Fluttu 2.0

Google hà dichjaratu a nova aghjurnazione di flutter 2.0 u 3 di marzu di u 2021. Ci hè un saccu sanu di cambiamenti in questa versione cumparatu cù Flutter 1, è stu blog hà da fucalizza nantu à ciò chì hà cambiatu per u desktop è versioni mobile.

Cù Flutter 2.0, Google hà spustatu u so statutu in un locu vicinu à a beta è stabile. Chì ci hè u significatu quì? Tuttu ciò chì hè cunsideratu, hè dispunibule in Flutter 2.0 Stable, però, Google ùn crede micca chì hè cumplettamente finitu à questu puntu. Duverebbe esse bè per l'usu di a produzzione, ma pò esse un bug in una grande misura.

Google hà annunziatu oghje Flutter 2, a variante più attuale di u so toolkit UI open-source per custruisce applicazioni compatte. Mentre Flutter hà cuminciatu cù l'attenzione in u telefuninu quandu hà lanciatu dui anni fà, hà allargatu l'ali ultimamente. Cù a versione 2, Flutter supporta attualmente l'applicazioni web è desktop fora di a cassa. Cù questu, l'utilizatori di Flutter puderanu avà aduprà a basa di codice equivalente per custruisce applicazioni per iOS, Android, Windows, macOS, Linux è u web.

Flutter 2.0 arriva à una stabile è aghjunghje supportu per i dispositi plegabili è doppiu schermu.

Google hà sappiutu aumentà u rendiment di Flutter per i navigatori web attraversu un novu CanvasKit. I navigatori mobili utilizanu a versione HTML di l'app per automaticamente, tutte gestite automaticamente da u novu modu "auto" quandu custruisce a vostra app.

Siconda, Flutter guadagna funzioni per sentenu più nativu in u navigatore web. Questu include utilità di supportu di lettore di schermu, testu selezziunate è editable, megliu supportu di a barra di indirizzu, autofill, è assai di più.

Siccomu Flutter era inizialmente un sistema mobile multipiattaforma, ùn ci hè micca troppu da dì quì. In generale, Flutter hè stata una funzione cumpleta di u telefuninu per qualchì tempu attualmente, cù l'eccezzioni di un plegable. Cù Flutter 2.0, ci hè attualmente supportu per i display plegabili, per via di l'impegni assuciati da Microsoft. Flutter capisce avà cumu gestisce stu fattore di struttura è permette à i sviluppatori di mette e so applicazioni cumu ne anu bisognu.

Ci hè attualmente un altru gadget TwoPane in Flutter 2.0 chì vi permette, cum'è u nome suggerisce, mostra dui pannelli. U primu pannellu mostrarà nantu à qualsiasi gadget, mentre chì u sicondu mostrarà nantu à a mità diritta di un display plegable. I dialoghi vi permettenu ancu di sceglie da quale latu di un display plegable duveranu vede.

A piega o a cerniera nantu à un pieghevule hè presentata à i sviluppatori cum'è una funzione di visualizazione, cusì l'applicazioni ponu in ogni casu stende à tutta a visualizazione plegable in casu d'avè bisognu, o cunsiderà induve a cerniera si trova è mostra in modu adattatu.

Inoltre, Google hà spustatu u so plugin Mobile Ads SDK in beta. Questu hè un SDK per Android è iOS chì vi permette di vede publicità AdMob in a vostra applicazione mobile. A ora, ùn ci hè micca supportu di desktop, ma avà duvete avè l'opzione di fà applicazioni mobili generalmente stabili cù annunzii cù Flutter.

Quessi sò l'enormi cambiamenti in Flutter 2.0 in quantu à e piattaforme desktop è mobile.