Un corpu sanu porta à una vita sana. Oghje, diventa pussibule cù l'applicazioni di salute, una rivoluzione in l'industria di mantenimentu di salute è fitness.

 

Tutti avemu pigliatu un adesione di gimnastica una o l'altra volta in un annu. Ma ùn tendemu mai à mantene cun ellu. Spessu avemu bisognu di un impulsu quandu eserciteghja o mantene una dieta chì guardà a nostra salute hè un compitu. Ma in l'ultimi anni, attraversu l'app di salute, hè statu pussibule.

 

Mantene un stile di vita sanu hè diventatu una tendenza cù l'avventu di l'applicazioni di salute cum'è MyFitnessPal, Headspace, Fooducate, è assai di più. L'applicazioni ponu seguità è monitorizà qualcosa cum'è a nostra freccia cardiaca, calorie, grassu, nutrizione, compiti, pose di yoga, dettagli di l'ingesta d'acqua, è seguità diversi regimi di fitness in palestra. Alcune app si focalizanu in particulare preoccupazioni di fitness è l'eliminanu usendu video games è cambiendu u mudellu di vita di l'utilizatore.

 

Un corpu sanu è un bon stile di vita sò in mente di tutti. Un mantenimentu di fitness megliu pò purtà à e bollette di l'ospitale, a vita più sana è a vita. Selezziunendu l'applicazioni di fitness adatte, un individuu riceverà u sustegnu per cunquistà e parechje difficultà affruntate per avè una alerta puntuale di sintomi. Queste migliori app di salute per Android o iOS sò una mistura di tuttu ciò chì hè custituitu di piani di pasti, cunsiglii alimentari curati, seguimentu di l'ingesta di l'alimentariu, nutendu l'abitudini alimentari, cù integrazione à i wearables cum'è l'app Apple Watch.

 

Sviluppemu una app mobile persunalizata per Android e iOS è soluzioni di software di mantenimentu di salute basatu in web per cliniche, ospedali, nutrizionisti è centri di fisioterapia. In più di questu, queste app, creamu utili chì furniscenu benefici cum'è a gestione di l'inventariu, l'ingaghjamentu di i pazienti, a gestione di i registri di salute, u seguimentu di i prudutti di mantenimentu di a salute, a fatturazione medica, è a capiscenu u ciculu di i rivenuti.

 

MyFitnessPal

 

Cù un simplice scanner di codici à barre, l'utilizatori ponu ricunnosce più di 4 milioni di alimenti attraversu questa app. Permette à l'utilizatori di impurtà e so ricette nantu à a piattaforma online. Calcula calorie, traccia a nutrizione, è ancu traccia a lettura di l'ingesta d'acqua. Hè custituitu di macro trackers chì calculanu i macros in u viaghju di pranzu è alimentariu. Un utilizatore pò stabilisce i so scopi è persunalizà u so ghjurnale di l'alimentariu cù a creazione di esercizii.

 

Headspace

 

Questa app offre à l'utilizatori centinaie di meditazioni guidate. Hà sessioni SOS d'emergenza per i mumenti di panicu o ansietà. Questu hè adupratu per seguità a meditazione, u puntuatu è u so prugressu di risorse. Hè custituitu di funzioni per aghjunghje minuti attenti à Apple Health. Aiuta l'esperti in mindfulness per furmà è guidà l'utilizatori.

 

Ciclamentu di Sò

Questa app hà l'integrazione di tecnulugia di analisi di sonu o accelerometru chì aiuta in l'analisi di u sonnu. U pianu d'infurmazione di seguimentu di u sonnu mostra u prugressu di ogni ghjornu attraversu grafici è statistiche. Havi un set persunalizatu di a finestra di sveglia è di benessiri. Monitora a lettura di a freccia cardiaca compara dati è analizà u sonnu secondu e cundizioni climatichi. L'utilizatori ponu esportà un fogliu excel cù i dati di dorme per studià è ricercà bè.

 

Fooducate

 

Questa app traccia l'assunzione di cibo è snack, scala di eserciziu, pesu di corpu, è qualità di calorie di l'utilizatori. Si integra perfettamente cù l'app Apple Health. U nutrizionista espertu cunsiglia per piglià cibi, dieta è nutrienti attraversu questa app. A scansione hè dispunibule per scopre l'infurmazioni di salute cum'è i pannelli di nutrimentu di i prudutti è i liste di ingredienti. Hà persunalizatu piani di dieta fooducate per abbonati premium per a cura di i pazienti di guadagnà / perdita di pisu per una durata specifica.

 

HealthTap

 

L'accessu medico à dumanda 24/7 (visite di duttore virtuale) hè dispunibule in questa app. Permette una risposta persunalizata da i medichi in menu di 24 ore. Fornisce l'accessibilità di linee guida per a rutina di cura nantu à centinaie di temi è cundizioni. L'app di mantenimentu di a salute crea un dossier di salute, guarda tutte e dati è metriche in un locu. A squadra di medichi pò ricumandemu u casu à l'altri è ancu cunsiglià alcuni testi di laboratoriu se necessariu. Supporta una opzione di compra in-app per furnisce una sperienza megliu à l'utilizatori.

 

Stay tuned per più interessante Francesco Boccia!