Cummerciu rapidu

 

L'applicazioni di cummerciu rapidu eranu cunsiderate una parte inevitabbile di e cità urbane dopu a pandemia. Qcommerce corre avanti Traduceri  è hè cunsideratu cum'è a nova generazione di eCommerce. U fattore generale è più impurtante per u successu di un affari hè u serviziu puntuale o fora di questu. 

 

U cumerciu Q si focalizeghja nantu à cumpiendu u serviziu di consegna in un paru di minuti è pò ottene a satisfaczione di i clienti. Un serviziu di cliente cusì efficiente, furnisce prudutti di qualità è spese di consegna fattibili apre a strada per una crescita notevule in u mercatu.

 

A pandemia hà cambiatu l'abitudini di compra di e persone è hà acceleratu i so bisogni di prudutti di qualità è consegna rapida. Per ottene questu, l'imprese di e-commerce anu fattu un analisi predittivu è altri studii di casu per uttene u cuncettu di cummerciu rapidu.

 

U mercatu glubale per u cummerciu rapidu ghjunghjerà à $ 625 miliardi da l'anni 2030.

 Passemu per un brevi analisi di l'aumentu di u cummerciu rapidu è cumu pò fà u successu.

 

Cosa hè u Cummerciu Rapidu?

Spedizione spressiva

 

I giganti di e-commerce anu furnitu prudutti nantu à a dumanda in 2 o 3 ghjorni in 2021. Durante u Covid-19, u cambiamentu drasticu di stile di vita hà stimulatu a dumanda di spedizione in linea. Dunque, per risponde à i bisogni di i clienti, i giganti di eCommerce anu creatu una strategia cummerciale unica per furnisce prudutti à dumanda in 10-40 minuti.

Quick Commerce offre prestu consegna di cibo, frutti è ligumi freschi, alimentari, medicine è assai di più. L'ecommerce si mischia cù tecnulugia è strategia specifica per ottene u prucessu di ordine di consegna rapida.

U scenariu di consegna ùn hè micca custante è cambia constantemente basatu nantu à i bisogni è i bisogni di u mercatu. Dunque ci hè una strategia cummerciale organizzata è strutturata in questu eCommerce di nova generazione.

 

L'ascesa di u cumerciu rapidu conduce u mercatu intornu à u mondu

crescita di qcommerce

 

Sicondu u studiu, u cummerciu Q trasforma considerablemente l'azzioni di i cunsumatori è e catene di vendita di l'alimentazione, furnisce una sperienza di compra cunfortu è permette un serviziu di cunsumatori assai più affidabile. Aghjurnanu i carretti in linea veloci, includenu più azioni minori per cumprà punti è generanu una atmosfera di compra cumpleta assai megliu.

 

Queste restrizioni prolungate anu risultatu in l'abitudini di i clienti à longu andà chì cambianu versu spedizioni veloci è stabilitu q-commerce cum'è a prossima generazione di cummerciale. Cumpagnia in q-commerce include Meituan, Gojek, Grab, Gorilla, Flink, Rappi, GoPuff etc., nantu à a linea.

 

In India, i rivenuti di u cummerciu rapidu sò $ 55 miliardi. E famiglie di classe media alta guidanu u mercatu à stu livellu di successu in cità metropolitane è urbane. E cità metropolitane cum'è Chennai, Bangalore, Hyderabad, Delhi, etc., sò state addicted à sta strategia cummerciale dapoi a pandemia. A pupulazione netta in espansione è a pupularità crescente di a consegna à dumanda permettenu à stu mercatu di allargamentu. Dunzu, Bigbasket, Blinkit, Swiggy, Zomato etc., sò i migliori ghjucatori in India.

 

Da u recente studiu di Redseer, i Paesi di u Golfu è u mercatu di cumerciu rapidu di a regione africana hè previstu di ghjunghje à circa $ 50 miliardi per u 2035.

 

U mercatu di q-commerce hè previstu di cresce à un tassu di crescita annuale cumpostu di 20 per centu in l'anni successivi, cù l'alimentarii è a consegna di l'alimentariu sempre e sezioni di cuntrollu cù una quota di mercatu di più di 75 per centu. talabat, Careem è Yallamarket sò i principali cambiamenti di ghjocu quì.

