Fautuaga e fa'aleleia ai galuega mai le faleO galuega mamao ose aganuu e aofia ai le tele o luitau. O loʻo taumafai le faʻalapotopotoga faʻapea foʻi ma tagata faigaluega i le mea sili latou te mafaia e faʻatasi ai ma lenei masani. E ui lava ina manuia i le tele o itu i itu uma e lua, o se mea e faʻalavelave ai i taimi uma o le gaosiga o tagata faigaluega o loʻo faʻaitiitia i nei aso. Ae, e le o se mea tele lenei. E faigofie ona e fa'atutuina oe lava e fa'aola pe afai e te popole i nisi o fautuaga o lo'o ta'ua i lalo.

Su'e i totonu ma su'esu'e auala faigofie e fa'atumauina atili ai au itula faigaluega i le ala. Sei o tatou taulimaina i ni nai fautuaga faigofie!

 

  • Amata sa'o le aso 

O le laasaga muamua lava i le faʻaleleia o lau galuega mai le fale o le saunia lea o oe lava mo se aso faigaluega aoga. Alu ese mai lou ofu moe ma sui i le ofu faigaluega. Aloese mai le ala i luga i le sauniga taeao ma amata lou aso i se faiga paie aua o le a le aoga lenei mea. Seti se masani i le taeao ma le afiafi e saunia ai oe mo le aso. O taimi uma e ala ai i luga ma sauni e pei o loʻo e sauni e te alu i le ofisa. O le laei e fai ai se mea e pei o se fa'ailo olaola e fa'ailoa ai oe ina ia e toaga ma fa'auma le galuega. O lea ia fa'aalia oe e fa'atumauina pea le faiga o galuega e pei ona masani ai.  

 

  • Filifilia o se avanoa faigaluega talafeagai mo lou fale

O le vaega sili o le galue mai le fale o le sone mafanafana e ofoina mai. E mafai ona faia fonotaga mai le mafanafana o lou moega. E leai se tasi e iloa. Mulimuli ane, e afaina ai lau gaosiga. Atonu e te maua se faaosoosoga e moe i le va. O le mea lea e taua ai le tuʻuina atu ia te oe o se avanoa e aunoa ma se faʻalavelave ma se siosiomaga e faʻamalosia oe e galue. E tatau ona tu'u ese mai lou lava avanoa ma ia filemu. O se avanoa faigaluega tuuto o le a taitai atu ai i se aso aoga. Manatua i taimi uma o le ki i le lelei o le taulaiga. Fa'atulaga la se avanoa faigaluega i se tulimanu filemu ma lava le malamalama faanatura. Tu'u se laulau ma se nofoa e fa'atumauina oe i le tu sa'o e aunoa ma se fa'alavelave. Taofi uma mea e te mana'omia e pei o se api talaaga, peni, komepiuta feavea'i mea uma e te mana'omia e galue ai. Manatua e teu se fagu vai i luga o lau laulau e faʻasusu ai oe.

 

  • Fa'aofia tekinolosi lelei

E tusa lava pe matamata i vitio youtube poʻo le taʻavale i le Instagram, o le faʻailoga o le utaina o le mea lea e sili ai ona tatou le fiafia. Ae faʻafefea pe a fai o le mea lava lea e tasi e tupu aʻo tatou i ai i se fonotaga aloaʻia pe fefaʻasoaaʻi nisi o pepa taua? O le tapeina o feso'ota'iga initaneti i le va ma le fa'aosoina o fa'amatalaga le lelei o feso'ota'iga feso'ota'iga e tele lava ina fa'aitaitagofie ma fa'amate ai fo'i. Aua ne'i misia ni talanoaga po'o ni fonotaga taua ona o le leaga o feso'ota'iga. O lea e fa'atulafonoina le i ai o se feso'ota'iga malosi i lou fale. O feso'ota'iga sa'o ile initaneti o le fa'aola lea o tagata faigaluega mamao uma. O le isi itu taua o le masini e te faʻaaogaina. E tatau ona fa'afouina ma lava le saoasaoa ma le teuina e fa'amalieina ai lau galuega. E teu i taimi uma lau tupe i totonu o se masini faʻapitoa uma ma e le motusia i le va.

