Apple aghjurnà l'adattazione di l'iPhone incessantemente secondu i mudelli di mostra più recenti. iOS 14 hè probabilmente u più grande aghjurnamentu di Apple in quantu à iOS. Questa forma di aghjurnamentu di iOS speditu cù uni pochi di punti culminanti.

L'urganisazione di u sviluppu di l'applicazioni mobile cercanu una tonna per pensà à i punti culminanti di iOS 14. Cum'è no simu Top Cumpagnia di Sviluppu di App iOS in u Regnu Unitu, Londra, avemu investigatu una tonna nantu à i punti culminanti. I punti culminanti più stupenti di iOS 14 sò:

1. Biblioteca Applicazioni

Pantalla di leghja

In iOS 14, a biblioteca di l'applicazioni hè versu a fine di e pagine di u screnu in casa. Questu pò orchestrate l'applicazioni in una manera cù quale pudete scopre senza alcunu prublema.

Search

Una alternativa di ricerca hè dispunibule à u puntu più altu di a biblioteca di l'applicazione. Cù questu, pudete truvà e vostre applicazioni favurite in u vostru iOS 14. In più, quandu avete cuntattate l'alternativa di ricerca, vi mostrarà in cunseguenza l'applicazioni in sequential request. Questu vi aiuterà à circà è scopre l'applicazione chì avete bisognu.

Proposti

In a forma più recente di iOS 14, a libreria di l'applicazioni prupone una lista cambiata di l'applicazioni chì pudete esse cercate in basa di l'area, u tempu o l'azzione.

L'aggiunta più recente

Da a fine di iOS 14 a variante spedita "Application Clips". Cù questu, pudete vede l'applicazioni chì avete scaricatu da a tenda di l'applicazioni in a biblioteca di l'applicazioni. Stu vi aiuterà à truvà l 'applicazioni senza alcunu prublema.

Oculta e pagine di u screnu in casa

In casu chì avete bisognu, pudete sparà e pagine di u screnu in casa. Stu vi migliurà u screnu in casa cusì vi pò ghjunghje sin'à a biblioteca di l'applicazioni senza alcunu prublema.

2. Ricerca

Ricerca in l'applicazione

Pudete principià a caccia in certi applicazioni, per esempiu, Files, Mail, è Messages.

Hit Risultati

Pudete situà i risultati applicabili in cima, chì vi incita à scopre in modu efficace l'applicazioni chì avete bisognu. Questu incorpora applicazioni, siti, cuntatti è assai di più.

Ricerca Web

A ricerca Web hè forse a cosa menu esigenti chè una grande parte di cose diverse. In questa variante più recente, basta à scrive è scopre i siti più significativi o sceglite qualcunu trà e pruposte. In questu modu, pudete spedite Safari in modu efficace per a ricerca web.

Spedite siti Web è App rapidamente

Pudete spedite i siti è l'applicazioni rapidamente solu cumponendu un coppiu è caratteri fundamentali.

3 Gadgets

Widgets sferenti

L'adattazione di iOS 14 hà gadgets per quasi tutte e cose. Questu include u calendariu, u clima, e fotografie, i stocks, i dischi, i cunsiglii Siri, i nutizie, u benessere, i nutizie, e batterie, l'aghjurnamenti, modi alternativi, emissioni digitale, clock, screen time, note, cunsiglii, carte, pruposte d'applicazione è musica.

Novi Disegni

I gadgets anu ghjuntu cù piani novi è interessanti è più infurmazione. Dunque, offre una utilità più grande per tuttu u ghjornu.

smania

Tutti i gadgets sò attualmente dispunibuli in picculi, medie, cum'è grandi dimensioni. In stu modu, vi ponu sceglie u spessore di dati secondu à i vostri bisogni.

exposition

Questu hè l'ughjettu per tutti i gadgets chì avete scaricatu direttamente da Apple, cum'è stranieri. In questa mostra, pudete vede una lista di i migliori gadgets chì si basanu nantu à e cose chì sò introdutte è utilizzate più da i clienti.

Spot Widgets nantu à u screnu Home

In casu chì avete bisognu, pudete mette i gadget in ogni locu nantu à a pantalla di casa di u vostru iPhone.

Stacks

Sostene a fabricazione di mucchi di finu à deci gadgets. In questu modu, quandu avete bisognu, pudete fà.

Sugerimenti Siri

Stu gadget utilizeghja insight on-gadget per mustrà l'esercizii chì pudete fà dipende da u vostru esempiu di utilizazione.

API d'ingénieur

Ogni volta chì hè necessariu, l'ingegneri ponu fà gadgets cù l'assistenza di un altru API.

4. Memoji

logò

I novi stickers emoji sò ricurdati per questa adattazione, per esempiu, un primu colpu, abbracciu è rossu.

Capelli

Questa forma rinfrescata vi permette di mudificà l'emoji cù peddi specifichi, per esempiu, un bunch top, una parte laterale diretta è un bun bun.

sprissivu

U disignu di musculi è facciali rende l'adesivi emoji più espressivi.

