classificatu AppIn tuttu u travagliu sviluppu di app classificate, a nostra squadra hà sperimentatu assai alti è bassi. Spergu chì questu ispirarà altri sviluppatori per capiscenu i bisogni di u mercatu, identificà elli, è poi custruiscenu prudutti maravigliosi chì risolvenu quelli bisogni cù e so cumpetenze tecniche.

 

Cumu sviluppà una app classificata

U nostru primu passu era di fà una analisi di u mercatu approfondita per sapè ciò chì u nostru publicu di destinazione vole - e caratteristiche, u disignu, è praticamenti tuttu ciò chì avemu da custruisce in l'app. Dopu à questu, avemu avutu un cunversazione cù i nostri clienti per amparà di più nantu à e so bisogni è incorpore e so idee.

U disignu è u sviluppu di l'app era u prossimu passu. Avemu principiatu da sketch diagrammi di u flussu di l'utilizatori è poi andemu à i passi successivi. Quandu avemu travagliatu nantu à l'applicazioni classificate, ci sò parechji fatturi per piglià in contu. Elencati quì sottu sò ottu fattori maiò da piglià in cunsiderà quandu u sviluppu di a app classificatu cum'è olx. Immergete è esplora di più.

 

Punti impurtanti da ricurdà durante u sviluppu di una app classificata

1. Mantene u App specifichi

Quandu si sviluppa una app mobile classificata, pruvate sempre di mantenela specifica. Serà megliu cuncentrazione nantu à uni pochi di categurie. Questu vi aiuterà à fucalizza nantu à una categuria particulari è aiutà à ottene un megliu ghjunghje in un duminiu specificu. È, stabilisce e regioni per una vendita più efficace. 

 

2. Supportu di u cliente dedicatu

L'assistenza clienti 24/7 hè una di e preoccupazioni chjave per a crescita di ogni attività. Qcommerce supportu si focalizeghja principalmente in u serviziu di u cliente. Durante u cursu di usu di l'applicazione, l'utilizatori ponu scontru parechje difficultà è suscite dumande di supportu. Per quessa, hè cruciale per furnisce un supportu di u cliente in tuttu u tempu.

 

3. Attributi dinamichi

Hè più faciule per l'utilizatori per sorte i prudutti o servizii desiderati se ci sò più attributi. Per quessa, hè cunsigliu per aghjunghje più attributi à i prudutti. Quandu aghjunghje e funzioni di novu aghjurnatu di un pruduttu à a lista di l'attributi di u produttu, rende più faciule per l'utilizatori à localizà i prudutti chì pussede sta funzione particulare.

 

4. Annunci Featured

In l'applicazioni cum'è Olx, l'utilizatori ponu dà annunzii presentati per vede i so prudutti / servizii in a lista superiore. Questu vi aiuterà à ottene più ghjunghje per un periodu di tempu particulare. I cumpratori ponu vede facilmente i vostri annunzii cum'è appariscenu in cima.

 

5. Sviluppà una app mobile chì hè cumpatibile cù ogni piattaforma

Rilascia una dumanda chì hè compatible cù Android oltri i dispusitivi iOS. Questu cuntribuisce ancu à rinfurzà a vostra marca. Qualchissia chì hà bisognu di l'app pò scaricà lu, indipendentemente da u dispusitivu chì pussede.  Utilizà tecnulugia hibrida cum'è Flutter, React Native serà costu-efficace è ancu più prufittuosa chì pudete sviluppà una sola app chì si mette in e duie piattaforme.

 

6. Branding propiu attraversu u marketing digitale

U marketing digitale hè u canali chì vi permette di ghjunghje à i vostri clienti potenziali. Hè impurtante di truvà u vostru propiu spaziu in u mondu digitale. U marketing in linea hè a megliu suluzione per marca a vostra applicazione per ottene più leads.

 

7. Liberazione Beta prima di u lanciu finali

Un prucessu di lanciamentu di l'app senza teste beta ùn saria micca cumpletu. Rilascia l'app à una cumunità più chjuca per sapè l'accettazione di l'applicazione sviluppata in u mercatu da u so publicu di destinazione. Reporting bugs è dà feedback nantu à l'app sò e duie cose chì facenu. S'ellu ùn hè micca attraente per elli, i sviluppatori utteneranu tempu per fà migliurà prima ch'ellu ghjunghje in l'app stores.

 

8. Modu di mantenimentu

U modu di mantenimentu hè attivatu per assicurà u rendiment ottimali di l'app durante e sessioni di mantenimentu. À questu tempu, l'utilizatori ùn ponu micca aduprà l'applicazione. Hè chjusu l'applicazione per un tempu.

 

9. Assistenza è Mantenimentu

Sviluppà una applicazione hè solu a mità di a battaglia. Si deve esse mantinutu à longu andà. Issues pò succede cù novi versioni OS, dispusitivi, cusì u App ci vole à esse mantinutu. Scupriteli è fate mantenimentu per assicurà u funziunamentu lisu di l'applicazione.

 

10. Forza aghjurnamentu

Assicuratevi chì l'app si aghjurnà automaticamente attivendu l'aghjurnamentu di forza. Pò esse necessariu di fà alcune migliorie cruciali à l'app à longu andà. À questu puntu criticu, l'unicu modu per cuntinuà aduprà l'app hè di furzà l'aghjurnà da l'app store o play store.

 

Parolle finali,

Un squadra di sviluppu puderia scontru una quantità di difficultà quandu si sviluppa una applicazione. A spartera di e nostre sperienze pò aiutà l'altri à capisce megliu ciò chì fattori da cunsiderà quandu si sviluppa una applicazione. I dati sopra sò alcuni di i punti più significativi per esse cuscenti durante u sviluppu di l'app classificate. Puderete megliu per custruisce una app classificata se sapete di queste.