prestazione di Tecnulugia Wearable  cunnisciutu da tutti è sò aduprati ghjornu per ghjornu. Questi gadgets portabili ponu parlà cù u purtatore è permettenu di ghjunghje à diverse dati. U gadget wearable puderia esse un orologio, banda, display, caprettu, scarpi, o puderia esse un tatuu astutu!

Preferenze di Tecnulugia Wearable

  • Connettività allargata

Ùn duvemu micca trasmette u nostru telefunu in modu coerente, però, a mancanza di una chjamata significativa ùn pò micca esse minata. Attualmente pudemu fà tramindui utilizendu i nostri Smartwatches. Per esempiu, l'orologi Apple ti mantenenu sempre infurmatu nantu à e chjama, SMS è messagi chì avvicinanu è attivu. Inoltre, pudete andà à e chjama senza prublema. Inoltre, vi incuraghjenu ancu à truvà u vostru telefunu persu. In seguitu, i gadgets di tecnulugia wearable vi aiutanu à sviluppà e vostre associazioni.

  • Opportunità di trasportu

Siccomu a tecnulugia wearable acquista ubiquità passu à passu, u numeru di clienti hè guasi multiplicatu ogni annu. I gadgets ùn sò micca aduprati esclusivamente cum'è un gadget illuminante generale, per esempiu, un savvy o una banda, hè ancu largamente mainstream in i servizii medichi, a sicurità è a seguita, è cusì, cusì più pusizioni aperte si mantenenu in a so assemblea. prugrammi di compostu per i bisogni imminenti.

  • Prestazioni di assistenza medica

Un altru savvy cum'è Apple Watches 6 pò piglià ECG, batte, livelli di ossigenu di sangue, seguitu di restu, è assai più cose. U gadget pò andà cum'è u vostru allenatore di fitness, è vi pò spinghje à rializà travaglii più proattivi, à stà in piedi quandu seguite à pusà per ore supplementari, per piglià un respiru sanu quandu si sente spintu. In verità, ancu u gadget vi avvisa quasi una volta se qualcosa vi succede. Prima avemu intesu numerosi cunti di Apple watch chì salvavanu vite. Hanu un quadru d'identificazione di caduta eccezziunale avanzatu, chì alarma i vostri cuntatti di crisa chì qualcosa vi hè accadutu, è ancu offre a vostra zona.

Visita di u Sigosoft situ web per più infurmazione nantu à u sviluppu di l'applicazioni mobile.