vendita di furgone

A vendita di furgone include u modu per offre a merchandise da i grossisti à i clienti attraversu a furgone. In più di u trasportu, stu ciculu incorpora ancu u modu per piglià e richieste, vende a merchandise, è stampendu a ricevuta in u locu di vendita. 

Sigosoft hè a megliu urganizazione per u sviluppu di l'applicazioni mobili in India chì offre caratteristiche maravigghiusu di l'applicazione di vendita di furgone. 

Avemu criatu l'applicazione Van Sale hè un modulu inventiva chì permette una putente dispersione di merchandise attraversu Van. Cù stu modulu specificu, tuttu u ciculu di l'offerta di i prudutti da u Magazzinu à u retail si focalizeghja à traversu i furgoni. U sistema tratta di u trasportu ancu di u centru di trasportu di merchenzie per u scopu di interessu. 

A pianificazione di u cursu deve esse ancu pussibule in stu modulu specificu chì permette una urganizazione adatta in u trasportu è l'affare di i prudutti. I dati di l'affari sò in cunseguenza rinfrescati in u travagliadore in nuvola in questu modu dendu dati continui nantu à l'affari. U cursu dà i dettagli di i dirigenti nantu à quale hà i seguenti dati di u cliente. Stu mudellu specifichi mostra l'amministrazione di stock. 

Dynamic Mobile Van-Sales hè un accordu indipendente. Copre situazioni, per esempiu, Consegna diretta in magazzini, Consegna in casa è in uffiziu, Pre-Vendite, Vendite dirette, Collezioni. 

L'applicazione di vendita di furgone hè destinata à migliurà l'attività identificate cù l'appropriazione è u trasportu. Permette à l'associazioni di robotizà l'esercizii. Permette durante l'inviu di furgoni, camioni, o diversi veiculi in u campu per visità i clienti è trasmette i prudutti. I capi ponu pianificà i corsi, fà missioni è schernu esercizii in u campu di manera progressiva. I specialisti seguenu i corsi di trasportu dispostu, visitanu i clienti, è emettenu sollecitazioni direttamente da i so telefoni cellulari è tablette senza bisognu di associazione Internet.