Sviluppu di l'app mobile di consegna di cibo

 

L'app di consegna di cibo hè una app mobile inevitabbile in a nostra vita di ogni ghjornu. L'usu di i dispositi mobili è laptops cum'è articuli di ogni ghjornu hè aumentatu in l'ultimi anni. Oghje, l'utilizatori passanu più tempu nantu à i so dispositi mobili chì in i so computer. L'utilizatori passanu una media di trè à quattru ore à ghjornu cù i dispositi mobili. Dunque, tutte l'imprese anu da avè un situ web in linea mobile è una applicazione mobile.

Per d 'altra banda, e pandemie si sò sparse, guidanu l'imprese à implementà mudelli di cummerciale innovatori senza cuntattu. Avà, i clienti sò abituati à questu. Cumincià un affari in linea avà hè una bona idea. Una industria in crescita cum'è l'industria alimentaria hè sempre una bona scelta. U bloccu è e restrizioni creanu un ambiente pusitivu per l'applicazioni di consegna di cibo postu chì l'imprese ponu furnisce in parechje parte di u mondu malgradu e restrizioni.

Questu hè u tempu quandu i vostri clienti puderanu vulerà chì tuttu sia mandatu in a so casa o in l'uffiziu. Inoltre, un picculu numeru di cumpagnie esistenu per serve sti bisogni. Cusì pudete prufittà di u fattu chì sò pochi in numeru. Dunque, ci hè sempre spaziu per u sviluppu di l'app mobile in ogni attività chì implica servizii di consegna.

 

Sapete ciò chì hè una app di consegna di cibo di marca bianca?

Sè pussede una impresa o cuntemplate pussede una, probabilmente avete parechje dumande nantu à l'applicazioni White Label. In l'etichettatura bianca, vendite un pruduttu sviluppatu da una altra cumpagnia sottu u nome è a marca di a vostra attività. Ùn ci hè micca manera per i vostri clienti di sapè quale hà sviluppatu o pussede queste applicazioni.

 

Cumu ponu queste app di consegna di cibo di marca bianca benefiziu a vostra attività?

 

Costu è investimentu: Ci hè dui metudi di utilizà l'app di consegna di cibo per a vostra cumpagnia. Unu hè l'applicazioni mobili cuncepite persunalizati è l'altru hè soluzioni pronte per l'usu. Per l'applicazioni persunalizate, duvete investisce assai in anticipu è dopu aspettate altri quattru à cinque mesi finu à a fine di u disignu è a prova. À u cuntrariu, pronta à aduprà applicazione di consegna di cibo di marca biancas sò cuncepiti è pruvati da cumpagnie tecnulugiche chì ponu esse rentabili è seranu in piazza in pochi ghjorni o forse uni pochi di settimane.

 

Soluzioni chì sò pronte à lancià: L'applicazioni di consegna di cibo cù etichette bianche sò à un prezzu raghjone è pronte per u lanciu. L'imprese di sviluppu di l'applicazioni mobili etichettate in biancu i so prudutti sottu a vostra marca in una materia di ghjorni. Ùn ci hè bisognu di aspittà mesi per l'app apparirà o lancià in u mercatu. Hè pussibule lancià u vostru serviziu di consegna di cibo istantaneamente aduprendu applicazioni di etichetta bianca per a consegna di cibo.

 

Hè pussibule spende più in marketing: L'usu di l'applicazioni di consegna di alimenti di marca bianca vi aiutanu à risparmià soldi da una estremità è da l'altra estremità pudete aduprà per altri scopi. Se pudete risparmià soldi cù l'applicazioni di consegna di alimenti in marca bianca allora pudete investisce più in branding, marketing è altre operazioni di vendita. Questu serà a basa per a vostra attività in questu tempu di downtime.

 

Micca solu a consegna: Mentre queste applicazioni di consegna di cibo furniscenu servizii di consegna, inseme cù questu pudete ancu offre riservazioni di cena è altri servizii per ordini alimentari per i clienti di u vostru ristorante. Questu vi darà più opportunità per stabilisce u vostru propiu spaziu in u mondu digitale è cusì custruisce a vostra marca.

 

I nostri cunsiglii per sceglie a suluzione di marca bianca giusta per a vostra cumpagnia?

Ci vole sforzu per selezziunà a suluzione megliu - ùn pudete micca solu sceglie ogni suluzione. Duvete sceglie a suluzione bianca chì hè ghjustu per a vostra attività. A suluzione deve cunfurmà à i bisogni di a vostra cumpagnia. Inoltre, qualunque suluzione chì sceglite, deve esse faciule d'accessu è scalabile abbastanza per fà chì a vostra attività si faci bè. 

Quandu compra suluzioni di etichetta bianca, assicuratevi di dumandà queste dumande è uttene risposte.

  1. A vostra attività di consegna di cibo hà bisogni specifichi di l'affari. A vostra suluzione di marca bianca risponde à questi bisogni?
  2. Supporta bè l'affari è genera risultati rapidamente

 

Chì pò Sigosoft fà per tè?

Qualunque sia u tipu di cumpagnia chì gestisce l'applicazioni mobili di marca bianca vi aiuterà à espansione a vostra attività. Sè vo circate una sucietà di sviluppu di l'app mobile per aiutà à sviluppà una app di consegna di cibo di marca bianca per a vostra attività di consegna di cibo, allora pudete ghjunghje à Sigosoft. Vi aiuteremu à furnisce i vostri prudutti direttamente à a porta di u cliente è à sviluppà un locu unicu per mantene tuttu in ordine. Pudete utilizà funzioni cum'è u monitoraghju di u statutu, a gestione di u prufilu è un rapportu cummerciale per aiutà vi à migliurà u rendiment di a vostra cumpagnia. Questu hè u casu per tutti i tipi di cumpagnie di spedizione è ordine, micca solu a consegna di cibo. L'applicazioni di consegna di cibo di marca bianca simplificanu tuttu cù l'applicazioni cummerciale preesistenti. Cù una applicazione di consegna di alimenti in marca bianca, tuttu u prucessu di sviluppu hè simplificatu. Piglieremu u minimu tempu per sviluppà è lancià l'app, assicurendu cusì chì hè dispunibule per i clienti destinati in pocu tempu è difficultà.