Cumu-Integrate-PDMP-E-EHR-In-A-Pharmacy-Management-App

Chì ghjè a gestione di a farmacia?

 

In l'ultimi anni, e farmacie anu trasfurmatu da solu un locu chì furnisce i medicini à un locu induve quasi tutti i bisogni medichi di e persone sò soddisfatti. Piuttostu cà di furnisce i medicini, aiuta ancu i pazienti dandu cunsiglii in quantu à a dosa, a cumpusizioni, i pussibuli effetti secundari di a droga, è assai più infurmazione. In u risultatu di sta trasfurmazioni, hè diventatu assai più cumplessu per gestisce stu sistema. Dunque i sistemi di gestione di a farmacia si sò evoluti. 

 

I sistemi di gestione di a farmacia sò diventati una parte cruciale di qualsiasi farmacia chì beneficia à a gestione è à i cunsumatori in parechje manere. Fornisce un almacenamentu centralizatu di dati cù livelli di sicurezza rinfurzati per simplificà u flussu di travagliu è per gestisce a farmacia senza problemi. 

 

L'applicazione mobile per a gestione di a farmacia permette à l'impiegati di a farmacia di accede à tutte l'infurmazioni necessarie à a so manu. Hè un strumentu in linea chì aiuta à integrà certe funziunalità cum'è 

 

  • A gestione di a farmacia
  • Gestione di i medicini
  • Gestione di stock
  • Gestione di l'impresa
  • Gestione di vendita
  • Assicuranza di inventariu

 

L'introduzione di e routine di farmacia in una piattaforma digitale hè u modu ghjusta per gestisce i prucessi in ordine è monitorà i rapporti in modu efficace. Fornisce un serviziu persunalizatu à ogni cliente seguitendu a so storia medica precedente è furnisce cusì u megliu cunsigliu per elli. Inoltre, permette à e farmacie di ricurdà à i so clienti nantu à a prossima compra. Un sistema informatizzatu aiuta sempre à guardà a traccia di i medicini è di e scorte di l'equipaggiu medicale è hè faciule identificà i prudutti chì sò fora di stock. Soprattuttu, furnisce una piattaforma per seguità i rapporti di vendita, cumpresu u prufittu generatu. Questu permette à u manager per analizà facilmente e prospettive di cummerciale di a farmacia.

 

 

EHR è i so vantaghji:

 

L'Electronic Health Record (EHR) hè una versione digitale sistematizzata di i registri di salute di u paziente. Quessi sò una parte impurtante di u dipartimentu di salute. L'EHR cuntenenu u registru clinicu in tempu reale di un paziente chì hè pertinente à a cura di quella persona, cumprese a so storia medica, diagnostichi, medicazione, piani di trattamentu, allergii (s'ellu ci hè), imaghjini di radiologia, risultati di teste di laboratori, etc. I dettagli sò dispunibuli. solu à l'utilizatori autorizati, dunque l'infurmazioni sò 100% sicuru in a basa di dati. Questi dettagli permettenu à i fornituri di piglià e decisioni ghjuste per un paziente. Una di e caratteristiche chjave di un EHR hè, i rapporti di salute ponu esse spartuti trà l'altri fornituri di assistenza sanitaria, cum'è i farmacisti, i laboratorii per include l'infurmazioni nantu à quellu paziente particulare da ogni clinicu. So chì nimu di i dati clinichi sarà persu. I vantaghji di l'EHR sò,

 

  • Fornite infurmazione aghjurnata nantu à u paziente accuratamente
  • Abilita l'accessu rapidu di u record per coordinà a cura 
  • Sicurezza rinfurzata di dati
  • Accessibile sia à i pazienti sia à l'altri fornituri di assistenza sanitaria
  • Errori medichi ridotti è risichi sanitari
  • Prescription affidabile
  • Duplicazione ridotta di teste

 

 

PDMP è e so caratteristiche:

 

PDMP hè un Prugramma di Monitoraghju di Drug Prescription. Questu hè un sistema di basa di dati elettronicu implementatu à u livellu statali per seguità a prescrizione di sustanza in un statu. L'obiettivu di PDMP hè di aiutà i medichi, a farmacia, i prufessiunali di salute è l'agenzii di l'infurzatori di a lege in l'identificazione è a prevenzione di l'abusu di droghe di prescription. Aiuta à prevene l'abusu è l'abusu di droghe prescritti supportendu l'usu legittimu di sustanzi cuntrullati. I prugrammi di monitoraghju di droghe di prescription sò una di e implementazioni più promettenti à livellu statale per riduce l'usu eccessivu di sustanzi cuntrullati è prutegge i pazienti in risicu.. L'intruduzioni di PDMP hà cambiatu u modu di prescrizzione di cumpurtamentu trà i fornituri. I prescrittori utilizanu PDMP ogni volta chì preparanu una prescription per riduce a crisa opioide. Per quessa, dà una idea di a storia completa di a prescrizione di droga di u paziente. Aiuta ancu i prescrittori à detectà a dependenza opioide di u paziente.

