App cane

L'applicazioni mobili sò state intornu da quandu avemu cuminciatu à aduprà i dispositi mobili. Ùn hè micca ora chì i cani anu ancu alcune app? Perchè sò i nostri membri di a famiglia, duvemu trattallu cum'è tali. Eccu alcuni di l'applicazioni mobili chì aiutanu i pruprietarii di cani. Immergete è leghje più!

 

Impronta di zampa

Pawprint vi aiuterà à risparmià soldi. Ma cumu ? Ci hè una larga selezzione di ghjoculi, cibi, medicini, è più nantu à l'app chì guasi certamente risponde à i vostri bisogni à un prezzu raghjone. Apps cum'è questu hè un must-have per i pruprietarii di animali in ogni locu. Inoltre, hè assai bellu dispostu, cù una struttura di categuria chjara, ordini d'auto-ship, è articuli preferiti. Ùn averete micca bisognu di andà in a tenda quandu vi manca l'alimentu postu chì pudete avè u vostru alimentu consegnatu automaticamente à a vostra porta. In più, se abbonate, uttene un scontu. Convenienza è risparmiu à u stessu tempu.

 

Cucciolu

Puppy hè una grande app per furmà u vostru cane. Pudete sceglie trà più di 70 lezioni inseme da prufessiunali nantu à Puppy. Pudete vede a lezioni in azzione via foto è video accumpagnati da istruzioni scritte chjaramente. Confusu ? I formatori in diretta ponu aiutà à ottene una visione di e vostre opzioni nantu à l'app. In tutte e lezioni, pudete seguità u prugressu di u vostru cane nantu à u so prufilu in l'app. L'addestramentu di i cani hè statu divertente cuncede badge digitale per cumpiendu e classi.

 

 petcube

Cù Petcube, pudete stà in cuntattu cù u vostru ghjacaru ancu quandu site alluntanatu usendu camere fisiche è dispensatori di trattamentu. Alcune camere Petcube includenu dispensatori di trattamentu chì pudete attivà remotamente, mentre chì altri sò custruiti per monitorà i vostri animali domestici da u cunfortu di a vostra casa. Pudete cuntrollà cù u vostru cane utilizendu u parlante è u microfonu integratu in l'unità Petcube. Hè divertente per voi, vi permette di stà cunnessu cù elli mentre ùn site micca quì, è li piace ancu!

 

Bon cucciolo

Questa app vi permette di riceve una furmazione individuale da furmatori certificati, riveduti è verificati per aiutà à ottene u megliu cumpurtamentu da u vostru cane. L'addestratore usa video chats per assicurà chì insegni à u cane bè, cusì pò vede esattamente ciò chì fate. Pudete sceglie u vostru entrenatore basatu nantu à a so foto, biografia, qualificazioni, certificazioni è specialità. Pudete chatte cù u vostru entrenamentu durante e sessioni video, ottenendu risposte veloci à e dumande cumuni. Cù l'app, pudete programà a furmazione di u vostru cane ogni volta chì vi cunvene. Siccomu ùn avete micca da andà in ogni locu o invità nimu in a vostra casa, a furmazione remota hè ancu più benefica durante a pandemia globale. Mantene u vostru cane ben furmatu hè necessariu, è GoodPop pò aiutà à fà u travagliu bè.

 

Un

Cù Whistle, pudete seguità l'attività di u vostru cane è localizzali s'ellu scappa. Fornisce un grande plus per i residenti di a cità cù i cani chì passanu per e strade è e strade su e giù è quelli fora in u paese induve ùn ci sò micca barriere. Hè facilitu per i cani per distractà è vagavanu ancu quandu sò ben furmati. Un tag di fischiu hè attaccatu à u collu di u cane è vi avvisa automaticamente se l'animali abbanduneghja a so zona sicura. Pudete stà tranquillu sapendu chì u vostru cane hè sicuru. Quandu fughje, riceverete una alerta, è pudete seguità per pudè rinvià à a so residenza in modu sicuru. U tracker muntatu à u collu pò ancu seguità i so movimenti di ogni ghjornu. A razza, l'età è u pesu di u vostru cane ponu determinà quantu si movenu è stabiliscenu scopi di attività. L'app hè affidabile è vi dà a pace di mente chì u vostru cane ùn hè micca overfed è stà abbastanza attivu.

