Top 12 Cunsiglii di Marketing per Impulsà u successu di u Lanciamentu di l'App

 

Parechje persone passanu 4-6 mesi à custruisce una app, ma u so pianu di lanciamentu ùn hè micca solu per ottene a so app in l'app stores. Puderia sembrà una pazza di passà ogni tempu è soldi in un potenziale novu affari è ùn avè micca un pianu di marketing per aiutà à lancià è scala. Ci hè un mutivu simplice per quessa chì u lanciu di una app hè spessu lasciatu à u casu: hè più faciule per fucalizza nantu à ciò chì hè in u vostru cuntrollu chè ciò chì ùn hè micca.

 

Implementà una funzione, refactoring qualchì codice, o tweaking un culore di buttone sò tutti l'articuli chì pudete fà sè stessu. Questu ùn significa micca chì fate a scelta ghjusta, ma pudete operà indipindentamente nantu à ognunu di elli. Comparativamente, attirà l'attenzione à a vostra app dopu à u lanciu pare completamente fora di u vostru cuntrollu. Cunvince un utilizatore per riviseghjà a vostra app, una presa di stampa per scrive nantu à questu, o l'app stores per presentà tuttu dipende di dipendenze esterne. Hè difficiuli di fà un pattu cù quella mancanza di cuntrollu, assai più di furmulà un pianu di lanciamentu malgradu questu.

 

Ciò chì a ghjente tendenu à ùn capisce micca hè chì ci sò una seria di attività più chjuche cumpletamente in u so cuntrollu chì ponu aiutà à propulsà eventi di lanciamentu esterni più grandi. 

 

Sviluppà u situ web di l'app per interessà l'audienza

 

Prima di tuttu, avete bisognu di assicurà una presenza stabile di u vostru pruduttu nantu à u mercatu.

 

Fà: 

  • Crea un situ promozionale o una pagina di destinazione per a vostra applicazione mobile per suscitarà l'interessu di l'utilizatori.
  • Mandate offerte persunalizate per participà à a prova di pre-lanciamentu.
  • Postu un cronometru di countdown in u situ per assicurà chì a liberazione hè anticipata è attrae l'attenzione di u publicu di destinazione.
  • Premià u vostru audience offrendu sconti, cupuni, o ancu app gratuiti. Questu li incuraghjerà à esse impegnati. Ricurdatevi di mette in risaltu questa offerta per chì i telespettatori ponu amparà di più nantu à questu.

 

Mantene l'optimizazione di SEO in mente

 

A creazione di un situ web nantu à l'app ùn hè micca abbastanza - hè ancu bisognu à esse equilibratu è ottimizzatu per u mutore di ricerca. Se u vostru situ righjunghji u cima di i risultati di ricerca, un numeru assai più grande di persone mostrarà un interessu in questu.

 

Quì truverete una guida dettagliata nantu à cumu custruisce ligami organici à u vostru situ web è guidà nantu à a cima di SERPs.

 

Aghjunghjite diverse lingue

 

A publicità in parechje lingue, micca solu in inglese, vi aiuterà à attruverà una varietà di uditori internaziunali. Di sicuru, prima di implementà veramente sta strategia, duvete pianificà accuratamente a lingua per esse inclusa. Ideale, a vostra app stessa deve sustene queste lingue.

 

ASO: Ottimisate a vostra App per Google Play è AppStore

 

Statistiche dicenu chì 9 di 10 i dispositi mobili sò cuntrullati da i sistemi operativi Android è iOS. Probabilmente, a vostra app hè adattata per una di queste piattaforme è avete da travaglià cù l'App Store o Google Play.

 

Ùn trascurate u marketing di a rete suciale

 

Oghje, ogni marca deve esse rapprisintata nantu à e rete suciale. L'app marketing ùn hè ancu cumpletu senza stu pezzu. Crea pagine nantu à e rete suciale più populari è aghjunghje regularmente infurmazioni nantu à u vostru pruduttu. Publicate descrizioni funziunali, recensioni è video promozionali. Dì à l'audienza un pocu di a vostra squadra è sparte e foto di u flussu di travagliu. Fate cuncorsi interessanti per attirà l'attenzione di l'abbonati. Chat cù e persone è risponde à e so dumande.

