L'applicazioni mobili più controverseMilioni di Nuvola apps telefono sò spuntendu in l'industria ogni ghjornu. Puderemu scaricà da l'app store o play store senza mancu sapè e cunsequenze o cumu anu da influenzà a nostra privacy. Oghje, hè più criticu chè mai per assicurà chì l'applicazioni chì scaricate ùn ponenu micca un risicu per voi o per u vostru dispositivu. Avemu cumpilatu una lista di e prime 8 applicazioni mobili più cuntruversa è periculose chì duvete evità à tutti i costi. 

 

1. Bully Bhai

Ci sò sempre assai lochi in u paese induve e donne ùn sò micca rispettate. Ci sò parechje cumunità chì intimidate e donne perchè sò solu percive cum'è commodities. L'App Bulli Bhai hè unu di elli. E donne musulmane sò state umiliate è intimidate da questa app. Apps cum'è Bulli Bai sò stati utilizati in tuttu u paese per intimidà a ghjente per guadagnà soldi. Per mezu di sta app, e donne di u paese, in particulare e donne musulmane, sò state fatte per guadagnà soldi mettendu à l'asta. I cibercriminali in questa app guadagnanu soldi per piglià ritratti di donne famose, celebrità è persone nantu à e social media è in Internet. 

 

Scammers ripiglià i prufili di e donne è di e donne da e social media cum'è Facebook, Instagram, etc., usendu l'app Bully è caricate i profili falsi à e social media. Truverete ritratti è altri dettagli nantu à parechje vittime nantu à sta app. I ritratti sò arrubati senza l'accunsentu di e donne è sò spartuti cù altre persone. Dopu l'apparizione di una quantità di tali foto è video abusivi pubblicati in Twitter cù l'app Bully, u guvernu hà urdinatu di sguassà immediatamente tutti questi posti.

 

2. Tratti Sully

Questa hè una applicazione mobile chì s'assumiglia à Bully Bhai. Quellu chì hè cuncepitu per calunnià e donne affinchendu e so ritratti senza u so accunsentu. In particulare per difamà e donne musulmane. I creatori di sta app piglianu illegale ritratti di donne da diverse piattaforme di e social media è l'intimidanu scrivendu didascalie obiettivi nantu à elli. Queste immagini sò state aduprate inappropriatamente in questa app è sò prisentati nantu à l'app, nantu à quale hè scrittu cù una figura di una donna, "sully deals". E persone anu sparte è messe à l'asta ancu queste immagini.

 

3. Hotshots App

L'app Hotshots hè stata sospesa da Google Play Store è Apple App Store per u so cuntenutu offensivu. Ancu se l'applicazione ùn hè più dispunibule per u scaricamentu, e copie di u Pacchettu di l'Applicazione Android (APK) dispunibule nantu à diverse piattaforme indicanu chì i servizii di l'app ùn sò micca limitati à streaming filmi à dumanda.

 

L'app descrive a so ultima versione cum'è avè cuntenutu privatu da photoshoots caldi, filmi brevi, è più. Inoltre, l'app presentava una cumunicazione in diretta cù "alcuni di i mudelli più caldi in u mondu". Un abbonamentu hè necessariu per accede à u cuntenutu originale. Quandu questi tipi di cuntenutu inappropriatu sò dispunibuli, l'adulescenti seranu attratti da questu è diventanu addicted à queste app. Pudemu senza dubbitu chì questu arruvinà u so futuru luminosu stessu. Per salvà a ghjovana generazione, hè impurtante di sguassà l'applicazioni mobili chì prumove l'attività illegale.

 

4. Youtube Vanced

Ancu se l'annunzii di YouTube sò fastidiosi, ùn avete micca abbunà à YouTube Vanced. Per quanto irritanti sò questi annunzii, hè megliu aduprà YouTube invece di e scorciatoie chì avemu trovu per saltà. Ancu s'ellu pò parenu utile è interessante in prima, hà da esse eventualmente risultatu in a distruzzione di tutta l'industria di YouTube. TL'usu di YouTube avanzatu presenta una minaccia micca solu per noi, ma ancu per i creatori di cuntenutu. Esploremu cumu!

 

Youtube si basa assai nantu à a publicità per generà entrate. Questi fondi sò usati per pagà i creatori di cuntenutu. Una volta chì nimu ùn usa Youtube, i rivenuti di publicità in linea diminuiranu, è i rivenuti di YouTube calanu ancu. Questu averebbe ripercussioni per i creatori di cuntenutu. Gradualmente, esce da sta piattaforma quandu ùn sò micca pagati per i so sforzi genuini. Cusì i video di qualità spariranu da youtube. Allora, à a fine di u ghjornu, quale serà affettatu ? Di sicuru, noi.

 

 

5. n'ambasciata

Questa hè una di l'applicazioni chì guadagna pupularità in questi ghjorni, in particulare trà i ghjovani. Perchè quasi tutti i filmi appena liberati sò dispunibili in questu. Pudete guardà u filmu senza mancu spende un centesimu è senza aspittà in a longa fila per ottene un bigliettu di film. Ma gradualmente questu serà una grande minaccia per l'industria cinematografica stessa. Telegram hè senza dubbitu a piattaforma suciale più periculosa per via di u so anonimatu. Ogni individuu pò mandà messagi à qualcunu in Telegram.