 

Beneficii di u cummerciu rapidu

 

Cummerciu rapidu

 

L'adopzione rapida di i telefoni cellulari è l'internet facilita l'acquistu in linea da ogni locu, in ogni mumentu, purtendu à a crescita rapida di un affari in linea. E persone chì guidanu una vita occupata è e culture di travagliu in cità urbane ùn anu mancu tempu per urganizà a pianificazione è u almacenamentu mensili di l'alimentazione.

 I clienti volenu chì i so ordini sò consegnati veloce, à pocu costu, è senza alcuna riduzione di qualità. L'utilizatore finale vole una sperienza di marca simili à ciò chì cunnosci in altri formati. Discutemu alcuni Beneficii di u Cummerciu Rapidu

 

  • Serviziu di consegna rapida in un paru di minuti

Prontu à a partenza

Prima di a pandemia, i Clienti anu urdinatu i so prudutti nantu à a dumanda è aspettavanu 2 o 3 ghjorni per a consegna. Ma avà, i migliori attori di eCommerce sò in competizione per furnisce in pochi minuti u più prestu pussibule. A consegna rapida cù prudutti di qualità porta u cummerciu rapidu in cima. Questu pò succede cù l'aiutu di i magazzini scuri.

 

  • serviziu di consegna 24 ore

consegna 24 ore

L'aspettu più significativu di q-commerce hè statu u so tempu di consegna. I clienti puderanu cumprà quandu è duv'ellu volenu, semplicemente chjappà i so smartphones. Inoltre, q-commerce permette à i clienti di avè i so ordini consegnati in ogni mumentu chì li cunvene. Ùn limita micca i clienti à certi ore di cummerciale. Una strategia di publicità distintiva furnisce prudutti è servizii 15-30 minuti dopu l'ordine.

 

  • Cunsigliu di spedizione gratuitu

spedizione gratuita in qcommerce

Tutti i cuncurrenti in u cummerciu rapidu sò in una corsa per offre spese di spedizione gratuiti in u limitu particulari di l'ordine. I clienti rigulari ricevenu qualchi cuponi di fideltà per chì e cumpagnie ponu aumentà u so mercatu

 

  • Destinazione One-Stop

traccia in diretta

L'utilizatori ponu uttene tutti i prudutti da una tenda. Tutte e categurie cum'è l'alimentazione, l'alimentariu, i medicini, i prudutti di pesci è di carne, cartuleria, ecc., sò dispunibuli in un unicu ordine.

 

  • Tracciamentu di l'ordine in diretta

Tracciamentu in diretta di u cummerciu rapidu

I clienti ricevenu tutti l'avvenimenti cum'è notificazioni da l'ordine à a consegna. L'ordine sceltu da u magazinu, l'imballaggio di l'ordine, a spedizione di consegna è infine ghjuntu à a destinazione sò trà elli.

 

  • Analisi Predittiva 

saggi

Per furnisce i prudutti rapidamente, l'imprese anu da mantene i prudutti dispunibili. Questu pò esse fattu cù l'aiutu di l'AI (intelligenza artificiale) è l'analisi predittiva chì monitoranu a dumanda è a dispunibilità di i prudutti in tempu reale. 

 

  • Megliu Serviziu Clienti

 

 

Anu ancu aduprà tecnulugia muderna chì mantene a so reta di agenti di consegna furmati, chì rapprisentanu u nome di a marca è dà à i clienti un serviziu eccellente. A consegna di prudutti di qualità hè ancu un benefiziu essenziale di u cummerciu rapidu.

  

Cume Funziona Rapidu u Cummerciu?

recensioni in qcommerce

  1. Stabbilisce centri regiunali per l'agenti di consegna

 

Se vulete sceglie, imballà è furnisce i prudutti in menu di una ora, avete bisognu à esse situatu vicinu à i vostri clienti. Dunque, u cumerciu veloce si basa in l'articuli di scorta di quartiere chì ponu serve a ghjente à una distanza pronta.

 

Parechji servizii di spedizioni di cummerciale veloce sò basati in cità è utilizanu a so propria zona di ciclisti per furnisce i prudutti. U periodu di distribuzioni à dui roti hè assai menu prubabile di esse affettatu da l'ora di punta. Ùn anu micca bisognu di truvà parcheghju.

 

Inoltre, l'imprese ponu impiegà l'aiutu di i partenarii di quartieri o servizii di terzu. Per esempiu, Deliveroo, è ancu Uber Eats anu fattu tramindui i so suluzioni dispunibuli à i supermercati.

