UI / UX

Una app mobile chì si distingue da a folla in u mercatu deve sempre pussede a megliu è bella UI / UX. I telefunini mobili sò cunnisciuti per creà esperienze d'utilizatori (UX) mejorate cumparatu cù l'ordinateur desktop. Cù l'avanzamentu di i tecnulugii mobili è cunnessi, a ghjente aspetta di spende menu è riesce à fà più senza prublemi. U disignu UI / UX per a vostra applicazione mobile diventa ancu più criticu in quellu cuntestu. Hè principalmente per via di l'applicazioni mobili chì a ghjente preferisce i dispositi mobili nantu à i computer desktop. 

 

Una piccula idea nantu à UI è UX

I strumenti di cuncepimentu UI permettenu à i diseggiani di creà wireframes, prototipi è mockups di alta qualità è rende prudutti minimamente fattibili. In un certu sensu, sò i noci è i bulloni di un disignu. Questi cumpunenti esprimenu a funziunalità di un disignu. Strumenti di cuncepimentu centrati intornu à l'UX si focalizeghjanu nantu à cumu u cuntenutu sarà sperimentatu da l'utilizatore finale. In più di cartulà l'architettura di l'infurmazioni, sti strumenti ponu ancu aiutà un utilizatore à capisce cumu navigà per l'esperienza. I strumenti UX aiutanu un designer à capisce cumu u cuntenutu è l'urganizazione affettanu l'esperienza di l'utilizatori, cusì sò più cuncepitu in natura..

 

Fammi familiarizà cun alcuni strumenti UI/UX

 

1. Axure

axure aiuta cù u prototipu è a gestione di u flussu di travagliu. Pudete documentà in tempu reale cù l'interfaccia faciule d'utilizà. L'app produce prototipi dettagliati per via di a so alta fideltà. In più di i prototipi è e funzioni di cuncepimentu di l'UI, Axure offre parechje altre funziunalità. Permette di teste di funziunalità è simplificà a trasmissioni di u sviluppatore. Cù Axure, tutti nantu à un prughjettu sò tenuti à ghjornu cù u prugressu cum'è succede è cambia in quantu venenu in tempu reale, aiutendu chì si distingue da a folla cum'è un strumentu di cuncepimentu UI.

 

2 Sketch

Mary Magdalene hè unu di i strumenti di cuncepimentu UI / UX più populari è usati. A capacità di fà cambiamenti universali hè a funzione chì mantene Sketch chì si distingue da a folla. I diseggiani ponu furnisce rapidamente prototipi coerenti perchè a so libreria corporativa di simboli, stili di strati è stili di testu, è ancu e so funzioni di ridimensionamentu è allineamentu, ponu salvà u vostru tempu. Queste caratteristiche reducenu a carica di i diseggiani, chì li permettenu di fucalizza nantu à u so prucessu di creazione. Inoltre, ùn ci hè micca una mancanza di plugins di terzu chì ponu esse utilizati cù Sketch. 

 

3.figma 

figma, i diseggiani ponu creà dyprototipi namici è mockups, pruvà li per usabilità, è tene traccia di u so prugressu. Cum'è in Google Docs, Figma offre un ambiente di cullaburazione induve parechje persone ponu travaglià in u stessu prughjettu à u stessu tempu - vi dendu una vista in tempu reale di quale hè travagliatu nantu à u prugettu. Vi mustrarà ciò chì ogni persona face è quale travaglia. Inoltre, postu chì hè basatu in navigatore, tutti ponu accede immediatamente. Inoltre, hè liberu d'utilizà per l'individui, cusì pudete pruvà è avè una sensazione di ciò chì si tratta.

 

4. Adobe XD

Stu strumentu di cuncepimentu di l'esperienza d'utilizatore hè basatu in vettori è pò esse usatu per fà app web è app mobile. Per vede in anteprima u travagliu immediatamente nantu à i dispositi mobili, ci sò versioni per Windows, macOS, iOS è Android. E so funzioni varienu da u disignu di a voce à u ridimensionamentu responsive à a produzzione di griglie ripetitive, prototipi è animazione. Adobe XD furnisce video istruttivi, trasmissioni in diretta è articuli per aiutà l'utilizatori à praticà l'uttellu cù u minimu sforzu.

 

5. Flussu di u web

Webflow, ùn avete micca bisognu di sapè HTML o CSS per cuncepisce. Cù Webflow pudete custruisce tuttu ciò chì pudete imaginà cù a funziunalità di drag and drop è una interfaccia intuitiva. Pudete creà un prototipu cù Webflow è generà codice HTML è CSS precisu, o JavaScript quandu implementate micro-interazzione. Questu vi risparmia u tempu. Se ùn vulete micca principià da zero, pudete puru aduprà un mudellu.

