Cunsiglii per fà u travagliu da casa produtivuU travagliu remoto hè una cultura chì implica numerosi sfide. Sia l'urganizazione è l'impiegati facenu u so livellu megliu per andà cun questa rutina. Ancu s'ellu benefiziu in parechje manere à i dui partiti, qualcosa chì sempre fastidia hè a produtividade di l'impiegati chì sguassate in questi ghjorni. Ma, questu ùn hè più un grande affare. Pudete facilmente stabilisce per esse pruduttivu s'ellu vi importa di alcuni di i cunsiglii citati quì sottu.

Immergete è esplora i modi simplici per mantene e vostre ore di travagliu più produttive nantu à a strada. Affrontemu cù qualchi cunsiglii simplici !

 

  • Cumincià u ghjornu bè 

U primu passu per fà u vostru travagliu da casa efficace hè di preparà per un ghjornu di travagliu pruduttivu. Esce da u pigiama è cambiate à u vestitu di travagliu. Evitate di svegliate à a riunione di a matina è di principià a vostra ghjurnata in modu pigro perchè questu ùn funziona micca in ogni modu. Stabilite una rutina di a matina è a sera per preparà per u ghjornu. Svegliatevi sempre un pocu prima è preparate cum'è s'è vo avete preparatu per traslassi à l'uffiziu. U vestitu per fà qualcosa hè cum'è un alarme biologicu chì vi avvisa per stà attivu è fà u travagliu. Allora fatevi presentable per mantene u flussu di travagliu cum'è di solitu.  

 

  • Sceglite un spaziu di travagliu adattatu per a vostra casa

A più bona parte di travaglià da a casa hè a zona di cunfortu chì offre. E riunioni ponu esse tenute da u cunfortu di u vostru lettu. Nimu hà da sapè. Eventualmente, affetta a vostra produtividade. Pudete avè una tentazione di dorme trà. Per quessa, hè impurtante di furnisce un spaziu senza distrazioni è un ambiente chì vi incita à travaglià. Si deve esse separatu da u vostru spaziu persunale è esse tranquillu. Un spaziu di travagliu dedicatu sempre porta à un ghjornu produtivu. Ricurdate sempre chì a chjave per l'efficienza hè u focu. Allora stallate un spaziu di travagliu in un angulu tranquillu cù abbastanza illuminazione naturale. Pone una tavola è una sedia chì vi mantene in a postura ghjusta senza alcuna discomfort. Mantene tutti i vostri materiali necessarii cum'è un diariu, penna, laptop tuttu ciò chì avete bisognu di travaglià. Ricurdatevi di mantene una buttiglia d'acqua nantu à a vostra tavula per mantene l'idratazione.

 

  • Incorporate a tecnulugia di qualità

Ancu mentre guardate i video di YouTube o scorri per Instagram, u simbulu di carica hè ciò chì ci rende u più frustratu. Allora cumu seria se u listessu accade mentre simu in una reunione ufficiale o sparte qualchi ducumenti impurtanti? Perde a cunnessione Internet in trà è spuntà e povere notificazioni di cunnessione di a rete spessu hè abbastanza irritante è ancu un assassinu di produtividade. Ùn lasciate micca mancate discussioni o riunioni significativu per via di a povira rete. Cusì hè ubligatoriu per avè una forte cunnessione di rete in a vostra casa. A cunnessione Internet curretta hè u salvatore di ogni travagliadore remoto. Un altru fattore impurtante hè u dispusitivu chì utilizate. Duverebbe esse un aghjurnatu cù abbastanza veloce è almacenamentu per mantene u vostru travagliu lisu. Investite sempre i vostri soldi in un dispositivu cù tutte e funzioni avanzate è chì ùn si rompenu micca in mezu.

 

  • Mantene un schedariu di travagliu coherente

Un equilibriu perfettu di travagliu è vita hè un fattore inevitabbile mentre travagliate da casa. A vostra vita persunale hè impurtante quant'è a vostra vita prufessiunale. Mantene u vostru focu cumpletamente nantu à u travagliu pò permette di perde a traccia di u tempu. Esse dedicatu è avè una forte cuncentrazione hè sempre u megliu. Ma esse cuscenti di u tempu chì hè passatu. A pusà davanti à l'urdinatore per un periudu di tempu più longu ùn hè micca bonu per voi fisicu è mentale. Per evitari questu, mantene un schedariu di travagliu coherente. Tagliate u vostru tempu di travagliu strettamente à 8 ore. Ùn stressate micca da travaglià più spessu. Cunsiderate a vostra salute mentale cum'è a vostra prima priorità.

 

  • Manghja bè è dorme bè

Comparatu à travaglià da l'uffiziu, unu di i vantaghji maiò di travaglià da casa hè l'uppurtunità di avè u nostru manghjà è dorme à tempu. Una corsa di a matina mentre si preparava per andà in l'uffiziu spessu porta à saltà u nostru colazione è ci scurdemu ancu di portà i nostri pranzi. Calchì volta ùn pudemu micca avè u tempu di pranzu ancu per via di u strettu calendariu di travagliu chì avemu. Andà in casa dopu una longa ghjurnata vi mantene stressatu è questu puntu à a mancanza di sonnu. Unu di i più grandi vantaghji di travaglià da casa hè chì pudete seguità una dieta sana è dorme abbastanza. Manghjendu l'alimentariu à u mumentu propiu mantene u vostru corpu sanu. Questu vi rende menu vulnerabile à e malatie è riduce a chance di piglià permessu per una malatia fisica. Questu hè un vantaghju per l'impiigatu è l'urganizazione.

