A-Guida-Completa-à-Sviluppu-API-

Chì ghjè l'API è e cose da cunsiderà quandu si sviluppa una API?

API (Application Programming Interface) hè un inseme di struzzioni, standard, o esigenze chì permette à un software o app per impiegà funzioni o servizii di un'altra app, piattaforma o dispositivu per servizii megliu. In corta, hè qualcosa chì permette à l'applicazioni di cumunicà trà l'altri.

 

Una API hè a basa di tutte l'applicazioni chì trattanu di dati o permettenu a cumunicazione trà dui prudutti o servizii. Permette à una applicazione o piattaforma mobile di sparte e so dati cù altre app / piattaforme è facilità l'esperienza d'utilizatore senza implicà i sviluppatori. 

Inoltre, l'API eliminanu a necessità di creà una piattaforma o software comparable da zero. Pudete utilizà l'attuale o una altra piattaforma o app. A causa di sti mutivi, u prucessu di sviluppu di l'API hè un focusu per i sviluppatori di app è i dirigenti di a cumpagnia.

 

U travagliu di l'API

Supponete chì avete apertu una app XYZ o un situ web per riservà un volu. Avete cumpritatu u furmulariu, inclusi l'ora di partenza è d'arrivu, a cità, l'infurmazioni di u volu, è altre informazioni necessarie, dopu l'hà mandatu. In una frazzioni di seconde, una lista di voli appare nantu à u screnu cù u prezzu, i tempi, a dispunibilità di i posti è altri dettagli. Cumu succede questu veramente?

 

Per furnisce tali dati stretti, a piattaforma hà mandatu una dumanda à u situ web di a compagnia aerea per accede à a so basa di dati è uttene dati pertinenti via l'interfaccia di u prugramma di l'applicazione. U situ web hà rispostu cù e dati chì l'API Integration hà furnitu à a piattaforma è a piattaforma l'hà mostratu nantu à u screnu.

 

Quì, l'app / piattaforma di prenotazione di u volu è u situ web di a compagnia aerea agisce cum'è punti finali mentre l'API hè l'intermediu per simplificà u prucessu di spartera di dati. Quandu si parla di cumunicazione di l'endpoints, l'API funziona in duie manere, vale à dì, REST (Trasferimentu di u Statu di Rappresentazione) è SOAP (Protocolu d'Access à l'Oggettu Simple).

 

Ancu se i dui metudi portanu risultati efficaci, a sucetà di sviluppu di app mobile preferisce REST à SOAP postu chì l'API SOAP sò pesanti è dipendenu da a piattaforma.

 

Per capisce u ciclu di vita di l'API è u sapè fà chì l'API funziona in dettagliu, cuntattate i nostri esperti oghje!

 

Strumenti per u sviluppu di l'API

Mentre chì ci sò una mansa di strumenti di cuncepimentu API è tecnulugia equipate in u prucessu di creazione di una API, i tecnulugii di sviluppu API populari è l'arnesi per sviluppà API per i sviluppatori sò:

 

  • Apigee

Hè u fornitore di gestione API di Google chì aiuta i sviluppatori è l'imprenditori à triunfà a trasfurmazioni digitale ristabilisce un approcciu di Integrazione API.

 

  • APIMatic è API Transformer

Eccu altri strumenti populari per u sviluppu API. Offrenu strumenti sofisticati di generazione automatica per custruisce SDK di alta qualità è snippets di codice da formati specifichi di l'API è trasfurmà in altre formazioni di specificazione, cum'è RAML, API Blueprint, etc.

 

  • Scienza API 

Questu strumentu hè principalmente utilizatu per evaluà u rendiment di l'API interni è l'API esterni.

 

  • API Serverless Architecture 

Questi prudutti aiutanu i sviluppatori di app mobile à cuncepisce, custruisce, publicà è hosting API cù l'aiutu di l'infrastruttura di u servitore basata in nuvola.

 

  • Piattaforma API

Questu hè unu di i framework PHP open-source chì hè adattatu per u sviluppu di l'API web.

 

  • Auth 0

Hè una suluzione di gestione di l'identità utilizata per autentificà è autorizà l'API.

 

  • ClearBlade

Hè un fornitore di gestione API per abbraccià a tecnulugia IoT in u vostru prucessu.

 

  • GitHub

Stu serviziu di hosting di repository git open-source permette à i sviluppatori di gestisce i fugliali di codice, pull requests, version control, è cumenti chì sò distribuiti in u gruppu. Li permette ancu di salvà u so codice in repositori privati.

 

  • Postariu

Bastamente hè una catena di strumenti API chì permette à i sviluppatori di eseguisce, testà, documentà è valutà a prestazione di a so API.

 

  • schernu

Hè un framework open-source chì hè utilizatu per u software di sviluppu API. I grandi giganti tecnologichi cum'è GettyImages è Microsoft utilizanu Swagger. Ancu s'ellu u mondu hè pienu di API, ci hè sempre un grande gap in l'usu di i vantaghji di a tecnulugia API. Mentre chì certi API facenu l'integrazione à l'app una brisa, altri a trasforma in un incubo.

 

Funzioni indispensabili di una API efficiente

  • Mudificazione timestamps o Ricerca per criteri

A funzione principale di l'API chì una app duverebbe avè hè Modificazione timestamps / Ricerca per criteri. Una API duveria permette à l'utilizatori di ricerca di dati basatu annantu à diversi criterii, cum'è una data. Questu hè perchè sò i cambiamenti (aghjurnà, edità è sguassate) chì avemu cunsideratu ghjustu dopu a prima sincronizazione iniziale di dati.