 

Hè pussibule di fà qualcosa daretu à u screnu senza revelà l'identità di u mittente. In cunseguenza, i cibercriminali anu creatu un ambiente sicuru in u quale ponu participà à attività illegali senza esse catturati. Hè ancu criticu per cunsiderà cumu ci hà da impattu. Ùn hè micca criptatu end-to-end ancu s'è Telegram dice chì hè cumplettamente sicuru è sicuru eccettu i chats secreti. Avete da cunfigurà manualmente. Per ùn fà cusì, perde u vostru dirittu à a privacy. Ci sò stati rapporti chì i gruppi Telegram sparte cuntenutu illegale è prumove u listessu. Tali gruppi creanu una putenza putenziale per l'utilizatori normali di sta applicazione. E rete Tor, rete di cipolla, ecc. sò tali trappule periculose esistenti in modu sicuru in questa app abusendu e funzioni di Telegram. 

 

6. Snapchat

Cum'è Telegram, chjaranunzi_ hè una altra app chì diventa populari trà i ghjovani. Hè una applicazione mobile chì permette à l'utilizatori di mandà ritratti è video à tutti quelli chì scontranu in Snapchat. A funzione apparentemente utile di questa app hè chì i scatti chì mandemu à l'altri spariranu una volta chì li vedenu. Questa funzione pò creà un pensamentu trà e persone chì hè abbastanza utile, ma questu hè in realtà una lacuna per i cibercriminali.

 

Oltre à esse una piattaforma divertente per sparte scatti è mandà missaghji, questu crea una piattaforma per e persone chì sò in cerca di una stanza per fà e so attività illegali. L'adulescenti è i ghjovani chì ùn sò micca cuscenti di i crimini esistenti in queste piattaforme sò più probabili di esse attaccati è sò vulnerabili à queste minacce. Puderanu in cunnessione cù certi straneri è mandà snaps à i so amichi anonimi chì crede chì i snaps chì mandanu spariranu in minuti. Ma ùn sò micca preoccupati chì pò esse guardatu in un altru locu si volenu. Sugar daddy hè un tipu d'attività illegale chì prevale daretu à a maschera di Snapchat. 

 

7.UC Browser

Quandu si sentenu parlà di i navigatori UC, a prima cosa chì vene à a nostra mente hè u navigatore più sicuru è più veloce. Inoltre, vene cum'è una applicazione mobile preinstallata cù certi dispositi mobili. Parechji di noi avemu cambiatu à u navigatore UC da quandu sta applicazione hè stata liberata. In paragone cù l'altri, dicenu chì hà a più veloce di scaricamentu è di navigazione. Questu hà obligatu a ghjente à aduprà sta applicazione per scaricà canzoni è video. 

 

Tuttavia, una volta chì cuminciamu à aduprà questu, cuminciamu à riceve publicità fastidiose da a so parte. Questu hè unu di i svantaghji notevuli di u navigatore UC. Questu hè un prublema abbastanza irritante. Stu pò ancu fà noi a vargogna in publicu quandu qualchissia altru vene à vede u so annunziu nant'à u nostru dispusitivu. A privacy è a sicurità di l'utilizatori sò cumprumessi quì. Oltre à quessa, l'utilizatori ponu accede à i siti bluccati senza alcunu prublema. Questu hè unu di i mutivi principali perchè sta applicazione hè stata bluccata in India.

 

8. PubG

PubG era veramente un ghjocu sensazionale trà a ghjovana generazione. À u principiu, era un ghjocu chì vi permette di truvà una pausa da a vita di travagliu frenetica. Pocu à pocu l'adulti anu ancu cuminciatu à aduprà sta applicazione di ghjocu. In solu una quistioni di settimane, parechji utilizatori sò diventati addicted à stu ghjocu senza mancu capiscia ch'elli sò addicted à questu. Questa addiction stessu hà purtatu à parechje altre cumplicazioni, cum'è a mancanza di cuncentrazione, insomnia, è assai altri. Hà ancu affettatu a so vita prufessiunale. 

 

À longu andà, u tempu di schermu cuntinuu cumencia à arruvinà u tempu, facendu chì a ghjente perde a so produtividade. Quandu si parla di salute, u tempu di screen cuntinuu deteriora a vista. Un'altra cunsequenza sorprendente di sta app hè chì, ancu in a so mente subconsciente, i ghjucatori pensanu à stu ghjocu in permanenza, chì si traduce in un sonnu disturbatu per via di incubi cum'è cumbattimenti è spari.

 

9. Rummy Circle

A ghjente hè sempre benvenuta à i ghjoculi in linea per batte a noia. Circulu di Rummy hè una di queste app di ghjoculi in linea. Durante a stagione di chjusi, tutti eramu chjusi in casa è eramu in cerca di qualcosa per tumbà u tempu. Questu hà acceleratu u successu di a maiò parte di i ghjoculi in linea è u circulu Rummy hè unu di elli. Sicondu l'attu di ghjocu di u 1960, l'applicazioni di ghjoculi è di scommesse di soldi sò pruibiti in u nostru paese. Ma ancu allora l'app chì richiede l'abilità di una persona hè sempre legale. Questu hà purtatu à l'esistenza di u circulu Rummy.

