Quantu-custa-sviluppà-una-app-cum'è-Ajio

 

AJIO, una marca di moda è stile di vita, hè una iniziativa di cummerciale digitale da Reliance retail - unu di i più grandi gruppi di cummerciale in India. Hè l'ultimu destinazione di moda per stili chì sò selezziunati, in tendenza, è à i migliori prezzi accessibili. L'app AJIO hè dispunibule per scaricamentu nantu à entrambi Google Play Store o di u Apple store

 

A fiducia iniziata AJIO.com un focusu di moda plataforma di e-commerce u 1 d'aprile di u 2016 è prestu hà dimustratu chì hè una impresa di successu chì genera entrate significativu. U successu di un retailer di moda in linea cum'è AJIO hà cunvince assai imprenditori in crescita à questa industria. Un dubbitu cumunu chì i puzzicheghji di questi intraprenditori in crescita sò, quantu costaria di custruisce una app cum'è AJIO?

 

In questa era digitale, quasi tutti s'appoghjanu nantu à e plataformi di compra in linea per cumprà qualsiasi commodità in ogni mumentu. U fastidiu di esce è aspittà pò esse evitata è ponu cumprà qualcosa senza mancu esce da u so lettu. Altronde l'utilizatori finali, da l'altra parte di stu filu, l'imprendituri cercanu constantemente di rinfurzà a so efficienza operativa in tutti i modi chì puderanu.

 

Eccu quandu l'applicazioni mobili ghjucanu un rolu cruciale. L'esperienza interattiva offerta da elli, indipendentemente da l'industria, attrae un gran numaru d'utilizatori. Supporta l'imprese è l'utilizatori finali per mantene un canale cummerciale liscio è generà ancu potenziali leads. Questu permette à l'imprendituri di scala a so attività in modu esponenziale.

 

Necessità di una app di shopping cum'è Ajio

U mutivu per quessa chì l'applicazioni di shopping cum'è Ajio sò diventate un successu enormu hè, In questu mondu in rapidu muvimentu, a ghjente cerca sempre di fà tuttu u più prestu pussibule cù u minimu sforzu. L'applicazioni di shopping in linea offrenu una sperienza unica à i so utilizatori cù una larga gamma di prudutti elencati in elli. Unu pò facirmenti circà u prodottu bramatu cù funziunalità specifichi cum'è sorte è filtru.

 

Tuttu è tuttu hè dispunibule sottu un umbrella. In più di questu, a maiò parte di l'app di shopping furnisce assai offerte è sconti. Permette à e persone di ghjunghje à ogni tipu di prudutti chì anu bisognu. L'utilizatori ricevenu una sperienza di shopping di prima classe. I metudi di shopping cunvinziunali sò diventati obsoleti subitu dopu l'arrivu di app di shopping cum'è Ajio.  

                                            

I servizii furniti da Ajio sò,

  • Opzioni multiple di moda
  • Registrazione di u contu è U mo contu
  • Portafoglio Ajio
  • Escrivania interattiva
  • Barra di Notificazione
  • Store
  • Search barra
  • Wishlist è My bag
  • Storia di ricerca
  • Classificazione di u pruduttu
  • Consegna in casa
  • Cash-on-delivery
  • Garanzia di ritornu
  • Cancellazione faciule
  • Pagamentu sicuru

 

AJIO furnisce à i dilettanti di a moda una larga gamma di cullezzione di stili è marchi unichi. L'utilizatori ponu registrà i so cunti è ponu avè una larga gamma di opzioni persunalizate cù a funzione My Account. L'utilizatori ponu mantene i so soldi salvu è sicuru in a billetera Ajio è sta applicazione hà un dashboard assai piacevule. Ogni aghjurnamentu riguardanti i prudutti hè spuntatu in a barra di notificazione.

 

L'utilizatori ponu spiegà una larga gamma di marchi da e diverse magazzini o altrimente ponu cercà un pruduttu specificu in a barra di ricerca. I prudutti preferiti ponu esse aghjuntu à a lista di desideri è à u mumentu di a compra, aghjunghje in u saccu. L'app salva a storia di ricerca precedente è a mostra in u fondu per fà u prucessu di ricerca assai più faciule. I prudutti ponu esse classificati secondu e categurie cum'è vestiti, calzature, etc.