 

  • Paging 

Parechje volte, succede chì noi ùn vulemu vede i dati cumpleta cambiatu, ma solu un ochju di lu. In un tali scenariu, l'API duveria esse capace di determinà quanti dati per vede in una volta è à quale frequenza. Deve ancu informà l'utilizatori finali nantu à u n. di pagine di dati rimanenti.

 

  • Sorting

Per assicurà chì l'utilizatori finali riceve tutte e pagine di dati una per una, l'API duveria permette à l'utilizatori di sorte e dati secondu u tempu di mudificazione o qualchì altra cundizione.

 

  • Support JSON o REST

Ancu s'ellu ùn hè micca ubligatoriu, hè bonu per cunsiderà a vostra API per esse RESTful (o furnisce supportu JSON (REST)) per un sviluppu API efficace. L'API REST sò stateless, lightweighted, è vi permettenu di ripruvà u prucessu di carica di l'app mobile se falla. Questu hè abbastanza duru in u casu di SOAP. Inoltre, a sintassi di JSON s'assumiglia à quella di a maiò parte di i linguaggi di prugrammazione, chì rende faciule per un sviluppatore di app mobile per analizà in qualsiasi altra lingua.

 

  • Autorizazione via OAuth

Hè dinò necessariu chì a vostra interfaccia di u prugramma di l'applicazione autorizeghja via OAuth postu chì hè più veloce di l'altri metudi chì avete bisognu di cliccà nantu à un buttone è hè fattu.

 

In corta, u tempu di trasfurmazioni deve esse minimu, u tempu di risposta bonu, è u livellu di sicurità altu. Hè di primura impurtanza di mette i sforzi in e migliori pratiche di sviluppu API per assicurà a vostra applicazione, dopu tuttu, si tratta di una mansa di dati.

 

Terminologia di l'API

 

  1. Chjave API - Quandu una dumanda di verificazione API attraversu un paràmetru è capisce u richiedente. È u codice autorizatu hè passatu in a chjave di a dumanda è si dice chì hè una CHAVE API.
  2. Endpoint - Quandu l'API da un sistema interagisce cù un altru sistema, l'estremità di u canali di cumunicazione hè cunnisciuta cum'è endpoint.
  3. JSON - L'oggetti JSON o Javascript sò usati per esse un furmatu di dati utilizatu per i paràmetri di dumanda di l'API è u corpu di risposta. 
  4. GET - Utilizendu u metudu HTTP di l'API per uttene risorse
  5. POST - Hè u metudu HTTP di l'API RESTful per custruisce risorse. 
  6. OAuth - Hè un framework d'autorizazione standard chì rende l'accessu da u latu di l'utilizatori senza sparte credenziali. 
  7. REST - A prugrammazione chì aumenta l'efficienza di cumunicazione trà i dui dispusitivi / sistemi. REST sparte l'unicu dati chì hè necessariu micca i dati cumpleti. I sistemi infurzati nantu à questa architettura si dicenu chì sò sistemi "RESTful", è l'esempiu più grande di sistemi RESTful hè u World Wide Web.
  8. SOAP - SOAP o Simple Object Access Protocol hè un protocolu di messageria per sparta infurmazione strutturata in l'esekzione di servizii web in rete di computer.
  9. Latenza - Hè definitu cum'è u tempu tutale pigliatu da un prucessu di sviluppu API da a dumanda à a risposta.
  10. Rate Limiting - significa restringe u numeru di richieste chì un utilizatore pò chjappà à una API per volta.

 

E migliori pratiche per custruisce l'API giusta

  • Utilizà Throttling

App Throttling hè una grande pratica per cunsiderà per redirezzione di u overflow di u trafficu, API di salvezza, è a salvaguardia di l'attacchi DoS (Denial of Service).

 

  • Cunsiderate a vostra porta API cum'è Enforcer

Mentre stabilisce e regule di throttling, l'applicazione di e chjave API, o OAuth, u gateway API deve esse cunsideratu cum'è u puntu di applicazione. Si deve esse pigliatu cum'è un pulizzeru chì permette solu l'utilizatori dritta accede à i dati. Duverebbe permette di criptà u messagiu o edità infurmazione cunfidenziale, è cusì, analizà è gestisce cumu si usa a vostra API.

 

  • Permette di annullà u metudu HTTP

Siccomu alcuni proxy supportanu solu i metudi GET è POST, avete bisognu di lascià a vostra API RESTful override u metudu HTTP. Per fà cusì, aduprate l'intestazione HTTP persunalizatu X-HTTP-Method-Override.

 

  • Evaluate l'API è l'infrastruttura

In u tempu attuale, l'analisi in tempu reale hè pussibule di ottene, ma chì se u servitore API hè suspettatu d'avè perdite di memoria, drenaje di CPU, o altri prublemi? Per cunsiderà tali situazioni, ùn pudete micca mantene un sviluppatore à u duvere. Tuttavia, pudete fà questu facilmente utilizendu numerosi strumenti dispunibili in u mercatu, cum'è AWS cloud watch.

 

  • Assicurà a sicurità

Avete da assicurà chì a vostra tecnulugia API hè sicura, ma micca à u costu di facilità d'utilizatore. Se un utilizatore passa più di 5 minuti in l'autentificazione, significa chì a vostra API hè luntanu da esse amichevule. Pudete aduprà l'autentificazione basata in token per fà a vostra API sicura.

 

  • ducumentazione in corsu

Ultimu, ma micca menu menu, hè prufittuatu di creà una documentazione estensiva per una API per l'applicazioni mobili chì permette à l'altri sviluppatori di l'applicazioni mobili capisce facilmente tuttu u prucessu è utilizate l'infurmazioni per offre una sperienza d'utilizatore megliu. In altre parolle, una bona documentazione API in u prucessu di sviluppu efficace di l'API riducerà u tempu di implementazione di u prugettu, u costu di u prugettu è aumenterà l'efficienza di a tecnulugia API.