Sviluppu di l'app di telemedicina

L'Africa ùn hè micca eccezzioni quandu si tratta di telemedicina, chì face un impattu enormu in a salute in u mondu sanu. Malgradu e limitazioni di u locu, ci sò opportunità illimitate per furnisce i servizii di assistenza sanitaria assai necessarii à una pupulazione sempre in crescita. E restrizioni di viaghju è di raccolta imposte da a pandemia di covid-19 anu aumentatu ancu a necessità di sta innovazione.

A telemedicina hè una pratica di furnisce servizii medichi à i pazienti à distanza. A distanza fisica trà u paziente è u duttore ùn importa micca in questu scenariu. Tuttu ciò chì avemu bisognu hè una applicazione mobile di telemedicina è una cunnessione Internet attiva. 

L'imaghjini chì avemu di l'Africa cum'è un cuntinente sottusviluppatu hè cambiatu. A povira infrastruttura rende a vita in Africa difficiule. A vita di ogni ghjornu di i citadini africani hè ostacolata da a mancanza di strade adatte, distribuzione elettrica, ospedali è strutture educative. Quì vene u scopu di e strutture sanitarie digitale trà e persone fora.

 

Opportunità di Telemedicina in Africa

Siccomu l'Africa hè un paese in via di sviluppu è ci hè una mancanza di strutture sanitarie, l'introduzione di a telemedicina à u populu africanu seria un grande successu. Hè più prubabile di accettà sta tecnulugia innovativa per u livellu di l'assistenza sanitaria rurale. Siccomu sta tecnulugia ùn hà micca bisognu di cuntattu fisicu, hè faciule per e persone di i zoni remoti di cunsultà u duttore è uttene prescrizioni facilmente. I controlli regulari ùn saranu più un fastidiu per elli. 

Quandu a distanza diventa un fattore criticu, a Telemedicina sguasserà sta sfida è qualchissia da ogni angulu di u mondu pò riceve u serviziu di u duttore senza sforzu. Unu di i più grandi vantaghji hè chì se almenu unu di i residenti in una zona hà un smartphone, aumenterebbe assai a qualità di vita per tutti in quella zona. Ogni parsona hà accessu à u serviziu à traversu stu unicu telefonu. 

Ancu s'è l'imaghjini chì avemu di l'Africa hè quella di un cuntinente chì manca ancu di e facilità più simplici per i so citadini, ci sò ancu parechji paesi sviluppati. Questu include l'Egittu, l'Africa Sudafrica, l'Algeria, a Libia, etc. Cusì l'intruduzioni di l'applicazioni di telemedicina in qualsiasi di sti paesi seria certamente un grande successu.

 

Sfide per implementà a telemedicina

Siccomu l'applicazioni mobili di telemedicina anu una miriade di opportunità in Africa, ci sò ancu certe limitazioni. Prima di passà nantu à un prughjettu, deve esse sempre cunuscenza di e sfide implicate. A più grande sfida chì deve affruntà mentre introduce una applicazione mobile di telemedicina in Africa hè a mancanza di infrastrutture basiche cum'è servizii d'internet poveri è energia elettrica instabile in e zone remote di l'Africa. A maiò parte di i paesi africani anu a velocità di Internet più lenta è una cobertura di rete cellulare assai povera. Queste limitazioni agiscenu cum'è un ostaculu maiò à l'implementazione successu di l'applicazioni di telemedicina in Africa. A distribuzione di medicini hè dura in Africa per via di a distanza di parechje zone. Inoltre, ùn hè micca economicamente fattibile per elli à sviluppà l'applicazioni in certi casi. 

 

Alcune di l'applicazioni di telemedicina in Africa

Malgradu tutte e sfide, certi paesi in Africa anu alcune app di telemedicina in usu. Eccu alcuni.

  • Salutami Dottore - Questa hè una applicazione mobile utilizata in Sudafrica chì permette à i so utilizatori di parlà cun un duttore.
  • OMOMI - Una applicazione sviluppata per a cura di a salute di i zitelli è per e donne incinte.
  • Mamma cunnetta - Una app mobile basata in SMS per e donne incinte in Sudafrica.
  • M- Tiba - Questa hè una app aduprata in Kenya per pagà i servizii di salute da una distanza.

 

accumpagnatu,

Hè ovvi chì a telemedicina hà avutu un principiu duru in Africa, ma hè prumessu chì sustenerà l'assistenza sanitaria rurale. A telemedicina permette e chjama di persone à duttore attraversu e piattaforme in linea è permette à e persone di accede à un megliu diagnosticu è trattamentu chì risulterebbe da a cunsultazione virtuale cù i specialisti di salute in ospedali specializati.. Capiscendu l'opportunità è e sfide chì affruntate, pudete cuncepisce una strategia chjara per sustene e vostre idee. Dunque, lancià una applicazione mobile di Telemedicina in Africa eleverà a vostra attività. Se vulete sviluppà a applicazione mobile di telemedicina, cuntattu Sigosoft.