri utilizatori.

 

cunchiusioni

Telemedicine App Development richiede una grande attenzione. Avete bisognu di cunsiderà chì l'applicazione hè conforme à a promulgazione in u vostru paese o regione designata, oltre à identificà e caratteristiche da esse incluse in l'applicazione è e tecnulugia da esse aduprate, Avete bisognu di aghjunghje infurmazioni detallate à ogni specialista è licenziate i pazienti per valutà è rivisione. specialisti per fà l'applicazione di telemedicina valida per i vostri utilizatori. 

 

U nostru Servizi di sviluppu di app di telemedicina impegnà cliniche d'emergenza, startups di assistenza medica è ospedali per dà a megliu suluzione di telemedicina per tutti i pazienti. Verificate e nostre storie di successu per avè più infurmazione nantu à u nostru travagliu in l'industria di l'assistenza medica, Se avete bisognu di custruisce una app di telemedicina per a vostra attività, cuntatta ci!