 

In Cina, Alibaba hà pigliatu un approcciu one-di-a-tipu aprendu migghiara di magazzini 'Fema' brick-and-mortar. Questi funzionanu cum'è centri di cummerciale rapidi chì furniscenu in menu di 30 minuti. Ma offrenu ancu altre soluzioni omnicanale, cum'è fattori di cullezzione è scanning in-store, chì ponu esse integrati cù u rimborsu in linea.

 

  1. Stallà i so magazzini scuri

tenda scura

Avà, u cumerciu rapidu funziona megliu per certi nicchi di articuli particulari. A consegna immediata hè sensu per l'alimentariu, e bevande, i cosmetichi è parechji altri prudutti à dumanda chì i cunsumatori utilizanu ogni ghjornu.

 

Alimentari, cartoleria è medicina sò ancu adattati per a consegna rapida di l'affari. È, cù l'aumentu di u travagliu da a residenza, i materiale d'uffiziu è i dispositi elettronici sò ancu candidati eccezziunali.

 

L'imprese chì sò esperti in q-commerce spessu caricanu i so magazzini lucali cù i so articuli più cumunimenti acquistati, in particulare quelli preferiti trà Gen Z è i cunsumatori millenniali, postu chì sò più prubabile di circà una consegna rapida di l'affari.

 

Tuttavia, aiuteria se pensassi ancu à guardà e cose in dumanda trà i clienti anziani chì puderanu sceglie di stà in casa. E vostre scelte si basanu tutte e vostre identità di destinazione.

 

  1. Garantite chì avete a megliu applicazione software in a pusizione

 

Per fà u travagliu di q-commerce per a vostra attività, hè necessariu avè un dispositivu di gestione di supply supply in tempu reale. Questu senza dubbitu prumove a tarifa è l'efficacezza mentre guarantisci chì site in Internet l'infurmazioni di stock sò precise.

 

Puderà ancu prutegge contr'à i stockouts, chì ponu dannà a vendita, è u mortu, chì puderanu cullà e spese di almacenamento in magazzini metropolitani à prezzu altu.

 

Strumenti di copertura, cum'è a sorveglianza di u costu è di l'inventariu di Channel Sight, furnisce a supervisione di u gradu di stock in tutta a vostra rete di venditori in modu chì l'approvvigionamentu pò esse riordinatu o riorganizzatu immediatamente. E squadre di logistica ponu vede quali prudutti vendenu più bè per mezu di e vostre rete di distribuzione di cummerciale veloce. I venditori ponu, dopu, maximizà e so offerte.

 

I migliori ghjucatori in u cummerciu rapidu in u mondu

 

Dija

 

 

Dija guarantisci chì i so cunsumatori furniscenu e magazzini senza costu s'ellu ùn ponu micca furnisce l'alimentazione in 10 minuti. A versione di l'urganizazione Dija hà identificatu è risoltu i fatturi di dolore di i so cunsumatori. A spedizione super-rapida di l'alimentazione di a startup hà furnitu cunfortu à i so clienti trasmettendu articuli preferiti in u calendariu. Menolascina pensa chì dipende di i buttreghi scuri (piuttostu chè di l'alimentarii) aumenta e vostre chance di successu in l'urganizazione di distribuzione d'alimentazione in rapida crescita.

 

Blinkit

 

 

Blinkit hè una urganizazione di spedizione veloce situata in Gurgaon chì hè stata cuminciata in dicembre di u 2013. Prima, era marcatu cum'è grofers, un serviziu di distribuzione di l'alimentariu. Dopu questu, a ditta hà ancu rilanciatu Blinkit per mette in risaltu a so foto di cummerciale rapida. Hè un serviziu di una sola app per ognuna di e vostre richieste di ogni ghjornu. I clienti ponu uttene millaie di cose da i venditori vicini cù un rubinettu solitario. Questa app vende e cose à prezzi più bassi di a vostra buttrega di quartiere, è pudete rinvià convenientemente se site disappuntu da elli.

 

Dunzo Daily

 

 

Utilizendu Dunzo Daily, i cunsumatori ponu uttene l'articuli più efficaci furniti direttamente à e so case. Questa piattaforma hè una buttrega in linea unica per tuttu, cumpresi frutti è ligumi à carne è prudutti di cura di l'animali. Assicuranu chì uttene verdura fresca ogni ghjornu è cusì i bisogni furniti ghjustu à a vostra casa. Cumprendu a spedizione gratuita di prudutti chì varianu da l'alimenti di colazione à frutti è ligumi è ancu i bisogni di a casa, pudete fà tuttu u vostru acquistu è ancu cunservà soldi.

