Lazy loading hè un disignu di pianu generalmente utilizatu in a prugrammazione di PC. Hè una prucedura chì cuncede l'impilamentu di l'assi non basi à u tempu di carica di a pagina. Riduce a carica di a pagina iniziale è u tempu di carica, ma ùn impedisce micca a sostanza. Aghjunghjendu stacking letargicu pò fà u vostru situ di carica è più veloce. Piuttostu chè impilate l'intera sustanza quandu a pagina hè ghjunta, a sustanza pò esse impilata quandu ghjunghje à un pezzu di a pagina chì l'abbisogna. Cù stacking apaticu, e pagine sò fatte cù cuntenutu di placeholder. Questu hè possibbilmente rimpiazzatu cù sustanza genuina quandu avete bisognu.

À u puntu quandu aghjunghje una foto, o video à una pagina di u situ, chì riferenzi un pocu placeholder. À u puntu quandu peruse a pagina di u situ web, u veru attivu, chì hè una foto o un video hè almacenatu da u prugramma. In più, rimpiazza u placeholder quandu a foto o u video diventa evidenti à u vostru screnu. Qualcosa di cuntrariu à stacking sluggish hè stacking ansious. In stacking ansious carchemu tutti l'articuli in memoria quandu l'articulu hè fattu.

U cuntenutu di publicazione à una tappa di blog, WordPress dà un arrangiamentu di stacking sluggish chjamatu Infinite Scroll. Pila constantemente u cuntenutu mentre guardate a pagina. U piè di pagina di a pagina hè mostratu cum'è una superposizione sottu à a sostanza di ricerca. Google adopta una strategia alternativa per i so elementi di lista di stampa. Mentre guardate in a pagina, l'imaghjini di i posti sò rimpiazzati cù miniature. Dopu chì un numeru specificu di ritratti sò mostrati, una cattura permette à u cliente di stack pictures extra. Dendu questa cattura, Google cunsolida l'aspettu illimitatu è l'impilamentu letargicu per fà una metodulugia putente metà è mità. I vantaghji di stacking letargicu sò:

 Minimizza a stagione di u focu di l'applicazione.

Application burns-through menu memoria à causa di stacking on-request.

 L'esecuzione SQL di basa d'informazioni innecessarii hè evitata.

AMP (Accelerated Mobile Pages Project) hè un situ open-source chì distribuisce l'innovazione. Hè destinatu à migliurà l'esposizione di sustanza web è promozioni. Accelera u trasportu di sustanza utilizendu un codice spogliatu chjamatu AMP HTML. Tutti adoranu e pagine veloci è a maiò parte di i nostri invitati sò in fretta, hè per quessa chì avemu sceltu AMP. A struttura AMP si compone di trè parti: AMP HTML, AMP JavaScript è AMP stores.

Per utilizà AMP, fate una variante sustitutiva di u vostru situ chì si adatta à i dettagli distribuiti da u prughjettu AMP. Queste norme sò una tonna cum'è l'HTML abituali, ma ridutta à ciò chì in particulare Google cunsidereghja esse u minimu assolutu. Normalmente darete u vostru situ AMP-migliuratu un locu diversu. Ci hè un modulu chì farà naturalmente sti formi sustituti è aiuta Google à scopre. In ogni casu, pudete, ipoteticamente, solu supplantà u vostru situ web tutale cù pagine AMP migliorate è in ogni casu, travaglià in a maiò parte di i navigatori Internet attuali, ma assai bè pò esse un pocu triste.

E pagine AMP sò solu pagine di u situ chì pudete cunnette è sò limitate da voi. Si espande nantu à e vostre attuali gamme di capacità è strutture per fà pagine. U so ambiente incorpora 25 milioni di spazii, più di 100 fornitori d'innuvazione, è tappe di guida, chì longu i zoni di distribuzione, prumuzione, cummerciale in Internet, quartieri è cumpagnie private, è dopu.