Vantaggi-e-caratteristiche-di-sviluppà-una-app-prenotazione-turf

Chì sò l'applicazioni Turf Booking?

Una applicazione di prenotazione di turf hè un pacchettu Mobile App - Web App per riservà è gestisce facilmente i parchi di ghjocu. I campi di ghjocu Turf sò diventati più populari per via di e facilità, di a sicurità, è di l'ambiente vibrante chì offre. Per quessa, hè un pocu difficiuli di ottene un slot facilmente per via di l'alta dumanda. A causa di questu, l'applicazioni in linea di prenotazione di turf guadagnanu più attenzione. Siccomu hè facilmente accessibile è faciule d'utilizà, u numeru di l'utilizatori cresce rapidamente.

 

A prenotazione Turf in ligna aiuterà l'utilizatori entusiasti di u sport à riservà a so scelta di slot dispunibili in linea. Altronde riservà i so sport preferiti ponu vede a so storia di riservazione, a storia di pagamentu, etc. L'arrivu di stu sistema avanzatu hà rimpiazzatu u prucessu manuale di andà in u locu per riservà è pagà a fattura cù un prucessu cumpletamente automatizatu nantu à una piattaforma digitale.

 

Questa applicazione permette sia à l'utilizatori sia à l'amministratori di gestisce u prucessu di prenotazione in modu più còmode è efficiente. Siccomu hè una applicazione mobile, qualchissia chì hà un telefuninu pò aduprà solu creendu un login d'utilizatore in l'applicazione. L'applicazioni mobili ponu esse scaricate da u play store o da l'app store. I vantaghji notevuli di stu sistema sò, Risparmia tempu. A riservazione pò esse fatta solu à pusà in casa è pudemu accede senza sforzu da ogni locu in ogni mumentu. L'unicu fattore da cunsiderà mentre fate una prenotazione in linea hè chì l'utilizatore deve avè una cunnessione Internet attiva.

 

Caratteristiche di l'applicazione Turf Booking

Una applicazione mobile di prenotazione di turf hà 3 moduli - L'Usuariu, l'Admin è u Turf Manager. L'amministratore hà u cuntrollu di l'attività intera in esecuzione nantu à l'app è pò aghjunghje Turfs à u sistema. Ci saranu logins per i gestori di turf per a gestione è a coordinazione di e prenotazioni da l'utilizatori. L'amministratore pò aghjurnà, sguassate, aghjunghje è vede a lista di turf è aghjurnà o sguassate u timing di u turf è i dettagli di u prezzu è vede l'utilizatori registrati. L'utilizatore pò vede a lista di turf, a storia di riservazione, i dettagli di u prezzu è a dispunibilità di u turf è aghjurnà i so dati persunali è password. L'applicazione assicura una porta di pagamentu sicura per l'utilizatori per fà e transazzione senza preoccupazioni.

 

Admin

E caratteristiche pussede da u modulu admin sò i seguenti;

  • Dashboard Informativ
  • Gestite l'utilizatori
  • Gestisce Turfs
  • Gestisce i servizii
  • Gestite i Ghjochi
  • Gestisce e Riservazioni
  • Gestisce Pagamenti
  • Rivista

 

Stu modulu permette à l'amministratore di gestisce l'elaborazione generale di l'applicazione. L'amministratore pò login è fissà i tariffi per i parchi di turf, vede e riservazioni, è assignà i gestori creendu credenziali di login per elli à accede à u modulu manager.

 

L'amministratore pò creà un login per i gestori è l'assignà à i rispettivi lochi di turf. A fissazione di a tarifa hè cumpletamente sottu u cuntrollu di l'amministratore. Stu modulu permette à l'amministratore di aghjunghje a lista di prezzi di ogni turf. E riservazioni fatte da l'utilizatori attraversu u modulu d'utilizatori ponu esse vedute da l'amministratore è pò attribuisce u turf à l'utilizatori.

 

Turf Manager

E caratteristiche offerte da u modulu Manager sò;

  • Dashboard Informativ
  • Gestisce Turfs
  • Gestisce a dispunibilità
  • Gestisce e Riservazioni
  • Gestisce i tassi di Turf
  • Gestisce Pagamenti

I gestori seranu diffirenti per i diversi Turfs. Stu modulu permette à i gestori assignati da l'amministratore di gestisce l'attività sottu u so cuntrollu. Puderanu cuntrollà i tariffi, a dispunibilità di i turfs è gestisce e riservazioni fatte da l'utilizatori è l'assignanu à i slot dispunibili. 

 

U gestore pò login cù e credenziali furnite da l'amministratore per gestisce u turf assignatu à elli è pò verificà i tariffi aghjuntu da l'amministratore. E dumande di riservazione da l'utilizatori ponu esse vedute, cunfirmate è attribuite à i slot dispunibili. Sicondu i tassi aghjuntu da l'amministratore, i gestori ponu generà fatture per l'utilizatori è ponu verificà a storia di riservazione.

 

User

E caratteristiche chì appartenenu à stu modulu sò;

  • Ricerca Turfs
  • Cunsultazione Dispunibilità
  • Libru Turf
  • Gestisce u prufilu
  • Gestisce e Riservazioni

 

Stu modulu hè induve l'utilizatori ponu login è inserisce i dettagli cum'è a data è l'ora chì volenu riservà per verificà a dispunibilità, i prezzi è cunfirmà a riservazione eseguendu u pagamentu attraversu un canale sicuru.

 

L'utilizatori ponu verificà u turf più vicinu à elli è cuntrollà i tariffi è ponu sceglie qualsiasi turf è verificate a so dispunibilità. Inoltre, ponu accede à l'app, furnisce i dettagli è cunfirmà a riservazione. L'opzione di pagamentu hè ancu dispunibule.

 

Tecnulugichi Adupratu in Turf Booking App

Utilizemu e seguenti tecnulugia per sviluppà u sistema di prenotazione di turf 

  • Php Laravel per Web App
  • Flutter per app Android è iOS
  • Vue.JS per u Frontend
  • u mo SQL per a basa di dati

 

Inseme cù questu, avemu bisognu di servizii di locu di Google, API assicurati, Firebase, è un bonu Hosting. L'App Web hè indipendente da a piattaforma è si pò accede à qualsiasi navigatore Web. Siccomu serà responsive, si pò accede ancu in i navigatori Mobile.

 

cunchiusioni

L'app in linea Sports Turf Booking avvisa i gestori è l'utilizatori ogni volta chì i slot sò riservati, annullati o riprogrammati. È l'utilizatori ponu autentificà facilmente è in modu sicuru liendu u so numeru di telefunu esistente. Sè avete l'idea di sviluppà una app di riservazione di turf per a vostra attività sportiva, simu quì per aiutà! U budgetu per u pacchettu cumpletu cumpresu Applicazioni Web è Mobile serà 10,000 2 USD. Senza assai persunalizazione, pudete liberà u vostru propiu Apps di prenotazione Turf in XNUMX settimane.