 

  • Organizà e vostre attività in una lista di cose da fà o pianificatore

Mantene un calendariu urganizatu chì vi aiuta à ricurdà i travaglii è fateli senza mancassi alcunu. Un pianificatore hè simplicemente un strumentu di accountability chì vi aiuta à avè un ochju nantu à tutti l'avvenimenti chì venenu, cum'è riunioni, scadenze, etc. Siccomu ùn site micca in l'uffiziu, a vostra mente pò deviate facilmente à qualchì sorte di distrazioni intornu à voi. Per quessa, ci hè una chance più grande di scurdà di certi travaglii assignati per u ghjornu. Ancu s'è u travagliu da a casa hè u metudu più còmuda per ognunu di noi, ci sò certi svantaghji per questu. Piglià troppu tempu di ciò chì hè necessariu per certi travaglii hè unu di elli. Per caccià sta situazione, a megliu opzione hè di stabilisce una lista di cose da fà. Pudete spessu cuntrollà è marcà i travaglii cum'è finitu quandu sò fatti. Inoltre, mantene una cronologia per ogni assignazione è pruvate à finisce in u timeline fissatu stessu. Questu vi aiuta à finisce u travagliu in u termini è à risolve facilmente i travaglii infiniti à a fine di u ghjornu. 

 

  • Mantene un regime di eserciziu regulare

Fà eserciziu nantu à una basa regulare ùn solu mantene u vostru corpu sanu, ma ancu a vostra mente attiva. Stà in casa è esse inattivu affetterà seriamente a vostra salute mentale. Pudete eccellere in a vostra vita prufessiunale solu s'ellu avete un statu mentale è emutivu sanu. Per mantene a vostra mente è u cervellu abbastanza forte per rinfurzà u vostru rendimentu generale, l'esercitu hè necessariu. Impegnate a vostra mente è u corpu vi rinfrescerà è migliurà u vostru benessere fisicu. Ricurdatevi sempre di piglià uni pochi di minuti per travaglià o per fà qualsiasi attività fisica chì vi dà un sensu di piacè. Qualcosa chì duvete sempre tene in mente hè - Un impiigatu pruduttivu hè u pruprietariu di una mente sana è un corpu sanu.

 

  • Ùn vi scurdate di piglià uni pochi di pause

I studii revelanu chì u cervellu umanu ùn travaglia micca in modu continuu per un periudu di tempu più longu. Pò esse qualsiasi attività, ma fà per un bellu pezzu ùn vi aiuterà micca. Puderete perde u focu è u risultatu in una pruduzzioni micca cusì bona. Invece di piglià una pausa trà i travaglii vi mantene rinfrescatu è lascià u vostru cervellu travaglià in modu più efficiente. Pigliate una pausa à intervalli regulari è impegnà in ogni attività chì ti piace à fà. Pudete ancu marchjà per un tempu è vultà à u vostru postu. Ma qualcosa da esse nutatu hè chì site in casa. Nimu hè quì per monitorà voi. Ci hè una alta probabilità di piglià longu pause, cusì sia cuscenti di u tempu chì pigliate per intervalli. Duverebbe esse una pausa, micca una vacanze.

 

  • Stabilite e regule base per i membri di a famiglia

Siccomu site in casa, pudete sempre esse distrattu da i membri di a famiglia. Siccomu a pratica di travaglià da casa ùn era micca cusì populari prima, i membri di a famiglia ùn anu micca assai cunniscenze nantu à u listessu. Puderanu vene à voi ogni tantu è sta azzione drifts u vostru focus da u travagliu à altre attività, Questu hà da piglià gradualmente una parte considerableu di e vostre ore di produzzione à longu andà. L'unica suluzione per riparà questu hè di fà cunnosce i vostri ore di travagliu è l'inseme di regule chì avete da seguità mentre site à u travagliu. Dumandate à cumportà cum'è s'è vo site in l'uffiziu, micca in casa. 

 

  • Tagliate l'usu di e social media

Duranti questi ghjorni, mentre tutti eramu isolati in casa, i media suciali sò diventati una grande parte di a nostra vita. Ci dà divertimentu è ancu diverse nutizie informative à a nostra porta. Ma à u listessu tempu, ci chjappà u nostru tempu è sparghje a nostra attenzione ancu. Questu hà un impattu più grande nantu à a nostra produtividade. Eppo supponi, avemu travagliatu nantu à qualcosa è di colpu una notificazione apparsu nantu à u nostru screnu mobile. Ovviamente, a nostra prossima azzione hè apre per leghje u missaghju. Pudete imagine u restu! Perderemu a traccia di u tempu è entremu in e social media. Dunque, mentre travaglia da casa, duvete sempre avè u cuntrollu di questu. Avete da stabilisce cunfini chjaru per l'usu di u telefuninu. Ùn lasciate micca e plataforme di e social media tumbà a vostra produtividade.

 

accumpagnatu,

U travagliu da casa hè una nova cultura per noi. Allora l'urganisazione sò in cerca di novi metudi per mantene sta pratica più efficace è efficiente. À u listessu tempu, sò preoccupati di a produtividade di l'impiegati è cumu affetterà a generazione di entrate di a cumpagnia. Ancu l'impiegati sò luttendu per esse in pista cù a nova cultura. Per fà più pruduttivu è fruttìvule, tuttu ciò chì duvete fà hè di vede certi fatturi chì prufittà di a situazione. Ùn pensate mai chì site in casa è nimu hè quì per fighjulà. Questu stessu dissipa a vostra energia è u spiritu versu u travagliu. Segui sti cunsiglii è esse più pruduttivu in a vostra vita prufessiunale!