I più grandi aggiornamenti-in-Flutter-2.2-release-

 

A piattaforma di sviluppu di software UI open-source di Google: Flutter hè stata appena rinnuvata è rinfriscata cù a versione attuale Flutter 2.2, chì hè stata armata cù alcune interessanti funzioni è capacità novi.

 

Questu hè statu annunziatu durante l'avvenimentu Google I / O 2021 di pocu tempu.

 

A popularità di Flutter cresce

 

Flutter da Google hè diventatu avà u quadru di sviluppu multiplataforma più famosu in u mondu. Sicondu Slashdata, circa 45% di tutti i sviluppatori multipiattaforma usanu avà Flutter per creà app mobile.

 

In fattu, trà u 2020 è u 2021, l'usu di u framework Flutter hà assistitu à una crescita massiva di 47% in a crescita, è avà, u 12% di tutte l'applicazioni mobili in Google Playstore utilizanu Flutter.

 

Lanciatu in 2017 da Google, Flutter sustene un quadru di sviluppu di app multipiattaforma per Android, iOS, Linux, Mac, Windows, Google Fuchsia, è ancu per u web-form via una sola base di codice.

 

Eccu a bellezza è a capacità di Flutter. Avà, discutemu i primi 5 aghjurnamenti in Flutter 2.2.

 

Sicurezza nulla

 

Cù a versione 2.0, Flutter hà introduttu a funzione Null Safety, chì hè diventata ora predeterminata per novi prughjetti. Cù a funzione Null Safety, i sviluppatori ponu indicà facilmente se una variabile o valore pò esse nulla o micca, direttamente da u codice. Fornisce a prutezzione contra l'eccezzioni di riferimentu nulla.

 

In questu modu, l'errori di puntatore nulla ponu esse drasticamente ridotti è cuntrullati.

 

In fattu, cù a lingua Dart aduprata in Flutter, u compilatore hè abbastanza intelligente per eliminà tutti i null-checks in run-time, chì face chì l'app funziona notevolmente veloce.

 

Meccanismu di pagamentu

 

Un grande sviluppu hè statu annunziatu in u spaziu di pagamentu, per l'applicazioni mobili fatte cù a versione Flutter 2.2. Cù a nova aghjurnazione, hè statu introduttu un novu plug-in di pagamentu chì hè statu custruitu cù l'aiutu di a squadra di Google Play. Cù stu plug-in utile, i sviluppatori ponu incrustà funzioni per accettà pagamenti per i beni fisici, sia per l'applicazioni Android sia iOS.

 

Inoltre, u plug-in di compra in-app esistente hè statu aghjurnatu cù più sicurezza è criptografia per transazzione finanziaria sicura.

 

Sviluppu per u Web

 

In u spaziu per u sviluppu web, Flutter 2.2 hà alcune aghjurnamenti interessanti. Avà, i sviluppatori ponu utilizà i travagliadori di serviziu per a cache di fondo. Questu significa chì l'applicazioni basate in u web seranu più veloci, è più magre, traducendu à un rendimentu megliu.

 

Dart cù più caratteristiche

 

Originariamente liberatu prima di Flutter, Dart hè u linguaghju di prugrammazione chì sustene u framework di sviluppu di Flutter per app multipiattaforma.

 

Cù a versione 2.2, Dart hè stata aghjurnata à a versione 2.13. Cù sta nova versione, Dart estenderà u supportu ancu à l'interoperabilità nativa. Questu hè statu pussibule da u supportu di array è structs impaccati in FFI (interfaccia di funzione straniera).

 

Questa aghjurnazione aiutarà à rinfurzà a leggibilità è apre un portale per scenarii di refactoring.

 

Dimensione App

 

In un tentativu di rende l'applicazioni mobili più leggere è menu voluminose, Flutter 2.2 avà permetterà à l'applicazioni Android di avè cumpunenti differiti. In questu modu, l'elementi Flutter necessarii per u funziunamentu propiu di l'app ponu esse scaricati in run-time, è cusì, ùn ci hè bisognu di carica codice extra in l'app. In questu modu, l'applicazioni seranu più ligeri in dimensione avà.

 

Per u sviluppu di iOS, Flutter 2.2 ora permette à i sviluppatori di precompile shaders, chì facenu animazioni extra lisci è senza saldatura (quandu sò eseguiti per a prima volta). Inoltre, sò state aghjunte alcune novi strumenti chì permettenu à i sviluppatori di analizà l'usu di a memoria in ogni app, chì li permette di razionalizà l'usu di memoria è rende l'app funziona megliu.

 

Interessatu à sviluppà una nova app mobile basata in Flutter o vulete rinfurzà e vostre app native esistenti cù capacità multipiattaforma cù Flutter?

 

Get a cuntattu cù i nostri Sviluppu di l'app Flutter squadra subitu!