telemedizioniTelemedicina - Ùn ci hè nunda di novu annantu à questu termini. Tuttavia, pò sembra micca familiar à certi individui. Parechje persone ùn sò micca cuscenti di i vantaghji è u scopu di l'applicazioni mobile di telemedicina oltre u so nome o u fattu chì hè una tecnica chì permette l'assistenza medica virtuale à e persone. Medicu nantu à dumanda, Amwell, MD Live, Spaziu di conversazione, etc, sò unipochi di l'applicazioni mobili di telemedicina più riesciuti in l'industria. Quì, pudete amparà ciò chì l'applicazioni mobili di telemedicina sò, quali sò i so vantaghji è cumu hà impactatu l'industria di a salute. Immergete è esplora!

 

Telemedicine Mobile Apps - Hospital à a vostra casa!

Pudete avà aduprà una applicazione mobile per a telemedicina per accede à l'uspidale da casa. L'applicazioni mobili anu fattu tuttu cusì faciule. Pudete chjamà, mandà missaghji è video chat cù u vostru duttore per una cura altamente persunalizata. Tuttu hè solu questione di uni pochi di tappi.

 

A telemedicina o l'assistenza sanitaria remota rivoluziona u settore di a salute. Un focu di pandemia hà ancu cuntribuitu à l'accettazione generalizzata di a telemedicina. Covid-19 hà purtatu à una situazione induve ùn pudemu micca esce ancu per i nostri bisogni critichi. Dunque a telemedicina pò esse inclusa in u numeru di esigenze cruciali in questa stagione.  

 

Vantaghji di App Telemedicine

  • Riservate i vostri slot
  • Chats è chjama in-app
  • Cunferenza Video
  • A comodità
  • Cost-efficiente 
  • Gateway di pagamentu sicuru

 

Cumu a Telemedicina trasforma l'industria medica?

I studii revelanu chì più di u 75% di e persone preferanu a cunsultazione in linea è usanu l'applicazioni mobili di telemedicina per riservà appuntamenti. Questu stessu implica a crescita di a telemedicina. Ma cumu ? Cumu si trasforma l'industria medica?

 

A telemedicina hè in crescita. In parte di a so espansione, e tecnulugia avanzate sò integrate cù a telemedicina. Inoltre, allarga u scopu di stu campu aprendu novi pussibulità. 

 

U primu puntu hè i vantaghji chì offre. Questu hè u mutivu più significativu di a so popularità crescente trà e persone. In più di questu, a telemedicina trova diverse manere di migliurà per espansione i so servizii.

 

Sviluppà una applicazione mobile di telemedicina hà creatu un impattu maiò in l'industria di a salute. Litteralmente, ùn ci hè nimu chì ùn hà micca un telefuninu. Questu hè l'ultimu mutivu per quessa chì l'applicazioni mobili anu guadagnatu l'attenzione. Cusì, hè cunvenutu per voi di riservà un appuntamentu cù u vostru duttore à un tempu chì travaglia per voi. 

 

Ùn avete mancu à alzà da u vostru postu è viaghjà à l'uspidale. Pudete uttene u sustegnu di u vostru duttore da u cunfortu di a vostra casa. In più di furnisce una pianificazione assai flessibile per i pazienti è i medichi, l'applicazioni di telemedicina sò assai costuali per i pazienti è sò largamente accettate in u mondu.

 

Scopu di a Telemedicina

L'applicazioni di telemedicina anu aumentatu l'applicabilità in i zoni rurali induve a ghjente ùn hà micca tantu accessu à l'uspitali è anu da viaghjà più luntanu per riceve assistenza medica. E persone in i paesi cù parechji paesi remoti, cum'è l'Africa di u Nordu, soffrenu di assistenza sanitaria è supportu poveri. Questu hè quandu a telemedicina diventa un salvatore.

 

Ancu s'ellu almenu una persona in quella zona hà un telefuninu mobile, i residenti in quella zona ponu usu di u serviziu di telemedicina attraversu l'app mobile. Ùn deve micca piglià risichi è viaghjanu assai per visità u duttore. Inoltre, u serviziu pò esse usatu in situazioni induve un paziente ùn pò esse purtatu à un ospedale per trattamentu immediatu. L'assistenza medica rapida pò salvà a vita di u paziente.

 

In u risultatu di a pandemia, assai urganisazioni preferanu u travagliu da e culture di casa, è i travagliadori anu persu e so cunnessione suciale. Questu hà creatu una sorta di solitudine è di depressione trà e persone. Per trattà questu, a maiò parte di a ghjente hà bisognu di l'aiutu di i psicologi. Eppuru u fastidiu di viaghjà è di informà l'altri nantu à a so cundizione mentale li frena. A cunsultazione in linea cù u psicologu per u telefunu mentre in a stanza hè a suluzione più festiva in questu tempu. L'applicazioni di telemedicina sò dunque più prubabile di esse usate in queste situazioni.

 

Inoltre, e persone cù disordini cronichi sò in crescita oghje. In questu casu, sò più prubabile di andà per l'applicazioni di telemedicina per i so cuntrolli regulari. 

 

Future Of Telemedicine App

Si dice chì in un futuru vicinu, l'integrazione di l'applicazioni mobili di telemedicina cù tecnulugii avanzati cum'è AI, realtà aumentata è virtuale, robotica, etc., furnisce i servizii di salute basati in valore à i pazienti in una manera più adattata è questu seria un rivoluzione massiva in l'industria medica di sicuru.

 

Parulle finale,

Hè sicuru chì u sviluppu di una applicazione mobile di telemedicina per a vostra attività seria un cambiamentu di ghjocu in a vostra industria, postu chì l'applicazioni di telemedicina crescenu rapidamente. Una app mobile vi darà l'attenzione globale. È, avè un publicu più grande vi aiuterà à duppià i rivenuti da a vostra attività.

quì à Sigosoft, sviluppemu 100% Apps mobile di telemedicina persunalizabile incorporatu cù e tecnulugia più muderne per a vostra attività.