10-Best-Apps-to-order-Medicine-online-in-India

Per fà a vita di l'utilizatori più faciule è per rinfurzà e so attività, sempre più settori adoptanu u mudellu di cummerciale à dumanda ogni annu. L'industria sanitaria indiana hà cambiatu u più in l'anni.

L'applicazioni sanitarie più recenti permettenu di gestisce una varietà di attività diverse, cum'è a pianificazione di appuntamenti medichi o l'esecuzione di testi di laboratoriu da a cunvenzione di a vostra casa, in più di l'ordine di medicazione in linea.

Siccomu ci sarà prestu un bisognu più grande per l'applicazioni di a tenda medica in India, qualcunu chì opera una piccula o grande attività farmaceutica offline hà una fantastica opportunità per spustà in linea.

Semu una di e prime cumpagnie di l'India per u sviluppu di l'applicazioni mobili, è avemu furnitu alcune di l'applicazioni mobili più amichevuli è ricche di funzioni per

A seconda onda di Pandemia hà insegnatu qualchi lezioni per tutti noi. Unu di questi hè l'impurtanza crescente di online in a nostra vita. Hà fattu ancu i più scettichi abbraccianu l'ecunumia digitale. Unu di questi hè cumprà medicine in linea. Ci sò parechje app chì permettenu di cumandà i medicini in linea.

 

Netmeds

 

L'app di farmacia in linea offre a consegna di medicini à a porta è furnisce un risparmiu finu à u 20%. Netmeds manda ancu ricordi per a ricuperazione di i medicini regulari. A cunsultazione medica in linea è a facilità di teste di laboratoriu sò dispunibili nantu à l'app.

 

1mg

 

1mg permette à l'utilizatori di urdinà medicine allopatiche, omeopatiche è ayurvediche. L'app offre ancu sconti di 15% nantu à i medicini urdinati. Oltre à i medicini, cunsultate ancu un duttore in linea è riservà una prova di laboratoriu cù l'app. Pudete ancu urdinà prudutti di salute è benessere è pudete uttene cunsiglii di salute gratuiti è regulari curati da medichi è esperti.

 

Pharma Easy

 

Questa app di farmacia in linea offre a consegna di medicine in più di 1200 cità in tutta l'India. L'app offre un scontu flat di 20% nantu à i medicini è pudete ancu urdinà i prudutti sanitari è OTC è l'equipaggiu medicale utilizendu l'app. Offre ancu cunsultazioni medichi in linea è pudete ancu riservà testi diagnostichi da l'app.

 

Apollu 24×7

 

Questa app di assistenza sanitaria face parte di Apollo Hospitals Group, l'app offre 2 ore di consegna di medicini in e cità maiò di u paese. Pudete ancu aduprà 24 ore di cunsultazione di u duttore è ancu riservà testi di laboratoriu cumpresi testi di sangue, cuntrolli di u corpu tutale è cuntrolli preventivi di salute da l'app.

 

Praticu

 

Pudete aduprà Practo per urdinà i medicini in linea è ancu per truvà un duttore vicinu à voi. L'app vi permette di urdinà più di 40,000 XNUMX medicini è vi manda ancu promemoria per ricaricà ricurdendu i vostri ordini passati. Inseme cù questu, pudete ancu riservà testi di laboratoriu cù l'app.

 

BookMeds

 

BookMeds offre una consegna gratuita di medicine à a porta. Pudete urdinà i medicini nantu à l'app carichendu a prescription data da u duttore. Permette ancu di stallà i ricordi di fattura per ùn mancassi mai a medicina.

 

MedLife

 

L'app di consegna di medicina in linea offre finu à un scontu di 20% nantu à i medicini è pudete ancu urdinà cura di diabetica, benessere sessuale, cura persunale, cura ayurvedica, omeopatia è prudutti Unani da l'app. L'app prumetti ancu di offre 2 ore di consegna espressa nantu à i medicini nantu à i codici PIN selezziunati. Pudete ancu riservà testi di laboratoriu cù l'app.

 

MedGreen

 

L'app MedGreen per l'ordine di medicina in linea offre un scontu di 20% nantu à i medicini è finu à un scontu di 70% nantu à i prudutti di benessere. L'app permette ancu à l'utilizatori di riservà e teste di diagnostica è ancu avè un scontu finu à u 70%.

 

MedPlus Mart

 

U MedPlusMart hè una app di farmacia in linea chì vi permette di risparmià finu à u 35% in i medicini. Inseme cù questu, in ogni compra, l'app offre ancu punti di ricumpensa chì ponu esse riscattati nantu à ordini futuri. L'app offre ancu cunsultazioni medichi gratuiti. Pudete ancu stabilisce ricordi di pillola in l'app, chì poi manderà una notificazione nantu à u vostru telefunu chì vi ricurdeghja di piglià a vostra medicina.

 

TrueMeds

 

L'app di ordine di medicina in linea prumette di offre finu à u 72% di scontu nantu à i medicini. L'app dà ancu più di un scontu di 50% se cambiate à alternative. Cum'è a maiò parte di l'applicazioni di farmacia in linea, questu offre ancu cunsultazione in linea gratuita.

 

cunchiusioni

 

Speremu chì vi piacia a nostra lista di e migliori app per urdinà a medicina in linea in India. Pudete pruvà qualsiasi di sti app per urdinà medicini, pianificà appuntamenti cù un duttore, etc.

 

Infine, sè vo avete una farmacia offline è vulete piglià in linea o avete una idea unica per l'app di medicina, allora pudete avvicinà Sigosoft, un capu di punta. cumpagnia di sviluppu di app mobile. U costu principia da 5,000 10,000 USD à XNUMX XNUMX USD. U tempu necessariu serà da un mese à dui mesi secondu e esigenze. I nostri esperti rifletteranu nantu à a vostra idea di prughjettu è vi darà u megliu app di medicina.