app di appuntamentu

App Dating sò classificati cum'è unu di i primi cù l'applicazioni in India. A pandemia è u bloccu anu cambiatu dramaticamente a mentalità di tutte e persone, ancu i cunservatori. E persone ponu scuntrà i so speciali in a so vita senza mancu esce da u so locu cunfortu.

 

Tinder App hè unu di i top dating App ideale per quelli chì manca di cunfidenza, portanu una vita assai occupata è si sentenu sulitariu in a so vita. A maiò parte di a ghjente usa una larga gamma di migliori app di siti di incontri gratuiti dispunibili in u mondu digitale d'oghje. Sè vo circate una relazione seria, un pocu di eccitazione, o divertimentu casuale, truverete faciule di scuntrà e persone perfette in linea.

 

Un altru mutivu hè esse vistutu per scuntrà una speciale. Ùn importa micca u vestitu chì porta, postu chì una riunione fisica ùn hè micca accadutu. Dating App per coppiu maritatu hè dinù micca una cosa nova avà. Allora tutti cercanu un cumpagnu per sparte i so pinsamenti è i so punti di vista.

 

L'applicazioni di incontri arruvinaranu i valori culturali di l'India?

 

App di incontri è cultura indiana

 

chistu log realizatu trà e persone chì residenu in e cità metropolitane in India revela chì e donne usanu applicazioni di incontri 48 volte à ghjornu, mentre chì i masci accede 24 volte. Inoltre, e statistiche di chat sò più grande per i datatori di donna in quantu à l'omi. 

 

L'applicazioni di appuntamentu cambianu u romanzu in India, l'era di u matrimoniu arrangiatu da l'anziani hè quasi à a fine. In un paese induve e relazioni casuali intersessuali ùn sò micca accettati socialmente, i ghjovani rompenu a cunvenzione per circà l'amore è a cumpagnia in linea, micca necessariamente cù l'intenzione di marità.

 

Ci hè ancu u fattu chì parechji ghjovani in u circondu quandu i appuntamenti in linea sò inizialmente finiti per esse una cosa chì hè maturata cù u web. Ùn ci era micca preconcepzione in quantu à a creazione di relazioni in linea, cusì quandu eranu abbastanza vechji per inizià a datazione, assai di elli scaricavanu app in i so telefoni.

 

Un altru fattu ntirissanti hè chì Se una persona ti rifiuta mentre appuntamenti in linea, ùn sapete mancu. Passaranu à traversu u vostru prufilu, ti trascinanu, è dopu andà à u prossimu. Hè assai megliu cà un rifiutu in a vostra faccia.

 

A data in linea hè a nova normale per una persona chì cerca una relazione sana è equilibrata in a so vita.

 

Perchè Tinder diventà u preferitu di l'India?

 

logo tinder

 

Tinder hè avà in cima di tutte l'applicazioni di incontri globale. Hè stata liberata in i Stati Uniti in 2012 è hà fattu un cambiamentu rivoluzionariu in a data in linea chì hà purtatu à tanti copycats. Avà Tinder opera in 196 paesi cù 26 milioni di partite perfette ogni ghjornu revela chì offre u megliu serviziu di incontri.

 

In 2016, a ditta hà affrontatu u so prossimu muvimentu massivu in a trasfurmazioni suciale di l'India è hà pruduttu un successu incredibile per Tinder in India. A biografia di Tinder mostra chì, Tinder è l'India ponu appare cum'è una partita strana. Inoltre, l'India hè una nazione induve quasi u 90% di i matrimonii sò disposti, mentre chì Tinder hè tuttu ciò chì permette di piglià una funzione energetica per scopre un amicu romanticu. Eppuru, cum'è l'attitudini suciali cambianu, in particulare trà e generazioni più vibranti chì custituiscenu u 50% di a ghjente di a nazione, a data in linea hè un ideale. Cum'è listessa, l'India pare chì scorri ghjustu in una grande manera.

L'app Tinder hè megliu per incontri, appuntamenti in diretta o appuntamenti à longu andà. A pandemia è i blocchi di l'India aumentanu a transizione diffusa di a vita in linea, purtendu à a crescita massiva di l'industria. 

 

Tinder hà pigliatu sti passi per rende virali trà i ghjovani in India

 

  • Tinder hè stata prima lanciata in i campus universitari.
  • Tinder hè una implementazione mobile precisa per un scenariu esistente in relazioni
  • Fighjendu l'emozioni pusitivi è i bisogni di i clienti 
  • Fiducia in paragunà cù l'applicazioni parenti

 

Cumu travagliu Tinder?

entrate tinder

Duvete creà un prufilu per utilizà Tinder, nutendu u vostru locu attuale, u sessu, l'età, a gamma è e scelte di genere. Dopu quì, cuminciate à swiping. Dopu avè vistu a stampa di qualcunu è un pocu pocu, pudete sia scorri a sinistra s'ellu ùn li piace micca o ghjustu s'ellu li simula. Se un altru individuu scorre ghjustu, tutti dui sò assuciati, è pudete cumincià à parlà.

 

Riavvolge:  U rewind giallu vi permette di riversà una pussibule partita chì avete evitata. Funzioni di rewind solu sè site un participante di adesione Tinder Plus o Gold.

Cori:  A natura amichevule ambientale mostra chì avete un tassu d'interessu in una persona. Pudete ancu scorri nantu à una maghjina di u contu cù u vostru dettu per u listessu effettu.

Celebrità:  A stella blu hè per quandu "Super Like" qualcunu. Hè una funzione di costu chì vi permette di revelà una partita prospettiva à a vostra passione prima di u prucessu di swiping.