Coperture di faccia

Pudete aghjunghje novi copertine di faccia cù l'ombra à i vostri emoji.

Stili di cappelli

Pudete esibisce a vostra vocazione o interessu cù stili di cappelli, per esempiu, cappellu di nutrimentu, cappellu di nuoto è cappellu protettivu di ciclista.

Opzioni di età

Sei scelte di moda sò incluse in questa variante cù quale pudete mudificà u vostru aspettu.

5. UI minima

Chjama FaceTime

A prisenza di e chjama FaceTime s'assumiglia à un standard in uppusizione à utilizà a pantalla sana. In casu chì avete bisognu à ghjunghje à i so punti culminanti è risponde, à quellu puntu scorri giù, è per scusà a chjama, trascinate in su.

chiama

Inoltre, cum'è e chjama FaceTime, queste chjamate parenu ancu un standard è ùn utilizanu micca a pantalla sana. In cunseguenza, ùn perderà micca l'assignazione attuale chì stavate fà. Swipe down per risponde à a chjama è swipe up to scusa.

Ricerca cunservatore

Pudete circà, truvà, è spedite applicazioni, registri è dati nantu à e guide è u clima. À fiancu à questu, pudete fà una ricerca web.

Chiamate VoIP esterne

L'API di l'ingegnere hè dispunibule cù quale certe applicazioni diventanu viabili cù e chjama più chjuche chì avvicinanu. Per esempiu, Skype.

Resize Picture

In casu chì avete bisognu, avete a scelta di ridimensionà l'imaghjini in a finestra di l'imagine stessu.

Siri ridutta

Siri accumpagna un novu pianu cunservatore cù quale pudete guardà i dati nantu à u screnu è procederà in modu efficace à un altru impegnu.

Limitu Picture

In casu chì avete bisognu, pudete minimizà a finestra di video. Per quessa, vi basta à spustà lu offscreen. In questu modu, pudete sintonizà u sonu è accede à alcune altre applicazioni simultaneamente.

Picture in Picture

In a variante iOS 14, pudete aduprà qualsiasi applicazione quandu site in una chjama FaceTime o osservendu qualsiasi video.

Sposta "Picture in Picture" à Qualunque Angulu

Pudete spustà a finestra video à ogni latu di u screnu in casa. Per fà questu, trascinate u video.

6. Interpretazione

Traduzzione di testu

Ùn avete bisognu di scaricà cunsole separati per l'interpretazione di testu, postu chì hà cunsole per tutti i dialetti.

Modu di discussione

A discussione deve esse pussibule in modu efficace pianificendu cù interpretazione. Mantene u vostru telefunu in un modu di scena è mostra u cuntenutu da i dui lati di a discussione. Toccate u buttone di u ricevitore, dì qualcosa, è a scuperta di a lingua programata interpreta e cose chì parlate.

Riferenza di a parolla

Pudete vede u significatu di a parolla chì dichjarete dopu chì l'interpretazione hè finita.

Modu di cunsiderazione

Pudete allargà u cuntenutu chì avete interpretatu in u modu di scena per peruse u cuntenutu senza alcunu prublema.

Traduzione di Voce

Hà avanzatu insight in u gadget cù quale pudete fà una interpretazione di a voce à ogni lingua. Pudete ancu decifrare i dialetti telecaricati utilizendu a voce in modu disconnected.

Modu nantu à u gadget

Pudete utilizà tutti i punti culminanti di l'applicazione per i dialetti scaricati. Inoltre, vi permette di mantene l'interpretazione nascosta senza staccà a vostra associazione web.

Top scelte

Questa forma vi permette di salvà ogni interpretazione in a tabulazione "Scelte principali" per una riferenza futura simplice.

Dialecti

Inglese, Giapponese, Arabu, Russu, Spagnolu, Talianu, Cinese Mandarinu, Francese, Portoghese brasilianu, Coreanu, Tedescu è Russu.

Intantu à questu, ci sò ancu uni pochi di punti culminanti diffirenti. Questu include:

o Missaghji

o Maps

o Siri

o Casa

o Safari

o AirPods

o Chjavi di a vittura

o App Clips

o CarPlay

o Privacy

o Apple Arcade

o Camera

o App Store

o Realtà Aumentata

o Salute

o FaceTime

E accussì.

 

In questu blog, avemu cupertu praticamenti tutti i punti culminanti di iOS 14 è, in cunseguenza, accettemu chì avà sapete i punti culminanti di a forma più recente di iOS.

A parti di questu, sè vo avete qualchì incertezza o avete bisognu di spiegazione in qualcunu di i punti culminanti, cuntattateci per misericordia. Avemu a Top urganizazione di avanzamentu di l'applicazioni portatili in u Regnu Unitu, Londra, simu pronti à aiutà vi ogni volta.