caratteristiche-di-telemedicina 

A telemedicina hè emersa cum'è una di l'aghjurnamenti più recenti è più bisognu di u settore di a salute. Questu apre a strada per a generazione di applicazioni mobili di telemedicina. Quandu e persone ùn anu micca manera di scuntrà un duttore per i so controlli regulari durante questa pandemia, avè l'opzione di fà a listessa cosa praticamenti face un impattu considerableu è hè veramente una benedizzione. In seguitu à a pandemia, però, parechje applicazioni mobili di telemedicina apparsu in l'industria di a telemedicina. Quandu esiste parechje opzioni per u stessu scopu, a cumpetizione hè assicurata. Per esse cumpetitiva, a vostra applicazione mobile deve avè una certa unicità per diferenze da u restu. Quì pudete leghje qualchi manere pratichi per distinguervi da a folla.

 

U focu di COVID-19 hà cambiatu cumu pensemu à a salute è hà furzatu l'urganisazioni sanitarie à riorganizà u so modu di operazioni per custruisce una soluzione di cunsiderazione virtuale chì funziona bè in questa situazione attuale. L'applicazioni mobili di telemedicina sò senza dubbitu una soluzione benefica per u settore di a salute digitale. Invece di furnisce slots di cunsultazione assai convenienti è flessibili, simplificà tuttu u prucessu. Ùn avete mancu à pensà à l'ostaculu di una visita fisica à l'uspidale. A telemedicina offre una cura remota, una benedizzione à e persone anziane è fisiche chì ùn ponu stà in fila longa in ospedali.

 

Diversi urganisazioni sanitarie sò partenarii cù cumpagnie di sviluppu di app mobile per sviluppà una applicazione di telemedicina mobile. Questu, à u turnu, riduce a trasmissione di a malatia è offre una cura di qualità à i pazienti. Sicondu Global Market Insights, u mercatu di telemedicina superà u USD 100+ billion by 2023. Sigosoft hà digià fattu un prughjettu nantu à u sviluppu di telemedicine mobile app per l'industria di salute mentale. À a luce di quella sperienza, spartemu i nostri pinsamenti nantu à e funzioni must-have è l'area per l'avanzamentu in l'app di telemedicina chì sviluppate. Leghjite per sapè di più!

 

Tecnulugie è Tendenze In u Sviluppu di App di Telemedicina

 

  1. Chatbots integrati di Intelligenza Artificiale per i servizii d'emergenza.

L'IA aumenta l'accuratezza di e previsioni nantu à e cundizioni di i pazienti, purtendu à piani di trattamentu più efficaci. Inoltre, a tecnulugia hè aduprata per sviluppà chatbots chì ponu aiutà i pazienti in una emergenza quandu un duttore ùn pò esse ghjuntu. Pudete fà questu fora di l'ora o quandu a clinica hà una alta carica di travagliu.

 

      2. Cunsigliu di medicina basata in intelligenza artificiale.

Cù l'arrivu di stu COVID-19, andà fora hè un prublema per tutti. Questu si riflette in u casu d'andà fora è cumprà medicine. Calchì volta sti medicini ùn saranu micca prontu dispunibili in i buttreghi medichi vicini. Dunque, viaghjà una longa distanza per uttene sti medicini hè un prublema per tutti. Hè benefiziu in tali casi se u duttore di prescription o un prestatore di assistenza sanitaria furnisce medicazione. In u risultatu, riceverete i medicini à a vostra porta dopu a vostra cunsultazione.

 

     3. Istruzzioni di voce basata in intelligenza artificiale à i pazienti.

Avemu familiarizatu cù gadgets intelligenti cum'è Alexa. In stu mondu à ritmu veloce, sti gadgets facenu a vita assai più faciule. Servinu cum'è i nostri assistenti. Incorporandu una funzione di assistente vocale in a nostra applicazione di telemedicina, pudemu ricurdà à i pazienti di piglià i so medicini, esercite ogni ghjornu, beie acqua, è più.

 

    4. Rilevazione di malatie di a pelle basata in u trattamentu di l'imagine.

I studii mostranu chì l'analisi di l'imaghjini mobile pò esse aduprata per diverse applicazioni mediche. Utilizendu algoritmi di trasfurmazioni di l'imaghjini, pudemu detectà e malatie di a pelle. Utilizendu l'algoritmi di trasfurmazione di u signale in u dispositivu, pudemu usà l'imaghjini d'alta risoluzione pigliate nantu à u vostru smartphone per detectà i disordini di a pelle. L'integrazione di sta funzione in a vostra prossima app di telemedicina seria un cambiamentu di ghjocu.