X:  U rossu X manca a persona chì ùn avete micca interessu è liquefies ogni occasione per currisponde. In listessu modu, pudete ancu fà questu trascinendu u dito à a manca nantu à u vostru telefuninu.

Fulmine: Increase o Super Boost hè un attributu premium chì mette u vostru contu in cima di a lista in a vostra zona per una meza ora per assicurà chì u vostru contu pò ottene ancu più viste, chì ponu risultatu in ancu più partite nantu à Tinder.

L'applicazioni di appuntamentu gratuiti anu limitazioni, cusì hè megliu di trasfurmà a versione pagata.

 

Cumu Tinder face entrate?

L'app Tinder face entrate offrendu trè migliori servizii di incontri cum'è livelli pagati: Tinder Plus, Tinder Gold è Tinder Platinum. Se vulete risultati rapidi nantu à Tinder, l'aghjurnamentu à premium hè necessariu. Pudete abbonate à i piani mensili o annuali. 

 

Tinder Premium vi dà 

  • Mi piace illimitatu - In a versione gratuita, i piace sò limitati.
  • Quale hà piaciutu - Pudete vede quelli chì ti piacia. Pudete cunghjuntà cun elli facilmente attraversu sta funzione 
  •  Swipe senza publicità. 
  • Boost - Impulsate u vostru prufilu in a vostra regione per chì più persone vi ponu ghjunghje
  • Messaging - Pudete missaghju senza avè accumpagnatu
  • Super Like - U vostru like apparirà prima 
  • Rewind - illimitatu pò fà per l'ultimu Swipe.
  • Passaportu - u locu pò cambià in ogni cità è cumincià à svià.

 

 Tinder plus

 

Tinder Plus in India

 

Targeting un certu gruppu chì ti piace nantu à una app di incontri ùn hè micca faciule. Allora Tinder plus furnisce Mi piace illimitatu. Mandate Mi piace aiuta à migliurà u potenziale di creazione di partite.

 

  • Mi piace illimitatu
  • Rewinds illimitati
  • Passaportu in ogni locu
  • Swipe senza publicità

 

Tinder Gold

 

Tinder Gold In India

 

I benefizii di Tinder Plus è i profili di tutti quelli chì ti piacevanu, è una lista di partiti perfetti ogni ghjornu. Quessi tutti venenu cù certi etichette particulari cum'è fashionista, creativi, etc.

  • Pudete vede quale ti piace
  • Ogni ghjornu novi scelte top
  • 5 super mi piace à settimana
  • 1 boost gratuitu per mese

 

Tinder Platinum

 

Tinder Platinum In India

 

Tinder platinum offre oru è benefici inseme. Inoltre, averete a priorità nantu à una partita normale se ti piace à qualchissia. Pudete mandà un missaghju prima di un ghjocu da "Super Like" qualcunu.

  • Pudete missaghju prima di cuncurrenza
  • Pudete priorità i piace
  • Pudete vede i Mi piace chì sò mandati in una settimana

 

Hè sicuru d'utilizà Tinder in India?

 

L'app mantene tutte e dati di i so utilizatori è mintuvate in a pulitica di privacy chì i dati seranu spartuti cù alcune altre cumpagnie per ottene u match perfettu.

Eccu ciò chì avemu da fà hè una datazione cuscente. Avemu da esse attenti mentre facemu e seguenti attività.

  • Ùn cunnette micca u vostru contu Tinder cù e social media.
  • I vostri ritratti. Sè vo aduprate ritratti veri, evite micca di revelà infurmazioni innecessarii cum'è indirizzu, locu, postu di travagliu, etc.
  • U vostru nome. Ùn rivelate micca u vostru nome cumpletu.
  • Oculta u vostru prufilu quandu ùn utilizate più u contu o l'app
  • Avete l'opzione di rapportà i profili. Inoltre, Tinder dumanda à chjamà i servizii d'urgenza se qualcosa va male.

 

Quantu costarà per creà una app di incontri cum'è Tinder?

 

U costu di sviluppà una applicazione di incontri in linea cum'è Tinder pò varià secondu e caratteristiche. Hè dipende ancu di i servizii chì a cumpagnia pò offre. Sicondu u tempu è i limiti di u budgetu, i costi pò varià trà $ 20,000 è $ 50,000. I sviluppatori dumandanu carichi orari in u mondu sanu finu à a fase finale. $ 130- $ 200 per ora in Europa o America. Se vulete creà una app di incontri cum'è Tinder in India, Sigosoft hè quì per sviluppà una fantastica app di incontri persunalizata per voi.

 

Dumande dumandatu Spissu

Eccu alcuni dumande maiò nantu à l'app di incontri più famose

Cumu possu unmatch qualchissia nantu à Tinder?

Se vulete unmatch qualcunu, tocca u scudo blu presente in u vostru prufilu di partita.

 

Cumu funzionanu i partiti di Tinder?

Per ottene una partita perfetta, dui membri devenu aduprà a funzione Swipe Right per Like each other. 

 

Chì succede quandu Tinder dice chì avete mancatu un match?

Se Tinder vi hà avvisatu di una partita mancata, avete utilizatu a funzione Swipe Left nantu à qualchissia chì ti piaceva.

 

Tinder hè liberu?

Tinder pò esse scaricatu liberamente da l'app store. Funzioni basi cum'è a funzione Swipe Right per "Mi piace" à qualchissia è a funzione Swipe Left per saltà qualcunu pò esse aduprata cù a versione libera.

Crediti di l'imaghjini:  www.freepik.com, www.Tinder.com