 

6. Proto.io

Questu hè un strumentu di cuncepimentu UI chì ùn hà micca bisognu di codificazione. Hà parechje aghjurnamenti è proto.io A versione 6 hè l'ultima lanciata in 2016. Questu hè statu sviluppatu per prototipu nantu à i dispositi mobile. Hè stata cuncepita una interfaccia completamente nova, chì faciliteghja l'accessu à l'uttini più cumuni per l'utilizatori. Inoltre, l'animazioni ponu avà esse riprodutte direttamente in l'editore, chì simplifica u prucessu di cuncepimentu di muvimentu. Un novu Assistente di Interazione è Modelli di Disegnu di Interazione hà facilitatu l'aghjunzione è l'edità di l'interazzione. Una opzione di spartera è d'esportazione cù un clicu si prisenta ancu in questa versione.

 

7. Marvel

Ùn ci vole micca esse un designer espertu per aduprà Marvelpiattaforma di disignu di. Questa strumenta dà à i disegnatori di UI tuttu ciò chì anu bisognu cù a capacità di creà wireframes di bassa è alta fedeltà, prototipi interattivi è teste d'utilizatori - tuttu in una interfaccia intuitiva. Permette à i diseggiani di creà prototipi per qualsiasi piattaforma digitale. Handoff hè un strumentu furnitu da marvel chì dà tuttu u codice HTML è stili CSS à i sviluppatori. I vantaghji di Marvel includenu facilità d'usu, cumpatibilità, copia di salvezza è assai di più. Ancu s'ellu hè user-friendly, hè ancu un pocu caru.

 

8. Origami Studio

Studio d'origami offre assai à e persone chì anu bisognu di strumenti di prototipazione più avanzati cum'è parte di u so prucessu di cuncepimentu. I diseggiani anu l'uppurtunità di integrà funziunalità avanzata utilizendu un editore di patch sofisticatu, chì li permette di custruisce prototipi cumpleti. In u risultatu, i prototipi pareanu è funzionanu cum'è una vera app o pagina web. Sketch è Origami Studio travaglianu bè inseme. Quandu utilizate Sketch in parallelu, pudete facilmente impurtà strati, copià è incollà senza prublemi.

 

9. Framer X

Questu hè un strumentu di cuncepimentu UI chì prototipa applicazioni è teste a so usabilità. A capacità di travaglià cù React face una grande scelta per i diseggiani UI chì piacenu à seguità cù l'ultime tendenze di u web design. Ci hè una varietà di plugins in FramerXU magazinu chì furnisce i disegnatori di UI cù strumenti cum'è kits UI per integrà e plataforme di rete suciale cum'è Snapchat è Twitter, lettori per incrustà media, è altri cumpunenti simplici chì ponu esse facilmente integrati. hè un strumentu faciule d'amparà per u disignu di l'interfaccia.

 

10. InVision studio

Invisione vi dà comodità è simplicità mentre cuminciate u vostru viaghju in u disignu UX. Ancu s'ellu ci sò arnesi cù una gamma più larga di funziunalità, i principianti ùn anu micca bisognu di elli. L'interfaccia d'utilizatore faciule d'utilizà di InVision facilita à l'utilizatori di navigà è cumunicà cù l'altri. I sviluppatori ponu sparte u so travagliu di cuncepimentu cum'è facenu, riceve feedback, è documenti cambiamenti in a strada. Una di e funzioni più utili di InVision hè a lavagna digitale, chì permette à i membri di sparte idee, interagisce è uttene appruvazioni per avanzà.

 

avvolgendo,

Avà cuncepisce una sperienza d'utilizatore senza saldatura è una UI interattiva ùn hè più una sfida per l'arrivu di sti strumenti. Intantu, tocca à noi di sceglie a megliu suluzione trà e parechje alternative dispunibili. Per selezziunà i ghjusti da una larga gamma hè sempre un compitu. Ma s'è no simu cuscenti di e caratteristiche di ognunu, saria faciule per voi. Siccomu l'applicazioni mobili sò abbastanza cumuni, a ghjente và sempre per quelli chì anu una interfaccia d'utilizatore è una sperienza piacevule. Dunque hè a vostra rispunsabilità di sviluppà a vostra app in una tale manera.

quì à Sigosoft, pudete sviluppà applicazioni mobili cù una UI / UX attraente.