iOS 14

iOS 14 hè l'adattazione rinfrescata più recente di iOS cù uni pochi di novi punti culminanti. In ogni casu, in quantu à l'ingegneri iOS, ci sò alcuni punti culminanti iOS 14 ch'elli anu da esse attenti.

Cume simu a cima Organizzazione di sviluppu di l'applicazioni iOS in India, quì simu drilling down the top iOS 14 highlights that each iOS designer should know.

1. Schermata Home

L'iPhone di a variante iOS 14 hà una schermu di casa più utilitariu in cuntrastu cù e rendizioni passate. In questa adattazione, App Library hè u novu spaziu versu a finitura di a pantalla di casa. A libreria di l'applicazioni raggruppa tutte l'applicazioni inseme in buste visuali è più grandi naturalmente.

Pudete vede a barra di dumanda à a cima di u screnu. In quantu à vede, Apple utilizeghja a cunniscenza di u gadget per unisce l'applicazioni più utilizzate è pruposte.

2 Gadgets

Infine, i gadgets sò ghjunti ancu in iOS. Pudete ridimensionà i gadgets in casu chì avete bisognu. Questu, ma ancu pò esse aghjuntu à a pantalla di casa. Questi gadgets sò ridimensionabili è sò ancu regulabili.

Stu cumpunente serà ancu apertu in iPad è iPad OS.

3. Siri

Ci sò cumunamenti quandu Apple lasciò fora di riferimentu Siri quandu discute iOS. In ogni casu, sta situazione ùn succede micca in quantu à discutiri di iOS 14. Questu hè in u fundamentu chì stu aiutu menial avia cuncettu un altru pianu è efficacità.

Stu aiutu menial sorge cù i novi movimenti. Inoltre, offre gadgets per dumande specifiche. Per esempiu, "Cumu hè u clima?". Sostiene l'invio di missaghji è hà ancu una applicazione di interpretazione. Pudete utilizà l'applicazione di interpretazione indipendentemente da se ùn avete micca una associazione web.

Sicondu l'Apple, Siri comprende 20 volte più "realtà quandu cuntrastu cù 3 anni fà".

4. Picture-in-Picture

Questu elementu hè apertu nantu à l'iPad, ma questu hè inesperu, hè apertu nantu à l'iPhone. L'elementu hà da travaglià in modu naturali quandu chjude qualsiasi applicazione cù un video di riproduzione è quella finestra sarà resizable.

In casu chì site un cliente Android, à quellu puntu catturà u ventu di questu elementu ùn serà micca qualcosa di energizante per ciò chì vale a pena in Android per un bellu pezzu. In ogni casu, questu hè qualcosa di energizante per i cari iOS.

5. Applicazioni Clips

Apple hà inventatu App Clips, cum'è Google pensa à l'Apps Instant. In questa realità, queste sò applicazioni scalate chì sò utili è si prisentanu ghjustu quandu avete bisognu. Inoltre, ùn dumandà micca di scaricà tutta l'applicazione.

Per esempiu, l'applicazione di affittu di veiculi: L'appiecazioni di l'applicazione vi aiuterà à utilizà un codice QR o NFC per ghjunghje à qualchì parte significativa di l'applicazione senza utilizà a tenda di l'applicazione.

6. Guide

Un annu fà, ci era una grande quantità di aghjurnamenti nantu à Apple Maps. In quantu à iOS 14, e carte venenu à u Canada, u Regnu Unitu è ​​​​l'Irlanda.

Inoltre, a forma più recente di iOS presentava cuscinetti di ciclismo. Questu avia pensatu à una alternativa di ciclismo impegnata, chì dà dati nantu à u corsu. U cumpunente ghjunghjerà inizialmente à uni pochi di cumunità urbane in Cinese è i Stati Uniti.

 

In questu blog, avemu clarificatu 6 i principali punti di iOS 14 chì ogni ingegnere iOS deve cunnosce. Cusì, in l'eventu chì site un ingegnere iOS, à quellu puntu stu blog finisce per esse una risorsa per voi.

Sè avete bisognu di pensà à più punti culminanti di iOS 14 forma, à quellu puntu chjamateci. Noi, a megliu urganizazione di sviluppu di applicazioni mobili in India hè à u vostru aiutu.