 

Gorilla

 

 

Gorillas hè un serviziu di consegna di alimenti è alimentari chì opera in Germania, Francia, Paesi Bassi è Regnu Unitu. A versione di l'affari di Gorillas furnisce à i clienti l'accessu à una larga scelta di cose, cum'è l'alimentarii è l'alcool, è li carica una carica dispunibile è a distribuzione. Inserite u vostru locu è i dettagli di pagamentu, è ancu chì site grande per andà. Sceglite trà centinaie di prudutti per ordine è avete furnitu à a vostra porta in 10 minuti.

 

 Purtate

 

 

Getir hè una piattaforma per un serviziu di consegna di alimentari digitale chì offre prudutti in minuti. U situ web hà assuciatu cù i pruprietarii di magazzini lucali, chì in fine disperse a merchenzie. Getir genera ingressi cummercializando i buttreghi di alimentari (in quantu à diversi altri punti) à tariffu di l'aria è via spedizione o costi supplementari. Porta buttreghi d'alimentazione è materiali di casa in un prublema di minuti. I cunsumatori puderanu sceglie trà più di 1,500 XNUMX cose, è Getir li furnisce in minuti, indipendentemente da u ghjornu è a notte.

 

Careem Quik

 

 

Careem hè in espansione forniture di alimentari nantu à a so Super App rilascendu Quik, una nova suluzione ultra-rapida di consegna di l'alimentarii chì furnisce à i clienti costi competitivi di l'alimentarii in una seria di cose di l'alimentazione ogni ghjornu 24/7 in appena 15 minuti.

 

talabat

 

 

Talabat hè un capu serviziu di distribuzione di cibo in linea chì corre in Kuwait, Arabia Saudita, Emirati Arabi Uniti, Bahrain, Oman, Qatar, Ghjordanu, Egittu è Iraq. Lighemu senza sforzu i cunsumatori cù i so ristoranti favuriti. Ci vole solu uni pochi di rubinetti da u nostru sistema per mette un ordine attraversu Talabat da u vostru locu preferitu. U serviziu dà distribuzioni di alimentari 24/7 in trenta minuti o assai menu cù una spedizione totalmente gratuita in quale avemu investitu circa 65 milioni di AED in a regione solu quest'annu, è ancu intendemu avè investimenti più grandi in 2021.

 

Yallamaket

 

 

YallaMarket, una startup di cumerciu rapidu basatu in Dubai, hà intenzione di espansione in l'Emirati Arabi Uniti (UAE) è di andà in Arabia Saudita è in Qatar l'annu dopu per scuntrà a fame di compra rapida è pratica di l'alimentazione.

 

A startup, presentata formalmente u mese passatu, si allarga in e cità di l'Emirati Arabi Uniti d'Abu Dhabi è Dubai stabilendu 100 buttreghi scuri aghjuntu per furnisce servizii di distribuzione di 15 minuti. I magazzini scuri sò centri di soddisfazione di ordini per i punti di vendita in Internet. Questi buttreghi sò inaccessibili à i clienti, ma offrenu a funzione cruciale di gratificazione di ordine veloce.

 

Swiggy Instamart

 

 

Swiggy Instamart, chì hà debuttatu in Bengaluru è Gurugram in 2020, serve i clienti in 18 cità è processa più di 1 milione d'acquisizioni à settimana. Swiggy Instamart hè una catena di magazzini cunvene digitale. Queste butteghe in linea senza fastidiu offrenu pasti veloci, frutti, verdura, dolci, gelati, o parechje altre cose. Swiggy furnisce questi servizii in tutti i "magazzini scuri" di i so cumpagni, solu dispunibili nantu à u web è i so centri.

 

Prublemi di u Cummerciu Rapidu

 

Tuttavia, ci sò ancu prublemi sustanziali chì facenu a industria di u cummerciu rapidu chì senza dubbitu rallentarà a so ipercrescita.

 

Questu hè attualmente accadutu cum'è i capitalisti trasformanu a so attenzione in un altru locu post-pandemia. Getir, Gorillas è Zapp sò avà in scala per diminuisce l'investimentu di capitale.

 

Dopu quì, ci sò prublemi cum'è l'ingaghjamentu di u trafficu di a cità è i prublemi di sicurità è sicurità. L'autorità in New York City, per esempiu, puderanu pruibisce e spedizioni di 15 minuti per questioni chì imponenu à i cunduttori di veiculi per accelerà.