li dittagli

Nisuna urganizazione hè legalmente obligata à furnisce i clienti cun un accordu di pulitica di privacy. Dittu chistu, e pulitiche di privacy servenu assai scopi legali utili. Hè assai cunsigliatu di scrive a accordu di pulitica di privacy è mostrallu nantu à a vostra app mobile per i cunsumatori per vede.

I sviluppatori di l'applicazioni mobili anu bisognu di assicurà chì i clienti sanu esattamente cumu e so dati d'utilizatori sò raccolti è almacenati.

Spessu, quandu qualchissia scaricate una app gratuita, l'utilizatori rinunzianu i so dati in cambiu di quellu serviziu. Per esempiu, puderanu scaricà una app chì li impone di ligà i so cunti suciali per utilizà l'app. In una transazzione finanziaria tipica, per esempiu, $ 5 per una duzina d'ova, sapete quantu dà per quessa. Di solitu, l'accordu di a pulitica di privacy hè cecu, senza notificazioni di ciò chì esattamente l'app raccoglierà da l'utilizatore è almacenà o spiegazione di ciò chì succederà à quella data.

L'accordu di pulitica di privacy stabilisce a relazione legale trà i partiti. Aiuta à gestisce a vostra app, è dà fiducia à l'utilizatori perchè sanu ciò chì ponu aspittà da a vostra app.

Cunnisciuti ancu cum'è Termini d'usu o Termini di serviziu, un Termini è Cundizioni deve stabilisce questi principii chjave:

 

  1. E regule chì l'utilizatori devenu seguità.
  2. Chì una urganizazione hè - è ùn hè - rispunsevuli di.
  3. Atti punibili per abusu di l'app, cumpresa a sguassà u contu.
  4. A vostra infurmazione di copyright.
  5. Infurmazioni di pagamentu è abbonamentu, se pertinente.

 

Essenzialmente, una pulitica di privacy minimizza a probabilità di malintesi chì nascenu trà i partiti. Vi dà, u fornitore di serviziu per piglià azzione contru l'utilizatori quandu hè necessariu. Puderà ancu salvà da e cunsequenze finanziarie di l'azzione legale.

U più impurtante, e pulitiche di privacy sò una regula vincolante. L'implicazione hè chì, se qualchissia cuntinueghja à aduprà a vostra app dopu avè lettu i Termini è Cundizioni, hè felice di firmà stu accordu cun voi.

 

Perchè i sviluppatori è i pruprietarii di l'app beneficianu di a pulitica di privacy

 

A pulitica di privacy hè e regule chì aspettate chì l'utilizatori seguitanu se scaricanu è usanu a vostra app. Hè per quessa chì questu hè cusì impurtante per tutti sviluppatori di app è amministratori.

Pudete suspende o sguassate cunti abusivi se violanu e vostre regule di pulitica di privacy. Questu prutege l'altri utilizatori è vi aiuta à mantene a vostra app una piattaforma sicura è affidabile, particularmente se l'utilizatori ponu carica u so propiu cuntenutu.

Se operate una app cummirciali cum'è una tenda di e-commerce, e pulitiche di privacy vi permettenu di stabilisce linee guida per trattà i prublemi di i cunsumatori cum'è a consegna tardiva, i prublemi di pagamentu è i rimborsi. In cunsiquenza, postu chì pudete diretta i clienti à i Termini d'Usu, accelerà u prucessu di risoluzione di a disputa.

Hè in generale à voi per stabilisce quali leggi regulanu e pulitiche di privacy. A maiò parte di i sviluppatori di app sceglienu e regule induve a so attività hè basata. In e parolle legale, questu hè cunnisciutu cum'è sceglie u foru o locu o stabilisce a ghjuridizione.

Una pulitica di privacy vi permette di specificà i vostri diritti di pruprietà intellettuale è l'azzione chì duverete se qualchissia viola u vostru copyright.

L'utilizatori apprezzanu a chiarezza. Hanu più cunfidenza in l'applicazioni chì spieganu chjaramente ciò chì e regule è e responsabilità anu. E pulitiche di privacy di una app aiutanu à fà questu.

Hè impurtante di nutà chì mentre pudete stabilisce e vostre regule, deve esse un accordu legale.

Certi pulitiche di privacy sò più detallati cà altri. Dipende da:

 

  1. Sia l'utilizatori ponu cumprà un pruduttu attraversu l'app.
  2. Se l'utilizatori creanu o caricanu u so propiu cuntenutu.
  3. Quantu limitatu hè a cumunicazione - per esempiu, una app di traduttore di lingua, o una app di nutizie, avarà.
  4. regule di pulitica di privacy più brevi cà una tenda o un serviziu di abbonamentu.