Cumu hè benefica l'App di vendita Mobile Van?

A app di vendita di furgone mobile hà numerosi vantaghji incredibili chì ponu offre à a vostra urganizazione. 

In casu chì site in l'area di scontu è ​​circulazione, senza dubbitu avete venditori di furgone fora di visità i clienti cù listi attuali mentre pigliate richieste utilizendu penna è carta à quellu puntu chì dà ordini torna à a basa per mezu di telefonu, o missaghji. 

A vendita di furgone hè stata constantemente testata. I rappresentanti sò continuamente fora è per surveglià u travagliu da i so furgoni. Hè una impresa eccezionalmente fastidiosa è i rappresentanti duveranu esse produttivi è centrati annantu à trattà cù u so propiu tempu mentre si mantenenu svegliati per rializà i scopi di l'affari. 

 Cume i prugressi in l'innuvazione sò diventati possibbilmente u fattore più impurtante, l'agenti di furgone anu cuminciatu à esse assai più prufittuali è efficaci in ogni ghjornu. 

I grossisti, i cummercianti è tutti quelli chì vendenu in un limitu B2B duveranu prufittà di l'innuvazione per espansione a prufittuità è u rendiment. 

In cunseguenza, avemu registratu 5 vantaghji incredibili chì l'applicazioni di vendita di furgone mobile anu purtatu à l'affari: 

 

  • 1. Integrazione ERP constante 
  • 2. Produttività è efficienza allargata 
  • 3. Catalogu Digital avant-pensante
  • 4. Risparmia tremenda nantu à i cataloghi ristampati 
  • 5. Diminuted Admin Costs and Errors 

 

Cume di scavà in i dettagli di i vantaghji di una applicazione di vendita di furgone sottu. 

Top 5 Vantaghji di l'app di vendita di furgone mobile 

Integrazione ERP in corso:

In corsu ERP L'incorporazione garantisce chì a vostra applicazione mobile hè coordinata progressivamente cù l'indici informatizzatu in u vostru ERP. Questu guarantisci chì u vostru rappresentante pò ghjunghje à i dati di l'articuli in corso, a valutazione esplicita di u cliente, l'accessibilità di l'azzioni, a storia di e dumande, l'articulazioni, è assai più attraversu l'app di vendita di furgone. 

Ùn sò micca tutte l'applicazioni di vendita di furgone dispunibuli coordinate progressivamente cù a vostra prugrammazione ERP, alcune sò arrangiamenti unichi assolutamente indipendenti. Sia com'è, unisce hè qualcosa chì duvete cunsiderà mentre sceglite una risposta à l'evidenza futura di a vostra attività. 

 

  • Produttività è efficienza allargate:

Avà è allora per i travagliadori per esse più benefiziu, anu bisognu di l'apparechju currettu chì li permette di fà cusì. 

Una applicazione di vendita di furgone pò fà cuncepibile cun un paru di cunsiglii diretti. Permette à u rappresentante di presentà novi affari disposti direttamente in u vostru ERP sorprendentemente veloce. Puderanu ancu vede i dati di u contu di u cliente, u limitu di creditu, u saldu di creditu, a storia di a dumanda, è più mentre vis-à-vis. 

I venditori di furgoni ponu finisce l'arrangiamenti più rapidamente è migliurà l'esperienza di u cliente chì hè spessu trascurata cum'è i rappresentanti anu bisognu di scuntrà l'obiettivi di l'affari di ogni ghjornu è puderanu sente a stretta. 

 

  • Catalogu Digitale Continuamente Aggiornatu:

Una applicazione mobile di vendita di furgone hà un indice avanzatu coordinatu chì i vostri venditori di furgoni ponu aduprà ogni volta è da ogni locu, mentre chì sò sempre sicuru chì l'inventariu hè di punta. 

L'inventariu pò esse rinfriscatu progressivamente è assai rapidamente, o ancu seconde da l'amministratori in u locu di travagliu, è i vostri rapprisentanti ponu cumincià à utilizà l'indici di l'articuli più recenti cù e novi aghjurnamenti subitu. 

 

  • Risparmi tremendi nantu à i cataloghi ristampati:

L'indici di stampa è i costi di stampa cunnessi sò elevati. In regula, avete bisognu di circulà l'indici di l'articuli à i vostri clienti chì incorporanu ancu un costu di trasportu. 

Avè una applicazione di vendita di furgone mobile chì hà a vostra lista coordinata pò aiutà à eliminà queste spese inequivocamente. Attualmente ùn avete micca bisognu di inventarii reali per i vostri venditori di furgone. Anu avè l'opzione di presentà l'articuli di u vostru indexu computerizatu in un modu espertu è efficace nantu à una tableta o un telefuninu. 

 

  • Diminuisce i costi amministrativi è l'errori: 

In generale, i venditori di furgone anu bisognu di piglià fisicamente ordini da i clienti è tornanu à elli in u locu di travagliu. 

Stu ciculu generale ùn hè micca efficace è elimina u tempu da u rep è l'amministratore per finisce a dumanda. Inoltre, include i periculi durante u trasferimentu di una dumanda in vista di u fattu chì sia u rappresentante sia l'amministratore pò cummette un errore o informazioni imprecisu. 

Avè a vostra propria applicazione di vendita di furgone garantisce chì u rappresentante attualmente ùn hà micca bisognu di trasferimentu ordini. Anu avè l'opzione di mette arrays direttamente in u vostru framework ERP. Aduprà l'applicazione, limitendu l'uppurtunità di errore.