 

  • Ia tausisia se faasologa o galuega

O le paleni lelei o galuega ma le olaga o se mea e le maalofia a'o e galue mai le fale. O lou olaga patino e taua tele ma lou olaga fa'apolofesa. O le fa'atumauina o lou taula'i atoatoa i le galuega e mafai ona e leiloa ai le taimi. O le fa'amaoni ma le fa'amalosi malosi o le mea sili lava lea. Ae ia nofouta i le taimi ua mavae. O le nofo i luma o le komepiuta mo se taimi umi e le lelei mo oe i le tino ma le mafaufau. Ina ia aloese mai lenei mea, ia tausia se faasologa faifaipea o galuega. 'Otioti lau taimi faigaluega ile 8 itula. Aua le fa'amalosia oe e ala i le galue ovataimi i taimi uma. Mafaufau i lou soifua maloloina faalemafaufau o lau faamuamua muamua.

 

  • 'ai sa'o ma moe lelei

Pe a faatusatusa i le galue mai le ofisa o se tasi o aoga tele o le galue mai le fale o le avanoa lea tatou te maua ai a tatou meaai ma momoe i le taimi. O le faanatinati o le taeao a o sauni e alu i le ofisa e masani ona oo atu ai i le misia o le taeao ma galo ai foi ona ave a tatou meaai. O nisi taimi atonu tatou te le maua ai se taimi e fai ai se taumafataga o le aoauli ona o le utiuti o taimi faigaluega. O le alu i le fale pe a uma se aso umi e te popole ai ma o le mea lea e iloa ai le leai o se moe. O se tasi o faʻamanuiaga sili o le galue mai le fale o le mafai lea ona e mulimuli i se taumafataga maloloina ma lava le moe. O le taumafaina o mea'ai i le taimi sa'o e ola maloloina ai lou tino. O le mea lea e fa'aitiitia ai lou a'afia i fa'ama'i ma fa'aitiitia ai le avanoa e alu ai livi ona o ma'i fa'aletino. O se avanoa lea mo le tagata faigaluega ma le faʻalapotopotoga.

 

  • Fa'atulaga au galuega i se lisi o mea e fai po'o se fuafuaga

Tausia se taimi faatulagaina e fesoasoani ia te oe e manatua ai galuega ma faia e aunoa ma le misia o se mea. O se fuafuaga e na o se meafaigaluega e tali atu ai e fesoasoani ia te oe e te vaʻavaʻai ai i mea uma o loʻo oʻo mai e pei o fonotaga, taimi faʻatapulaʻa, ma isi. Talu ai e te le o iai i le ofisa, e ono alu ese lou mafaufau i nisi o mea faʻalavelave o loʻo siomia ai oe. O le mea lea o loʻo i ai se avanoa sili atu e faʻagalo ai nisi o galuega atofaina mo le aso. E ui lava o le galue mai le fale o le auala sili lea ona faigofie mo i tatou taʻitoʻatasi, o loʻo i ai ni faʻaletonu i lenei mea. O le faʻaaluina o le tele o le taimi nai lo le manaʻomia mo nisi o galuega o se tasi oi latou. Ina ia aveese lenei tulaga, o le filifiliga sili o le setiina lea o se lisi o mea e fai. E masani ona e siakiina ma faailoga galuega ua maeʻa pe a maeʻa. E le gata i lea, ia tausia se taimi faatulagaina mo tofiga taitasi ma taumafai e faauma i totonu o le taimi faatulagaina lava ia. E fesoasoani lea ia te oe e fa'auma ai le galuega i totonu o le taimi e gata ai ma fa'afaigofie ona fa'avasega galuega e le'i mae'a ile fa'ai'uga o le aso. 

 

  • Fa'atumauina se faiga fa'amalositino masani

O le faia o faamalositino i taimi uma e le gata ina ola maloloina ai lou tino ae ia malosi foi lou mafaufau. O le nofo i le fale ma le nofonofovale e matua afaina ai lou mafaufau. E mafai ona e fa'asilisili i lou olaga fa'apolofesa pe afai e te maua se tulaga maloloina faalemafaufau ma lagona. Ina ia faʻamalosi lou mafaufau ma lou faiʻai e faʻaleleia ai lau faʻatinoga atoa, e manaʻomia le faʻamalositino. O le fa'aogaina o lou mafaufau ma lou tino e fa'afouina ai oe ma fa'aleleia ai lou soifua manuia fa'aletino. Ia manatua i taimi uma e faʻaalu ni nai minute e te galue ai pe fai soʻo se gaioiga faʻaletino e te maua ai se lagona o le fiafia. O se mea e tatau ona e manatua i taimi uma o le - O se tagata faigaluega galue e ona le mafaufau maloloina ma se tino maloloina.