 

Primu aiutu per animali

L'app di First Aid di a Croce Rossa Americana serà di grande aiutu se sorge una emergenza per u vostru cucciolo. Ancu s'ellu ùn deve micca bisognu di sapè cumu fà i primi aiuti à u vostru cane, se unu, pudete esse preparatu. A versione per animali domestici di l'app presenta un layout pulitu è ​​imaghjini è video chjari per ogni malatie cumuni è accidenti chì ponu accade à u vostru animali. Inoltre, truverete materiale proattivu chì vi guida per a cura preventiva è u benessere di l'animali. A parti di l'istruzzioni nantu à ciò chì fà in una emergenza, ci sò strumenti d'urgenza chì vi aiutanu à guidà à l'uspidale veterinariu più vicinu. 

 

Scanner di cani

In Dog Scanner, pudete scansà un cane cù a camera di u vostru iPhone (o carica una foto), è l'app utilizerà l'apprendimentu automaticu è l'intelligenza artificiale per identificà a razza di u cane, ancu s'ellu hè una mistura. In pocu sicondi, l'app identificarà chì tipu di cane hè, s'ellu hè un mischju, è quante razze hà. L'app ricunnosce a razza è vi dà infurmazione di fondo, cumprese stampe, descrizioni è più. Sè vo site interessatu à amparà nantu à u vostru cane, o sè vo vulete insignà à u vostru zitellu nantu à i diversi tipi di cani fora, Dog Scanner puderia esse una app divertente per aduprà.

 

Rover

Ùn importa micca quantu vulete, ùn pudete micca sempre piglià a vostra mascota per una passeggiata durante u ghjornu o piglialli in viaghji. Eccu quandu l'app Rover hè utile. Questu hè dispunibule nantu à Android è iOS. Parechje tippi di servizii in relazione à l'animali sò dispunibuli attraversu sta app, cumprese pet sitter, cane walkers, house sitting, drop-in visits, boarding, and dog daycare. Ci hè una Garanzia Rover per ogni serviziu, cumprese supportu 24 ore, aghjurnamenti di foto è prutezzione di riservazione.

 

 Dogsync

Sè site un genitore di più di un cane, sta app mobile hè per voi! Puderà ancu aiutà s'ellu avete più di un cane, sparte a cura di l'animali cù l'altri, o vulete guardà quandu i bisogni di u vostru animali sò soddisfatti. Questa app permette di registrà quandu u vostru animali hè stata caminata, alimentata, annacquata, purtata à u veterinariu, è, se ne necessariu, datu medicazione. L'app facilita a cunnessione cù l'altri in u vostru "pacchettu" è dumandà aiutu. Ma attualmente, sta applicazione hè dispunibule solu per l'utilizatori di iOS, è a versione Android hè prestu.

 

 I mo ricordi di animali domestici

In questu calendariu impegnatu, pudemu scurdà di l'appuntamenti impurtanti per i nostri cani. Per evitari, pudete fà usu di i mo ricordi di animali. Questa app mobile vi aiuterà à seguità l'appuntamenti veterinari è i medicazione di u vostru animali. Pudete facilmente creà un prufilu per i vostri animali domestici è seguità i so ghjorni impurtanti senza mancà alcunu. 

 

Videmu ciò chì Sigosoft pò fà per voi!

Pudete cuntattà Sigosoft in ogni momentu, postu chì simu una cumpagnia di sviluppu mobile chì vi aiuta à custruisce l'app mobile perfetta per a vostra attività. Se vulete sviluppà una applicazione mobile per i pruprietarii di animali, Sigosoft hè induve pudete mette tutta a vostra fiducia. applicazione mobile persunalizata chì integra tutte e funzioni avanzate è tecnulugia à un costu assequible.

Crediti Image: www.freepik.com