Sviluppu di applicazioni di telemedicina

Avete un pensamentu nantu à u applicazione di telemedicina? Allora stu blog hè per voi. 

Sviluppemu applicazioni di telemedicina per stabilisce una corrispondenza cuntinua trà i pazienti è i fornitori di assistenza medica. Cù strumenti è amministrazioni di punta, hà migliuratu l'ingressu à l'amministrazioni di l'assistenza medica. Questu hà facilitatu i periculi di l'inaccessibilità di l'espertu di l'assistenza medica. 

lu Covid-19 emergenza offre à i fornitori di assistenza medica a pussibilità di utilizà applicazioni di telemedicina. Hè ancu limitatu à dà risultati rapidi utilizendu u sviluppu di applicazioni di telemedicina. In cunseguenza, stanu avanti cun noi. 

 

Costu per u turnu di u sviluppu di l'app Telemedicine: 

 

I prugressi in l'assistenza medica cuntinueghjanu à fà u requisitu per l'applicazioni mobili. L'applicazioni ùn sò micca, à questu puntu, un'impresa discrezionale, ma un bisognu. Tutti, da l'adulti più staghjunati à l'adulti educati di vinti à trent'anni, dependeranu di correzioni basate in telehealth. 

Uni pochi urganisazioni di servizii medichi stanu capiscenu a migliione di l'applicazioni di telemedicina per esse preparate per u futuru. Hè cun arrangiamenti di specialità cum'è telenursing, telepsichiatria, teledermatologia è questu hè solu u principiu. Tuttavia, per alluntanassi da e cumplessità, hè basicu di custruisce applicazioni naturali. I nostri ingegneri di l'applicazioni mobili ponu fabricà queste applicazioni per diverse riunioni oggettive per una facilità supplementare. 

Caratteristiche di u sviluppu di l'app Telemedicine: 

  • Semplice ammissione à una considerazione esperta per quelli chì abitanu in zoni distanti. 
  • Considerazioni cliniche 24/7 per i pazienti indigenti. 
  • Accessibilità simplice di guida clinica in emergenze è disastri naturali.
  • Nisuna currispundenza ostaculi trà u focusu di benessere cù amministrazioni esperte è discussioni. 
  • Nisun requisitu per l'ospitalità per a registrazione è a guida per i pazienti.
  • I costi di trattamentu diminuite nantu à l'amministrazioni di l'assistenza medica. 
  • Amministrazione prufessiunale di i registri clinichi è ingressu sicuru à l'infurmazioni cliniche. 
  • Inseme l'amministrazione di i pazienti è l'osservazione cù interviste di seguitu.
  • Capacità per rinfriscà i rimedii nantu à u web è seguità i pazienti cù malatie custanti. 

 

Tipi di applicazioni di telemedicina: 

L'applicazione di telemedicina si riferisce à u trasportu di l'amministrazioni cliniche in modu di distanza. L'attu di telemedicina generalmente si separa in trè tippi di arrangiamenti: 

  • Store-and-forward: Hè una tecnica per quale i fornitori di assistenza medica sparte dati clinichi persistenti cum'è rapporti di laboratoriu, studii d'imaghjini, registrazioni è diversi registri cù un duttore, radiologu, o espertu in un'altra zona. Ùn hè micca normale per l'e-mail, però, hè finitu di utilizà una risposta chì hà punti di sicurezza inerenti è cumplessi per guarantiscenu un sicretu tranquillu. 

 

  • Luntana osservazione paziente: U cuntrollu remotu di u paziente o "telemonitoring" hè una strategia chì permette à l'esperti di i servizii medichi di seguità i segni indispensabili è l'esercizii di un paziente in modu di distanza. L'amministrazione usa stu tipu di cuntrolli regularmente per i malati di altu periculu, simili à quelli cù cundizioni cardiache è individui per i quali e cliniche mediche facenu una consegna tardiva. L'osservazione distante hè ancu assai preziosa per a terapia di diverse cundizioni persistenti. 

 

  • Esperienze in corso: Durante una sperienza di telemedicina in corso, i pazienti è i fornitori utilizanu a prugrammazione di videoconferenza per sente è vede. L'esperienze di telesalute duveranu esse guidate utilizendu l'innuvazione chì hè stata destinata à assicurà a comprensione di a sicurezza è à risponde à e severi assicurazioni di i pazienti necessarie da u Assicuranza Sanità Portability and Accountability Act (HIPAA).

Ottene a megliu applicazione di telemedicina sviluppata cun Sigosoft.