Per aiutà è guidà l'individui à u so scopu, Google presenta un framework di rotte include in a so applicazione Google Maps chì utilizza a realità allargata. Google Maps aduprate a vostra camera per ricunnosce i vostri fatturi ambientali, impartisce u vostru cursu direttamente davanti à i vostri ochji. A Realtà Aumentata (AR) hè una innuvazione chì sovrappone una sustanza creata per PC nantu à a perspettiva di u cliente nantu à sta realità attuale. Google hà furnitu a strada vede cun un marcatore di rubrica. Un'altra Realtà Aumentata include chì si uniscerà à l'attuale Street View è Map di Google cù un feed in diretta da a camera di u vostru telefunu per sovrappone i cuscinetti di passeggiata in cima à questa vista di a realtà attuale per aiutà à risolve u modu specificu chì duvemu andà. Hè una tonna cum'è e garanzie chì Google avia fattu cù a prima forma di Google Glass, in più senza l'esigenza di portà un auricular AR extra.

Mentre caminate, u vostru schermu di u telefunu hè parte in dui cù una guida guida di a vostra regione è u trasferimentu video da a vostra camera. Un bullone mostra quale direzzione duvete cuntinuà, cù a direzzione di a guida nantu à u screnu à a basa pivotendu mentre a vostra pusizione cambia in a strada di a realtà. Per quelli chì anu scupertu u so sensu di direzzione chjusu in una convergenza stupente, l'elementu pare una benedizzione. Puderia ancu aiutà à riparà a passeggiata deviata in a nostra cultura guidata da u telefuninu. Quandu attivate u cumpunente, a vista di a camera di u vostru telefunu vi divulgarà in quale strada site, à fiancu à e direzioni imminenti. Un altru toccu decente à l'intestazione AR hè criaturi AR chì ponu cuntrullà voi induve duvete andà. Ampliendu l'abilità AR di Google Maps, l'applicazione averà ancu l'opzione di distinguishà i punti vicini è dà dati nantu à elli senza abbandunà u cunsulamentu di a vostra strada. Questu hè veramente decentu, postu chì uttene dati nantu à i lochi turistici mainstream è fighjate senza abbandunà u cunsulazione di l'applicazione Google Maps.

Google Maps cuntrullatu da a camera pò ancu andà cum'è un crawler web di supportu. Basta à puntà a vostra camera in una strada, è l'applicazione pò distingue i ristoranti è mustrà e so valutazioni di i clienti. For You in Google Maps includerà pruposte chì sò state fatte apposta per voi. Allora in casu chì ti piace a Pizza, l'applicazione vi suggerirà un pizzeria chì site vicinu. In l'eventu chì detesta Pizza, à quellu puntu u suggerimentu ùn si mostra micca nantu à l'applicazione per voi. Questu serà apprupriatu à un cliente dipendente da e so inclinazioni, auditi è dopu.