U bloccu di Covid-19 hà obligatu una grande parte di e persone à stà in casa. Questu hà avutu un aumentu di i tendenzi di l'usu di l'app mobile. L'usu di l'applicazioni mobili ùn hè micca solu aumentatu in numeri, ma ghjoca ancu un rolu maiò in a vita di u ghjornu di e persone, in i dispositi è i sistemi operativi mobili cum'è iOS è Android.

 

App di telemedicina

 

Prima, i pazienti puderanu visità u centru di emergenza quandu si ammalavanu, ma cù u bloccu è e diverse limitazioni, cumprese l'assenza di accessibilità à i medichi, pare esse cumunu chì duveria esse una risposta sustitutiva per suddisfà i bisogni di i pazienti.

 

I scaricamenti di l'applicazioni di Telemedicina da l'urganisazioni di telemedicina guidanu anu revelatu un aumentu di a dumanda di i so servizii da quandu a pandemia di COVID-19 hà iniziatu.

 

Mentre una grande quantità di persone passanu da a malatia in ogni locu in u mondu, i medichi è l'altri travagliadori di l'assistenza medica si battenu per stà cuscenti di a dumanda. Parlà cù i pazienti in una premessa faccia à faccia ogni ghjornu li mette ancu in u periculu più notu. In verità, sò a cumunità più affettata in u mondu sanu. A parte di e persone cun Covid, i medichi anu da trattà i pazienti rimanenti chì anu bisognu di diversi tipi di medicini d'urgenza. Attraversu una applicazione di telemedicina, diventa più simplice per i medichi di guardà i so pazienti in linea è di dà cure distanti. Questu dà i pazienti accessu à una cura megliu.

 

Sè avete bisognu di u megliu Applicazione di telemedicina, simu quì per aiutà vi!

 

App di e-learning

 

Mentre u bloccu hà affettatu una grande parte di l'imprese, e plataforme di e-learning anu prufittuatu da a circustanza attuale postu chì e scole è l'università sò state chjuse dopu à a pandemia di Covid. Micca solu i studienti utilizanu app di e-learning, ma ancu i prufessiunali chì travaglianu cum'è i prufessori per prisentà e so riunioni è cusì.

 

E persone sò imparendu à traversu corsi in linea datu da urganisazioni Ed-tech, cum'è Byju's, Vedantu, Unacademy, STEMROBO, etc. Sicondu e regule di u Ministeru di l'Affari Interni, e scole è l'università sò state chjuse per un bellu pezzu è tutti si basanu nantu à l'applicazioni di e-learning. Questu hè ancu aiutatu à a valutazione di l'incrementu di a piattaforma ed-tech.

 

L'urganisazioni Ed-tech chì dannu classi in linea utteneranu un vantaghju da a circustanza attuale postu chì i studienti passanu à e piattaforme di apprendimentu elettronicu da u modu convenzionale faccia à faccia di l'apprendimentu in aula.

 

Sè avete bisognu di u megliu applicazione e-learning, simu quì per aiutà vi!

 

Apps Food-Delivery

 

Cù a pandemia in furia è i manghjatori chì luttannu cù i passi datu i timori di distanzamentu suciale, l'applicazioni di consegna di cibo anu risoltu approcci per fiurisce in una pandemia. L'interessu per a consegna di l'alimentu s'hè allargatu durante u bloccu di COVID-19 postu chì a ghjente si inclina versu a so sicurità.

 

Siccomu i casi di Coronavirus si allarganu passu à passu in a nazione, a ghjente principia à preferisce urdinà cibi in linea, in seguitu, aumentendu l'affari per urganisazioni cum'è Swiggy è Zomato. In più, cum'è l'applicazioni di consegna di cibo anu vistu una crescita di a dumanda da i clienti chì anu travagliatu da casa da u mumentu chì a pandemia hè stata colpita, l'investituri mundiali anu cuminciatu à sente cunfidenza.

 

Sè avete bisognu di u megliu applicazione di consegna di cibo, simu quì per aiutà vi!

 

Apps d'alimentazione

 

Dapoi marzu-2019, ci hè un aumentu straordinariu in i scarichi di l'applicazioni alimentarii, in particulare per cumpagnie cum'è Instacart, Shipt è Walmart. U novu interessu richiede novi funzioni chì aumenteranu l'esperienza di l'utilizatori è rendenu a compra di l'alimentarii più veloce è più coherente chì qualsiasi altru tempu in i tempi recenti.

 

Tuttavia, l'aghjurnamenti di l'app ùn sò micca solu un prublema di supportu oghje. Più cà solu add-ons, l'applicazioni d'alimentazione sò diventate tutta l'esperienza di a tenda per certi clienti, è l'interessu per una sperienza simplice è piacevule ùn hè mai statu più altu.

 

Sè avete bisognu di u megliu Applicazione di l'alimentazione, simu quì per aiutà vi!

 

App di ghjocu

 

Una regione chì hè stata moderatamente micca affettata durante a pandemia hè l'affari di i ghjoculi, cù l'impegnu di i clienti chì si sviluppanu largamente durante stu periodu.

 

L'usu di l'applicazioni di ghjocu hè cresciutu di 75% settimana à settimana, secondu l'infurmazioni publicate recentemente da Verizon. Circa u 23% ghjucanu novi ghjochi nantu à i so telefunini. In più, i gamers dà l'impressione di esse più centrati cù u 35% centratu esclusivamente intornu à i so ghjochi mobili mentre ghjucanu. Una summa di 858 milioni di applicazioni hè stata scaricata durante a settimana di distanzamentu suciale cunsiderendu COVID-19.

 

Sè avete bisognu di u megliu Applicazione di ghjocu o sport, simu quì per aiutà vi!

 

Applicazioni di portafogli mobili

 

L'imprese di pagamentu digitale cum'è PhonePe, Paytm, Amazon Pay, è altri anu vistu un aumentu di quasi 50% in e transazzioni attraversu i so portafogli digitali da u principiu di u bloccu. Questu li hà purtatu à fucalizza nantu à l'instrumentu di pagamentu, chì hè statu disturbatu da difficultà per via di cunnosce u vostru cliente (KYC) standard è u sviluppu di Interfaccia di Pagamentu Unificatu (UPI) in u paese.

 

Durante u Coronavirus, PhonePe hà vistu una inundazione in i clienti novi à digitali cum'è l'attivazione è l'utilizazione di a billetera. Avemu vistu più di u 50% di sviluppu in l'usu di a billetera è una crescita solida in i novi clienti chì promulganu a billetera. Ci sò diversi elementi chì guidanu sta crescita cumpresa l'esitazione à trattà di soldi, i clienti chì si sentenu più sicuri cù u cummerciu senza cuntattu, è cunsulazione.

 

Per i blog più interessanti, stà sintonizatu à i nostri situ!