 

A maiò parte di a ghjente hà cuminciatu à ghjucà à questu solu per tumbà u tempu, ma à a fine, anu cascatu in a trappula oculta di sta applicazione di ghjocu. U ghjocu in linea era in realtà una trappula di morte per quelli chì l'utilizanu per ghjucà per guadagnà prufitti. Durante u bloccu, un numeru di casi suicidi sò stati signalati per via di a so perdita di soldi in ghjucà à Rummy circle. E persone di tutti i gruppi d'età è di diversi stati suciali eranu in u gruppu di ghjucatori chì anu persu i so soldi è infine a so vita attraversu stu ghjocu.

 

10. BitFund

BitFund hè una app fraudulenta di criptocurrency chì hè pruibita da Google. Ancu s'è a criptografia di munita hè legale in India, ciò chì hà fattu Google pruibisce sta app hè i prublemi di sicurezza chì suscita. Dopu avè bluccatu sta app, l'utilizatori chì eranu digià stallati BitFund hà dumandatu à disinstallà sta applicazione mobile da i so dispositi.

 

Diventamu vulnerabile appena scaricate sta applicazione. I nostri dati persunali seranu esposti à i pirate. Adupranu publicità per infettà i dispositi di l'utilizatori cù codici maliziusi è virus. U mumentu chì cuminciamu à aduprà l'app, i dati di u nostru contu è altre informazioni impurtanti seranu spartuti cù i scammers. 

 

Quessi sò l'unicu appliaggi periculosi in l'industria di l'app mobile?

No. Ci sò milioni di app mobili nantu à u mercatu avà. Una app mobile pò esse sviluppata da qualcunu chì hà qualchì sapè tecnicu. Ci hè parechje persone chì prufittanu di e cumpetenze per guadagnà soldi in pocu tempu. Tali persone sò più prubabile di vene cun questi tipi di frode app mobile. Siccomu l'applicazioni mobili sò assai cumuni, anu una forte chance di truvà successu in questu modu. L'applicazioni mobili sò più prubabile di esse scaricate, chì furnisce i scammers cun un modu per cunnetta cù noi è rompe i nostri cunfini di sicurità. Pudemu truvà centinaie d'applicazioni di frode se facemu una ricerca approfondita nantu à questu tema. A ghjente abusa ancu di alcune applicazioni mobili legittimi per u so propiu guadagnu. Daretu à e caratteristiche offerte da tali app, sti cyber-attaccanti scopreranu un modu per fà e so attività illegali.

 

Mantene un ochju per i scams

Evitate di diventà una vittima di scams essendu vigilante. Tuttu ciò chì pudete fà hè, per piacè, ùn andate micca per applicazioni mobili scunnisciute. Apps cum'è Telegram è Snapchat deve esse sempre usatu cun prudenza. In fatti, questu hè una app mobile induve pudete scaricà filmi è cunnette cù l'amichi. Ma ùn lasciate micca ingannatu da i scams nascosti in questu. A nostra privacy hè a nostra rispunsabilità. 

 

Ùn lasciate micca i ciber-attaccanti violanu i vostri limiti di sicurità in ogni circustanza. Siate preoccupatu di quale facemu cunnessione è quale sò i so veri intenzioni. Ùn vi fidate micca di app chì furnisce l'anonimatu o chats secreti. Questu hè solu una offerta, è nunda hè garantitu. Se unu vulete almacenà i dati chì mandate, ponu fà. Ci sò parechje manere dispunibuli davanti à elli per fà u listessu. A nostra sicurezza hè in e nostre mani!

 

Parolle finale,

A privacy di ognunu di noi hè di primura. Ùn avemu mai sacrificà quellu per qualcosa in stu mondu. Ma à volte, pudemu fallu vittime di qualchi trappule. certi truffatori anu creatu queste trappule per ingannà noi è guadagnà soldi. Pudemu cascà nantu à ellu senza sapè. Queste persone anu truvatu un nichulu in l'industria di l'applicazioni mobile, postu chì l'applicazioni sò un modu faciule per ghjunghje à una grande cumunità. Dunque, duvemu esse cuscenti di e trappule inerenti in queste applicazioni mobili è l'utilizanu in modu adattatu.

 

quì Aghju elencu l'applicazioni mobili più periculose, à u megliu di a mo cunniscenza. In ogni casu, pudete aduprà alcuni di elli in cuscenza per esse cuscenti di e trappule chì pudete cascà. YPudete creà a vostra propria zona sicura una volta chì sapete induve si trovanu i periculi. Alcune di elli, però, sò cuncepiti cù u solu scopu di umilià e persone. Tu avissi a evitari sti Apps à ogni costu in ordine per salvà sè stessu da a trappula.

 

Vettore cummerciale creatu da pikisuperstar - www.freepik.com