Cumu-aumentà-a-securità-di-appartamentu-utilizandu-l-app-gestione-visitatori

Pensate à rinfurzà a sicurità in a vostra cumunità di appartamenti? Cunsiderate un sistema di gestione di i visitori per aumentà a sicurità di a vostra prupietà. Pudete monitorà è seguità ogni visita à u vostru appartamentu cù l'aiutu di u software di gestione di visitatori incredibilmente amichevule. Registra tutti quelli chì entranu in u vostru appartamentu, da i visitori è i membri di a famiglia à e cameriere è l'impiegati.

 

A volte, credemu, a nostra casa ùn hè micca in risicu è ùn fate micca assai attente à i sistemi di sicurità. Ma i minacce à a sicurità ponu nasce in ogni mumentu, è l'app di gestione di i visitori pò aiutà à mantene voi è i vostri amati salvu è sicuru.

 

Chì sò i vantaghji di un sistema di gestione di i visitori per l'appartamenti?

Una cumunità gated cù parechji visitatori durante u ghjornu hè un cumplessu di appartamenti. Per a sicurità, a verificazione manuale di l'entrata è di l'uscita di ogni visitatore pò esse sfida.

Per verificà u visitore prima di permette à l'internu, a sicurità deve telefone à l'unità. Ùn hè micca solu un travagliu supplementu, ma lascia ancu spaziu per l'ingannimentu. Per quessa, avè una app di sicurità chì pò seguità accuratamente i visitori à l'appartamentu gated hè cruciale.

 

Funzioni amichevuli di u software di gestione di i visitatori

L'app di gestione di i visitori hè estremamente efficace. I registri di i visitori ponu esse assai utili per identificà ogni visitatore in una data dopu. Hè particularmente utile per catturà i culpiti dopu un incidente.

 

L'app di gestione di i visitori hè faciule d'utilizà è pò esse aduprata da qualsiasi persunale di sicurità. Ogni pruprietariu di l'appartamentu hè tracciatu, è quandu un visitatore ghjunghje, i missaghji specifichi sò mandati. U dispusitivu aiuta ancu à mantene i stranieri fora. Una alerta pop-up o un missaghju d'avvertimentu serà emessu à u persunale di sicurità in situ in casu di minaccia. Pudete aduprà l'app per generà pass in-out di ogni ghjornu per i visitatori regulari o i travagliadori. U sistema genera ancu passaggi grossi in ogni occasione urganizata in u compostu.

 

L'app di Gestione di i visitatori hè pensata per rinfurzà a sicurità di i complessi di appartamenti, l'urganisazioni corporative è l'uffizii. Face a gestione di i visitori efficace è prufessiunale. L'app avanzata pò esse facilmente persunalizata secondu e vostre esigenze.

 

Mantene i registri di i visitatori

  • L'app di gestione di i visitori furnisce a tecnulugia più nova in misure di sicurezza per seguità tutti i vostri visitatori.
  • Mantene un registru di i ditaglii di i visitori, in casu d'urgenza, hè faciule tracciate a lista di e persone chì vi anu visitatu.
  • L'app Gestione di i visitatori mantene a traccia di i visitori cù a prucedura di firma digitale, ùn avete micca bisognu di preoccupassi di riceveli in u lobby.
  • L'app di gestione di i visitatori permette à i vostri invitati di cuntrollà elli stessi utilizendu codici QR, prevenendu cusì ogni malatia.

 

Solu accessu autorizatu

  • A suluzione di gestione di i visitori hè di ricusà l'ingressu di invitati indesiderati.
  • L'app di gestione intelligente di i visitatori permette à i nostri invitati frequenti di aggirà tuttu u prucessu di verificazione, permettendu à elli di verificà in utilizendu i so badge o ID utilizati prima.
  • Stu sistema furnisce u codice QR è a firma in u prucessu interamente, facendu sentenu ricezione appena ghjunghjenu.

 

Impiegazione faciule

  • L'app di gestione di i visitori hè destinata à facilità l'implementazione.
  • U sistema di gestione di i visitori furnisce u dashboard chì comprende tutte l'infurmazioni di i visitatori chì l'app raccoglie è mostra per tutti l'accessu.
  • U dashboard mostrava l'infurmazioni in una manera gràfica per una comprensione diretta di l'infurmazioni.

 

Registrazione di i visitori

  • L'appartamentu riceve visitatori ogni ghjornu chì parechji dettagli essenziali è a sicurità pò esse mancanti in u vostru registru di visitatori.
  • L'app di gestione di i visitori vene cù funzioni di sicurezza OTP verificate numeru di cuntattu, persunalizazione di forma, accordu NDA, è assai di più.

 

Notificazione

  • In casu d'emergenza, avete bisognu di l'aiutu di u persunale di u vostru appartamentu è di i funzionari di gestione cù l'app di gestione di i visitatori digitale.
  • L'app di gestione di i visitatori vi permette di registrà e vostre lamentele è dunque i funzionari di gestione è u persunale sò avvisati immediatamente in tempu reale.

 

cunchiusioni

Parechji appartamenti muderni dicenu una bona liberazione à i modi tradiziunali è obsoleti di seguità i visitori cù l'usu di l'applicazioni mobili. U costu per una Apps di gestione di i visitori principia da 5,000 15,000 USD cumpresi Android, iOS è Web Apps. In quantu à e caratteristiche pò andà finu à 2 2 USD. U tempu necessariu serà trà XNUMX settimane à XNUMX mesi.

Hè sempre megliu sceglie un locu di vita bonu ma sicuru è noi Sigosoft, aiutatevi à fà a scelta bona per a sicurità di u vostru appartamentu.