Top-10-Successful-online-Food-delivery-Apps-in-India-com

 

Cù u sviluppu di a tecnulugia, a ghjente cerca una app mobile per ogni travagliu da esse fattu. Da u pagamentu di fatture in linea à l'acquistu di prudutti d'alimentazione, tuttu hè urdinatu da l'applicazioni mobili. Cù un gran numaru di ghjovani prufessiunali in e grande cità, a ghjente ùn pò truvà assai tempu per preparà l'alimentariu. Quì vene Apps di consegna di cibo per fà u travagliu troppu faciule in India 2021.

 

Scaricate l'app da Play o App Store, registrate in l'app. Selezziunate u menu per mette l'alimentu consegnatu à a vostra porta. A maiò parte di i ghjovani prufessiunali di l'informatica è l'altri assistenti di l'uffiziu anu truvatu stu metudu troppu faciule per fà un ordine di alimentazione in linea chì li hà salvatu un tempu enormu. I siti web di consegna di cibo in linea è l'applicazioni mobili sò populari in cità indiane cum'è Bangalore, Chennai, Hyderabad, Mumbai.

 

Cù un gran numaru di u publicu ghjovanu in diverse cità, Apps Food Delivery in India sò diventati subitu populari trà l'utilizatori. A ghjente hà un gran numaru di scelte per selezziunà trà l'applicazioni per paragunà è pagà cù i prezzi di l'offerta da l'applicazioni di ordine di l'alimentu in linea.

 

Eccu guardemu e prime 10 app mobile più famose per a consegna di cibo in India chì aiutanu à serve cibi più gustosi in casa.  

 

Swiggy

 

Swiggy hè una di l'applicazioni mobili più votate per l'ordine di cibo in India. Hè cuminciatu à dà l'alimentu puntuale da l'alberghi vicini à i clienti. Swiggy hè a megliu app di consegna di cibo per e cità principali in India.

 

Cù più di 10,000,000+ di scaricamentu in u Play Store, Swiggy hè classificatu cum'è l'app n. U serviziu chì furnisce i clienti, chì offre da qualsiasi ristorante senza un metudu di ordine minimu è riceve una quantità da tutti l'alberghi vicini cullabureghja.

 

Zomato

 

Zomato hè un serviziu di ordine di cibo in linea chì hè lanciatu da u popular finder di ristoranti Zomato. U serviziu di consegna di cibo in India opera da tutte e cità maiò. Cù una grande popularità in un pocu tempu, Zomato hè u più grande rivale per Swiggy in India.

 

L'app Zomato hè dispunibule in Play Store è App Store. Zomato hà iniziatu a so App Mobile in 2008. Zomato opera in quasi 25 paesi in u mondu cumpresi India, Australia, Stati Uniti. Un utilizatore pò fà un ordine selezziunate un ristorante vicinu è toccu u menu.

 

Uber Eats

 

Uber Eats hè una populare app di ordine di cibo in linea in India chì opera in tutte e cità maiò cumprese Mumbai, Chennai, Bangalore, Hyderabad, Delhi è più. L'app mobile hè dispunibule per i dispositi Android è iOS. Questa hè una impresa di Uber Technologies, Inc. chì hè ancu u so propiu serviziu di taxi populari in u globu.

 

L'app permette à l'utilizatori di coglie l'alimentu preferitu da i ristoranti vicini è di consegnallu à u locu in un tempu prestu. In un pocu tempu, Uber hè diventatu un competitore duru à altri capi cum'è Swiggy è Zomato. Pruvate l'app è uttene un'offerta nantu à a prima consegna. Uber Eats India hà fusionatu ufficialmente cù Zomato Order à principiu di 2019. 

 

 

Foodpanda

 

Foodpanda hè un prominente situ web di ordine di cibo in linea è app mobile chì opera in 43 nazioni diverse in u globu. A cumpagnia hà a sede in Berlinu, Germania, è hà fundatu u serviziu in 2012. A cumpagnia hà assuciatu cù quasi 40000 ristoranti lucali in diverse cità per furnisce a consegna puntuale.

 

Dominu

 

Dominu hè una app di consegna di pizza prominente chì hè dispunibule nantu à e piattaforme Android è iOS. U serviziu di ordine di pizza per telefonu si aghjurna ora cum'è una app mobile per fà un ordine senza chjamà.

 

Domino's furnisce diverse cupuni è offerte per i clienti per sceglie a megliu dispunibilità à tastà cù l'opzioni di pagamentu cuntinenti.

 

Pizza Hut

 

Pizza Hut hè un serviziu di app di consegna di pizza globale chì opera in parechji paesi. In India, Pizza Hut opera in parechje cità per furnisce a consegna di cibo puntuale à l'utilizatori.

 

Offre tutti i vostri arrangiamenti più amati, pasta, pizza, bevande è dolci. L'applicazione Pizza Hovel offre rapidità per ghjunghje è affari di quartiere.

 

Just Eat

 

Just Eat hè un altru megliu serviziu di consegna di cibo chì vi dà a pussibilità di uttene i vostri ristoranti preferiti à a vostra porta à un prezzu accessibile.

 

Inoltre, uttene sconti per pagamenti in linea o per mezu di diversi codici di cuponu. Funziona in a maiò parte di e enormi Cità urbane in India è hè classificatu cum'è e prime app di consegna di cibo.

 

 

Faasos

 

Faasos hè una startup di l'app per l'urdinamentu di l'alimentu indiana chì hà iniziatu in 2011. L'app pussede clienti enormi in i principali cità di l'India cum'è Mumbai, Bangalore, Hyderabad.

 

L'app Faaso funziona comodamente cù i sistemi operativi Android, iOS, Windows. L'app furnisce una navigazione faciule per i clienti per sceglie u megliu menu dispunibule per l'ordine.

 

 

TastyKhana

 

TastyKhana hè una app mobile di consegna di cibo basatu in India fundata da Sheldon D'souza è Sachin Bhardwaj. Permette à i Clienti di uttene un accessu mumentu à a so basa di dati di più di 7,000 XNUMX ristoranti in traversu in India.

 

Dà un paru di scelte per dà à i clienti l'uppurtunità di fà profili, spazii di ristorazione di riserva è e so dumande passate. Fundatu in u 2007, TastyKhana hè dispunibule per e plataforme Android è iOS.

 

 

Food Mingo

 

Food Mingo opera in i principali cità indiane cum'è Hyderabad, Pune è Mumbai. A cumpagnia hè stata fundata in 2012 da Pushpinder Singh. L'applicazione FoodMingo permette à i Clienti di dumandà una forma di sustenimentu in linea è di riservà tavule in i ristoranti di a so scelta.

 

Offre in più cuponi è arrangiamenti da i so risturanti complici in queste cumunità urbane. I clienti di l'applicazione FoodMingo ponu seguità e so dumande progressivamente.

 

 

Cerchi App di consegna di cibo?

 

Sè avete una idea di inizià una app per l'ordine di l'alimentu, sceglite u megliu Cumpagnia di sviluppu di app di consegna di cibo in u mercatu. Offriamu u sviluppu di l'applicazioni Android è iPhone persunalizati, è u Web Development à i clienti in u mondu - Uttene un cuncettu gratuitu.

Spergu chì avemu cupertu tutte l'applicazioni di consegna di cibo in India 2021. Scaricate è installate tutte l'applicazioni è sceglite a megliu comodità per voi è manghjate felice.