U quadru di cuntrollu di rendizione attuale più generalmente utilizatu in u pianeta hè Git. Git hè un prughjettu open source sperimentatu, mantinutu in modu efficace, creatu inizialmente in 2005 da Linus Torvalds (l'acclamatu creatore di a parte di u framework di travagliu Linux). Un numeru maravigghiusu di prughjetti di prugrammazione dipende da Git per u cuntrollu di rendizione, cumpresi i prughjetti di cummerciale cum'è open source. L'ingegneri chì anu travagliatu cù Git sò in tuttu parlatu in a piscina di capacità d'avanzamentu di prugrammazione accessibile è funziona admirabilmente nantu à una larga gamma di quadri di travagliu è IDE (Ambienti di Sviluppu Integrati). Git hè una illustrazione di un DVCS (Distributed Version Control System).

Esecuzione: L'attributi di presentazione crudi di Git sò solidi quandu cuntrastati cù parechje altre opzioni. L'invio di novi cambiamenti, l'allungamentu, u cunsulidamentu è l'aspettu di l'adattamenti passati sò totalmente avanzati per l'esekzione. I calculi eseguiti in Git sfruttanu infurmazioni prufonde nantu à i crediti basi di l'arburi di registrazione di codice fonte genuine, cumu sò tipicamente alterati à longu andà è quali sò i disinni di l'entrata.

SICUREZZA: Git hè stata pianificata cù a dritta di u codice surghjente cum'è una prima preoccupazione. A sustanza di i ducumenti cum'è e cunnessioni genuine trà i registri è i cataloghi, i formi, l'etichette è i sottumessi, questi articuli in a volta di Git sò assicurati cù un calculu di hashing criptograficamente sicuru chjamatu SHA1. Questu assicura u codice è a storia di u cambiamentu contr'à u cambiamentu casuale è malevule è guarantisci chì u settore di l'esperienze hè cumplettamente discernibile.

Adattabilità: Unu di i scopi principali di u pianu di Git hè l'adattabilità. Git hè adattabile in uni pochi di aspetti: in aiutu per diversi tipi di prucessi di travagliu di avanzamentu non lineari, in a so cumpetenza in imprese chjuche è enormi è in a so similarità cù parechji frameworks è cunvenzioni esistenti.

Perchè Git per a vostra associazione

Cambia da un quadru di cuntrollu di rendizione cuncentratu à Git cambia a manera in quale u vostru gruppu di avanzamentu fa a prugrammazione. Inoltre, in casu chì site una urganizazione chì dipende da u so pruduttu per l'applicazioni cruciali, l'aghjustà u vostru prucessu di travagliu di avanzamentu impacta tutta a vostra attività.

Git per i diseggiani

Highlight Branch Workflow

Probabilmente a più grande pusizione preferita di Git hè a so capacità di sparghje. Micca cum'è quadri di cuntrollu di forma unificata, i rami di Git sò modesti è simplici per cunsulidà. Questu incuragisce u prucessu di travagliu di u ramu di cumpunenti ben cunnisciutu cù numerosi utilizatori di Git. I rami di funzioni dà un clima disconnected à ogni cambiamentu di u vostru codebase. À u puntu chì un disegnatore hà bisognu di cumincià à trattà cù qualcosa, indipendentemente da quantu enormi o pocu facenu un altru ramu. Questu guarantisci chì u ramu espertu cuntene sempre codice di qualità di creazione.

Sviluppu disseminatu

Git, però, hè un framework di cuntrollu di varianti adattatu. Piuttostu chè un duplicatu di travagliu, ogni ingegnere riceve u so propiu magazzinu di quartiere, cumpletu cù una storia completa di impegni. Avè una storia cumpleta vicina rende Git veloce, postu chì implica chì ùn avete micca bisognu di un'associu cù l'invio di fà, investigà varianti precedenti di un documentu, o fà differenze trà i sottumessi.

Pull Requests

Parechje codice surghjente i strumenti esecutivi, per esempiu, Bitbucket aghjurnamentu centru Git utilità cù esigenze pull. Una dumanda di draw hè un approcciu per dumandà à un altru ingegnere per mischjà unu di i vostri rami in u so magazzinu. Questu ùn solu rende più simplice per i prughjetti di prughjetti di monitorà i cambiamenti, ma ancu permette à i diseggiani di inizià conversazioni intornu à u so travagliu prima di coordinallu cù u restu di a basa di codice.

Zona lucale

Git hè famosu trà i prughjetti open source. Questu implica chì ùn hè micca difficiule d'utilizà biblioteche esterne è urge à l'altri à forkà u vostru propiu codice fonte apertu.

Ciclu di liberazione più veloce

Una cunsequenza definitiva di i rami di punta, l'avanzamentu adattatu, e richieste di pull, è una zona lucale stabile hè un ciculu di consegna più veloce. Queste capacità incuraghjenu un prucessu di travagliu agile induve l'ingegneri sò invitati à sparte cambiamenti più modesti più spessu. Cusì, i cambiamenti ponu esse spinti in u pipeline di l'urganizazione più rapidamente cà e spedizioni solide regularmente cù quadri di cuntrollu di rendizione incorporati.