 

I partenarii logistichi di Ajio assicuranu chì i cumpratori ricevenu u so ordine in casa, à u mumentu propiu senza ritardu. Opzioni di pagamentu multipli sò una di e caratteristiche principali di l'app Ajio. I clienti chì ùn sò micca abbastanza cunfidenti di a compra in linea ponu andà per l'opzione di cash on delivery. Se u cliente hà cambiatu i so piani è vole annullà l'ordine, ponu fà u listessu senza sforzu.

 

Inoltre, se u cliente ùn hè micca cuntentu cù u pruduttu ricevutu, ponu rinvià i prudutti è a quantità pagata serà rimbursata à u cuntu bancariu di u cumpratore in pochi ghjorni. Una altra funzione assicurata da Ajio hè - u canali di pagamentu sicuru, assicurendu chì u cliente hà una sperienza di transazzione sicura è sicura durante u pagamentu.

 

U costu di sviluppà una app di shopping cum'è Ajio dipende da parechji fatturi cum'è:

  • Dimensione di l'affari
  • piattaforma 
  • Regione

 

Dimensione di l'affari

A dimensione di l'affari hè classificatu in trè livelli.

  • picculu
  • Imprese di medie dimensioni 
  • Affari à livellu di l'impresa

 

A dimensione di l'affari hè determinata da u numeru di prudutti chì vende è a gamma di l'ingaghjamentu di i clienti.

 

U picculu e-commerce hà una basa di clienti limitata è un picculu numeru di prudutti. Per quessa, hà bisognu di menu funzioni cumparatu cù l'altri dui. Sicondu i rapporti, custa trà 300 USD à 16000 USD.

 

L'impresa di e-commerce di taglia media hà un numeru mediu di prudutti è una gamma di clienti. Allora puderia avè bisognu di qualchi funziunalità cumplessu chì u picculu e-commerce. Si pò custà trà 16000 USD è 35000 USD.

 

Un affari chì hà una larga gamma di prudutti è una basa di clienti richiede una suluzione forte. Puderia avè bisognu di funzioni avanzate chì aumentanu a scalabilità di l'affari. Dunque hè più caru. U so intervallu di prezzu cumencia da 40000 USD.

 

Piattaforma di sviluppu di app

A piattaforma in quale hè sviluppata l'applicazione hà un impattu enormu nantu à u costu. A piattaforma deve esse scelta secondu a basa d'utilizatori mirati. Mentre iOS hè più populari in l'America di u Nordu, Android hà una grande basa d'utilizatori in u mondu. U modu di costu-efficace hè di andà per piattaforme cum'è react-native o Flutter. Sviluppà una app hibrida hè megliu postu chì u cliente ùn hà micca bisognu di sviluppà app separati per Android è iOS.

 

Regione

a regione hè un fattore maiò chì afecta u costu di sviluppà una app. Sviluppà una app in un paese straneru pò custà circa 6 à 7 volte più di u sviluppu in un paese cum'è l'India. 

 

In più di tutti i fattori citati sopra, ci sò certe altre limitazioni chì affettanu u costu di sviluppà una app di shopping cum'è Ajio. Certi funziunalità avanzata cum'è AI Chatbots, funzione di ricerca di voce, mutore di ricunniscenza, etc. hà un grande impattu nantu à u so costu di sviluppu.

 

cunchiusioni

Quandu si tratta di sviluppà una app di shopping online high-end cum'è Ajio, unu deve fà una ricerca approfondita per analizà i passi, u costu di u sviluppu è poi sceglie u cumpagnu ghjustu per sviluppà u listessu. Sigosoft hà sviluppatu parechji siti di e-commerce di moda è di vita è Apps. Inoltre, ci sò e-commerce inesplorati chì facenu milioni cù un picculu budgetu è prudutti limitati cum'è iDealz. Per piacè leghjite u nostru blog cumu custruisce un situ web è app cum'è idealz sapè più.