Applicazione mobile di telemedicina

Accumincia subitu cun noi - Sigosoft hè unu di i megliu sviluppu di l'applicazioni di telemedicina cumpagnie in India. 

U sviluppu di l'applicazioni di telemedicina hà iniziatu à cambià l'industria di i servizii medichi è hà indicatu chì u nostru sistema di servizii medichi hà bisognu criticu di arrangiamenti inventivi. 

Oghje avete a megliu opportunità di mette risorse in u sviluppu di l'applicazioni di telemedicina, postu chì sta specialità hè ancu abbandunata, l'interessu per tali amministrazioni si sviluppa è cuntinuerà à cresce. 

U più impurtante, ognunu hà bisognu di mantene una cundizione decente di benessere. Questu hè unu di i principali bisogni umani parlati A progressione di i bisogni di Maslow. Da maghju 2020, ci hè un requisitu incredibile per l'articuli in relazione à u benessere diretti da a pandemia di Covid è u bloccu generale. 

L'applicazioni di telemedicina ponu aiutà à sustene u sistema di servizii medichi trà i pazienti, i medichi è e fundazioni cliniche. U compitu primariu di l'applicazioni di telemedicina hè di dà visite à u duttore luntanu, aumentà a produtividade di l'aiutu clinicu, è e malatie di screening in una bona manera. 

Caratteristiche di l'Applicazione di Telemedicina per i pazienti per associà cù i medichi in linea: 

  • Scrizzione - Un paziente pò unisce per mezu di un numeru mobile, urganizazione interpersonale, o email. Siccomu l'applicazione gestisce l'infurmazioni delicate, esige un livellu più elevatu d'assicuranza. A pruposta hè di utilizà a validazione di dui fattori, chì pò incorpore SMS, voce è cunferma di u telefunu. 

 

  • U prufilu di u paziente - Esigenze di un paziente per inserisce registri di assistenza medica impurtanti è dati necessarii. Fate sta tecnica cusì veloce è simplice cum'è puderia esse espertu in e circustanze. Nimu ùn hà bisognu di arrotonda strutture longu. 

 

  • Search - Un paziente pò circà un espertu clinicu dipendente di almenu un standard (specializazione, vicinanza, qualificazione di u duttore, etc.). Per a prima forma di candidatura, u cunsigliu generale hè di restringe l'elementi di ricerca. 

 

  • Appuntamenti è Scheduling - Requisiti tranquilli per avè una lista di arrangiamenti dipendente da l'accessibilità specializata, cum'è a probabilità di mudificà o abbandunà. 

 

  • Communication - U ciculu duveria esse pussibule per via di sonu o videoconferenza per interviste cuntinue. Per a forma principale in u sviluppu di l'applicazioni di telemedicina, hè savvy per attualizà l'arrangiamentu menu difficiuli (per esempiu cunsigliu basatu in fotografia per i dermatologi). 

 

  • Geoloculazione - U paziente duveria interfaccia cù prufessiunali cù un permessu legittimu in un statu specificu di i Stati Uniti. L'applicazione deve accumulà a so zona cù l'assistenza di Google Maps o amministrazioni comparative. 

 

  • Pudeti - L'adattazione di l'applicazioni di telemedicina deve esse pussibule per mezu di l'incorporazione di un quadru di porta di installazione (per esempiu Stripe, Braintree, PayPal). U paziente deve ancu avè l'opzione di vede a so storia di pagamentu. 

 

  • Notificazione - I messaggi pop-ups è l'aghjurnamenti aiutanu à monitorà l'arrangamenti. 

 

  • Valutazione è recensione - Questa hè una necessità assoluta quandu ci hè un aggregatore medico-pacientu. Sta capacità guarantisci a qualità di l'aiutu legittima dipende da l'input riunitu.