 

E caratteristiche di PDMP sò,

  • Usu universale
  • Gestionatu attivamente
  • Tempu real
  • Facile à aduprà è accessu

 

 

Integrazione di PDMP & EHR in una app di gestione di farmacia

 

Per simplificà l'accessu di u fornitore è per migliurà a cunniscenza di u fornitore di i rapporti PDMP, hè sempre cunsigliatu di integrà u PDMP cù e tecnulugia di l'infurmazioni sanitarie. Dunque hè l'opzione ghjusta per integrà PDMP è EHR cù u sistema di gestione di a farmacia.

 

Passi per l'integrazione:

 

  1. Assignà un capu di prughjettu di integrazione

 

Hè sempre un fattore impurtante per assignà qualcunu per cuntrullà u prugettu da u principiu à a fine. Una persona chì pussede cumpetenze di dirigenza è un background tecnicu seria u megliu adattatu per stu rolu. U capu di u prughjettu di integrazione serà u cuntattu primariu per tutti l'altri participanti di u prugettu.

 

  1. Invia i ducumenti

 

Per inizià u prughjettu, u capu di u prugettu di integrazione deve mandà tutti i documenti richiesti attraversu u situ web di l'autorità statale di salute. I documenti includenu u modulu di dumanda di integrazione PDMP è un accordu di licenza d'utilizatore finale (EULA).

 

  1. Cunnettete cù EHR è fornitore di sistema di gestione di farmacia

 

Una volta chì i documenti sò sottumessi, u capu pò cunnetta cù u venditore di software per discutiri i piani. Se u sistema di salute hè digià cunnessu cù qualsiasi API PDMP, u prucessu di integrazione pò esse realizatu direttamente cù u venditore senza l'interferenza di u fornitore di a porta.

 

  1. Dumandate supportu da u fornitore statale PDMP

 

In casu se u venditore di software ùn offre micca servizii di integrazione pre-custruiti, u fornitore di gateway darà a documentazione API, materiali di prova è supportu tecnicu per facilità u prucessu di sviluppu. Se a basa di dati statali ùn hè micca assuciata cù alcun aggregatore PDMP, u prucessu di integrazione piglia più sforzu è diventa caru.

 

  1. Configurate u flussu di travagliu PDMP

 

Prima di inizià u prucessu di sviluppu, unu deve avè una idea chjara di cumu u sistema deve travaglià. Dunque hè impurtante di disignà u flussu di travagliu in cunseguenza.

 

  1. Cunsiderate funzioni supplementari è analitiche

 

Certi stati limitanu l'applicazione di l'analitiche, ma ancu allora alcune funzioni supplementari cum'è notifiche d'alerta per i pratichi nantu à i cumpurtamenti di l'abusu di droghe, i punteggi di risicu calculati da a storia di a salute, i dashboards di benchmarking, etc.

Quandu l'integrazione è e funzioni supplementari sò stabilite, u venditore di u sistema pianificà a data di implementazione.

 

  1. Train u persunale

 

L'ultimu passu hè di furmà l'utilizatori à aduprà bè. Siccomu u sistema hè automatizatu, quellu chì usa questu deve avè una cunniscenza chjara di u sistema.

 

 

Cumu interagisce PDMP cù l'altri sistemi?

 

  • Un prescrittore autorizatu accede à un portale PDMP è inserisce l'infurmazioni di u paziente è u nome di una droga.
  • A basa di dati PDMP torna a storia CDS (sustanze periculose cuntrullate) di u paziente.
  • Se appruvatu, l'ordine digitale hè sottumessu à una farmacia
  • In certi casi, un farmacista deve dumandà u PDMP prima di dispensa.
  • Quandu a droga hè dispensata, u farmacista manda un aghjurnamentu à a basa di dati PDMP in 24 à 72 ore.
  • Allora sta infurmazione hè aghjuntu à a storia di u paziente da u PDMP

 

cunchiusioni

 

L'ultimu scopu di PDMP hè di cumbatte l'epidemie di opioide è di salvà a vita. À u listessu tempu, EHR furnisce a storia medica completa di un paziente. L'integrazione di sti dui sistemi cù una app di gestione di farmacia hè a megliu opzione per sustene u prucessu di decisione in a cura di a salute di una persona, riducendu l'utilizazione eccessiva di sustanzi cuntrullati. Siccomu u sistema hè cumplettamente automatizatu, hè più efficau è hà un livellu di sicurità rinfurzatu. L'arrivu di stu sistema integratu pò elevà u sistema di assistenza sanitaria per migliurà tutti l'aspetti di a cura di i pazienti.