 

    5. Terapia di Realtà Virtuale per trattà u traumu mentale.

Cumminatu cù a realtà virtuale (VR), e soluzioni di telemedicina digitale ponu rende e plataforme di telemedicina più efficaci. Aumentanu a precisione in una varietà di attività. Inoltre, cù VR, i praticanti ponu creà un mondu virtuale per elli stessi. In listessu modu, in l'applicazioni mobili di telemedicina sviluppate per l'istituzioni di salute mentale, ponu aduprà a realtà virtuale cum'è strumentu per trattà u traumu mentale di i pazienti. Saria un modu efficace di terapia per trattà i disordini d'ansietà, i disordini obsessivi-compulsivi, etc.

 

   6. Big data-based raporti medicale.

Una app di telemedicina raccoglie una quantità significativa d'infurmazioni, è Big data permette di analizà e dati di salute di i pazienti raccolti da i registri sanitari elettronici (EHRs) in modu rapidu è autonomu. Questu pò migliurà significativamente a precisione di diagnostica. Mantene i cunti elettronichi riduce ancu a chance di perdita di dati.  

 

   7. Blockchain per furnisce alta sicurezza per i dati di i pazienti.

I pazienti è i medichi ponu sparte dati di salute, per quessa chì u almacenamentu sicuru hè criticu. Utilizà a tecnulugia blockchain praticamente elimina a pussibilità di cambiamenti micca autorizati à l'infurmazioni di l'utilizatori è assicura a sicurità di dati.

 

 Funzioni essenziali per l'app mobile di telemedicina

 

L'applicazioni di telemedicina ùn sò micca sfarente di l'altri app di salute, ma alcune caratteristiche li distinguenu. Eccu alcune di e caratteristiche più notevuli di l'applicazioni di telemedicina in più di queste tecnulugia chì aumentanu a produtividade:

  • Una interfaccia facile à aduprà
  • Bona cunnessione audio è video
  • I metudi di pagamentu sicuru
  • Capacità di circà un specialistu propiu basatu nantu à sistemi di valutazione trasparenti
  • Push notificazioni per aghjurnà i pazienti
  • Calendariu per ricurdà e date di cunsultazione
  • U prufilu di u paziente cù tutti i dettagli
  • Gestione di appuntamentu
  • Geolocation per sapè a locu esatta di i pazienti
  • Segui i medicazione per furnisce una cura di qualità
  • Integrazione di Dispositivi Wearable 
  • Ricerca efficace cù filtri di ricerca
  • Sistema di chjama d'emergenza
  • Integrazione EHR
  • Call Recording per più usu

 

Perchè a Telemedicina hè cusì cruciale in u nostru sistema di salute?

 

  • Integrazione di dati cù i registri di salute elettronica (EHR).
  • Accessibilità da una varietà di dispusitivi
  • A pussibilità di trattà più pazienti.
  • I medichi è altri fornituri di assistenza sanitaria ponu cumunicà rapidamente è in modu efficace.
  • Meno appuntamenti insoddisfatti.
  • Per i sistemi di salute, l'analisi di dati hè simplice.
  • Cost-diffusion
  • Assicura una più alta efficienza di u travagliu
  • Aumenta a satisfaczione di i pazienti

 

Chì rende Sigosoft a megliu scelta per u Sviluppu di App di Telemedicina?

L'assistenza sanitaria include una vasta gamma di sub-nicchi. Creendu app per l'assistenza sanitaria persunalizata, Sigosoft risponde à i bisogni di i nostri clienti. Sviluppu di l'app di telemedicina hè in dumanda cum'è l'assistenza sanitaria diventa più persunalizata è u scambiu di dati in tempu reale hè più cumuni. A causa di questu, l'imprese di sviluppu di l'applicazioni di telemedicina aiutanu l'imprese di salute à sviluppà applicazioni mobili d'avanguardia per a Telemedicina per esse cumpetitiva in l'industria di a salute. Sè vo circate una app di telemedicina persunalizata per a vostra attività, sentite liberu di cuntattateci.

Cum'è una sucietà di sviluppu di app mobile, Sigosoft furnisce soluzioni di punta per l'urganisazioni sanitarie, ospedali è cumpagnie farmaceutiche. Offriamu una dimostrazione di a nostra app telemedicina mobile in a nostra cartera. Sè site preoccupatu di ciò chì pruduciamu, fighjate à u nostru portfolio è demo.

 

 Crediti Image: www.freepik.com