 

  • Aua nei galo e fai ni nai malologa

O suʻesuʻega ua faʻaalia ai e le galue le faiʻai o le tagata mo se taimi umi. E mafai ona avea ma soʻo se gaioiga ae o le faia mo se taimi umi e le fesoasoani ia te oe. Atonu e leiloa lau taulaiga ma e iu ai i se mea e le lelei tele. Nai lo o le faia o se malologa i le va o galuega o le a faʻafou ai oe ma faʻatagaina lou faiʻai e galue lelei. Fai se malologa i taimi masani ma auai i soʻo se gaioiga e te fiafia e fai. E mafai foi ona e savali solo mo sina taimi ma toe sau i lou nofoa. Ae o se mea e tatau ona maitauina, o oe o loʻo i le fale. E leai se isi e mata'ituina oe. E iai le avanoa maualuga e fai ai ni malologa uumi, O lea ia nofouta i le taimi e te faʻaaluina mo vaeluaga. E tatau ona avea o se malologa, ae le o se tafaoga.

 

  • Seti tulafono faavae mo tagata o le aiga

Talu ai o oe i le fale e mafai ona faʻalavelaveina oe e tagata o lou aiga. Talu ai o le masani o le galue mai le fale e leʻi lauiloa muamua, atonu e le tele se malamalama o tagata o le aiga e uiga i lea lava mea. Atonu latou te o mai ia te oe i lea taimi ma lea taimi ma o lenei gaioiga e ave'ese ai lou taulaiga mai le galuega i isi gaoioiga, O lenei mea o le a faasolosolo malie ona alu se vaega tele o au itula aoga i se taimi umi. Pau lava le fofo e fa'aleleia ai lenei mea o le fa'ailoa ia i latou o itula faigaluega ma le seti o tulafono e tatau ona e mulimuli ai a'o e faigaluega. Fai atu ia i latou e amio e pei o oe i le ofisa, ae le o le fale. 

 

  • Fa'aitiitia le fa'aogaina o ala o feso'ota'iga

I nei aso a o matou nonofo ese uma i le fale, na avea ala o faasalalauga lautele ma se vaega tele o lo matou olaga. E aumaia ai ia i tatou faafiafiaga faapea ma tala fou eseese i o tatou tamatamailima. Ae i le taimi lava e tasi, e faoa ai o tatou taimi ma faataapeapeina ai foi o tatou mafaufau. E i ai se aafiaga sili atu i la tatou gaosiga. Fa'apea, o lo'o matou galulue i se mea ma fa'afuase'i ona oso a'e se fa'aaliga i luga o la matou lau telefoni. E manino lava, o le isi a tatou gaioiga o le tatalaina lea e faitau ai le savali. E mafai ona e mafaufau i isi mea! O le a tatou leiloa le taimi ma o atu i luga o ala o faasalalauga lautele. A'o galue mai le fale, e tatau lava ona e pulea lenei mea. E tatau ona e setiina ni tuaoi manino mo le faʻaogaina o telefoni feaveaʻi. 'Aua ne'i fa'atagaina fa'asalalauga fa'asalalau fa'aagafesootai e fa'aumatia ai lau gaosiga.

 

afifiina,

O le galue mai le fale o se aganuu fou mo i tatou. O lea la o loʻo suʻesuʻeina e faʻalapotopotoga ni auala fou e faʻatumauina ai lenei faiga ia sili atu ona lelei ma lelei. I le taimi lava e tasi, o loʻo latou popole i le gaosiga o tagata faigaluega ma pe faʻafefea ona aʻafia ai tupe maua a le kamupani. E oo lava i tagata faigaluega o loʻo tauivi e faʻatautaia le aganuu fou. Ina ia faʻateleina oe ma fua tele, pau le mea e tatau ona e faia o le vaʻavaʻai i nisi o mea e faʻaogaina ai le tulaga. Aua ne'i e manatu o lo'o e i le fale ma e leai se isi e va'aia oe. O le mea lava lea e fa'amama'i ai lou malosi ma lou agaga ile galuega. Mulimuli i nei fautuaga ma ia sili atu ona aoga i lou olaga faʻapolofesa!