 

  • Publicate periodicamente l'annunzii di materiali publicati in u situ, è vice versa - aghjunghje i buttoni di e rete suciale più populari à u vostru situ per chì l'utilizatori ponu amparà più nantu à a vostra app da a fonte chì preferanu.

 

Pruvate a Publicità Contextuale

 

Aduprate sistemi di publicità contextuale (in particulare, Google AdWords) per prumove a vostra app. Pudete ancu aduprà a publicità di a rete suciale. Una suluzione raghjunata seria di urganizà a piazza di banners in siti tematichi populari trà u vostru publicu di destinazione. Pudete ancu truvà parechji blogu tematichi è accunsente nantu à a publicazione di recensioni pagate.

 

Crea un Video Promo

 

U cuntenutu visuale hè assai megliu percepitu cà u testu. Dunque, l'app marketing spessu include a creazione di un video promozionale. U video deve esse certamente di alta qualità, cusì in questa situazione, hè megliu aduprà i servizii di prufessiunali. Spiegà e funzioni principali di a vostra applicazione è dimustrà u so travagliu chjaramente. Questu hè sicuru d'interessà u publicu di destinazione.

 

Mettite un video promozionale nantu à a pagina di l'app in Google Play / l'App Store, in e rete suciale è in u situ web.

 

Mantene un Blog

 

Mantendu un blog ufficiale per a vostra app, "uccide dui acelli cù una petra". Prima, attrae l'attenzione di l'utilizatori publicendu nutizie nantu à l'applicazione è articuli interessanti. Siconda, mettendu articuli cù parole chjave, aumentate a pusizione di u situ in i risultati di ricerca.

 

Raccolta recensioni di i clienti

 

Sicondu statistiche, u 92% di e persone leghje recensioni in linea prima di cumprà un pruduttu / serviziu. À u listessu tempu, u 88% di e persone fiducia in l'opinione di l'altri cumpratori. Dunque, i feedback nantu à a vostra app deve esse sempre in vista.

 

  • Crea temi speciali o posti nantu à e rete suciale sottu à quale a ghjente pò sprime e so opinioni.
  • Pone un bloccu separatu cù recensioni in u situ.
  • Segui u cuntenutu di e recensioni è assicuratevi di aiutà l'utilizatori dissatisfatti à risolve i prublemi.

 

Ricurdativi chì u livellu di satisfaczione di l'utilizatori dipende direttamente da quantu efficace serà u marketing di u vostru pruduttu.

 

Utilizà i Codici Promo

 

Una risorsa chì hè sempre raramente usata hè a spartera di codici promo per l'applicazioni appruvate chì ùn sò micca ancora in diretta. Questu significa chì pudete invità l'altri à vede a versione finale di l'app in a tenda senza esse dispunibule per l'altri. Sta strategia permette à i cuntatti di stampa per pruvà l'app s'ellu volenu riviseghjà prima di u lanciu ufficiale.

 

Cumincià cù Soft Launch

 

Pruvate e fonti principali di u trafficu. Determinà a strategia ghjusta quì hè particularmente impurtante. Dopu avè analizatu i risultati (CPI, qualità di u trafficu, % CR, etc.), puderete identificà i colli di bottiglia in u pruduttu è aghjustate a strategia è a tattica in cunsequenza. Dopu avè signalatu successu è affruntà l'errori, pudete passà à Hard launch - u lanciamentu di tutte e fonti di trafficu.

 

Preparate u Sistema di Supportu

 

Assicuratevi di cuntinuà à cullà e dumande cumuni da l'utilizatori in i periodi beta è pre-release. Fendu questu pò riempie una FAQ o una basa di cunniscenza è furnisce novi utilizatori cun alcuni suggerimenti utili. U benefiziu aghjuntu di u cuntattu strettu cù l'utilizatori hè chì u centru di supportu pò aiutà à espose i prublemi chì l'utilizatori anu, chì vi permettenu di fucalizza nantu à e migliure di l'app.