cortu

Shorts hè una di l'applicazioni di nutizie più populari in u mercatu. Questa applicazione mobile furnisce un roundup di nutizie ogni ghjornu chì riunisce l'ultime storie naziunali è internaziunali. L'app mobile presenta l'infurmazioni (notizie, blog, è infografiche) in un furmatu concisu è chjaru di 60 parole. U cuntenutu hè dispunibule in duie lingue, hindi è inglese. Inoltre, pudete aghjunghje u vostru locu per riceve più cuntenutu persunalizatu. I stori riassunti sò custituiti solu di fatti è tituli presentati in un formatu leggibile. L'app offre ogni tipu d'aghjurnamenti, da l'ultime gossip di Bollywood à l'infurmazioni nantu à e pulitiche di u guvernu

 

Chì ci hè in l'app Inshorts?

app breve

 

Funzioni per esse integrate in i vostri Inshorts cum'è app

Panel admin

  • Adelina

Logging in l'applicazione hè a prima cosa chì avete bisognu di fà cum'è amministratore o editore. Pudete accede à i sfarenti aspetti di a suluzione utilizendu e credenziali furnite da i sviluppatori per furnisce l'utilizatori cù nutizie aghjurnata. 

 

  • Push notificazioni

U sviluppu di l'app News dipende assai di e notificazioni push, sia cum'è una funzione o un strumentu di marketing. Pudete aumentà a ritenzione di l'utilizatori mandenduli aghjurnamenti impurtanti nantu à nutizie eccitanti, divertimentu, o qualchì altra offerta.

 

  • Aghjunghje cuntenutu

U core di una app di nutizie hè un cuntenutu di qualità. I fatti duveranu sustene l'infurmazioni è suscitanu l'interessu di l'utilizatori. Diversificà u cuntenutu di l'app per furnisce infurmazioni in diversi formati cum'è infografiche, audio, video nutizie, etc. Mantene i vostri utenti aghjurnati nantu à l'avvenimenti attuali aghjurnendu regularmente u vostru cuntenutu.

 

  • servizii offline

Pudete furnisce servizii Offline in e zone induve ci hè pocu o nimu accessu à Internet per assicurà chì l'utilizatori ponu accede à e nutizie. 

 

  • Gestisce e categurie

Una grande app di nutizie deve avè categurie diversificate. Fornite l'utilizatore cù accessu à diverse categurie, cum'è Tecnulugia, Sport, Munnu, Stile di vita, Pianeta, Meteo, Filmi, è più. Gestisce e categurie per chì l'utilizatore pò uttene u massimu di l'app.

 

Panel di lettore

  • Register

Una app di nutizie richiede ancu di firmà, simile à l'applicazioni maiò nantu à a dumanda. Pudete registrà in l'app cù parechje opzioni cum'è u vostru indirizzu email, rete suciale, numeru mobile, etc.

 

  • Ricerca nutizie

Ingressendu e parolle chjave simplici in u portale, l'utilizatori ponu cercà e nutizie facilmente.

 

  • Utilizà i filtri

L'opzioni Smart Filtering permettenu à l'utilizatore per segregate diverse tippi di nutizie cum'è pulitica, internaziunale, cummerciale, divertimentu, avvenimenti lucali, stile di vita, etc.

 

  • I mo feed 

U cumpunente core di l'app hè u feed di nutizie. In questu, truverete i tituli più recenti è e nutizie persunalizate. A prima cosa chì l'utilizatori vederanu quandu accede à l'app hè in questa sezione.

 

  • Marcate i preferiti

L'utilizatori devenu avè l'opzione di salvà articuli esclusivi. Salvà i vostri preferiti è leghjite quandu vulete.

 

  • Andate suciale

In l'era digitale, sparte nutizie cù un tap hè diventatu essenziale. L'utilizatori sò capaci di sparte u cuntenutu di nutizie nantu à diverse piattaforme di e social media cum'è Facebook, Instagram è Twitter.

 

  • Polls

Pudete indicà a vostra opinione rispondendu à u sondaghju sottu a nutizia listata in a sezione di u sondaghju. 

 

  • Filtrà i temi

Unu pò facirmenti filtrà i temi di nutizia appena clicchendu nant'à e categurie mostra in l'applicazione.

Yellow indica i Major nutizia

Verde indica Tutte e nutizie

Rossu indica micca nutizie

 

  • Alimentazione persunalizata

Pudete fà u vostru feed persunalizatu solu per attivendu alcune funzioni cum'è l'imaghjini HD, u modu di notte - per una megliu leghjibilità di notte, autoplay, è più.

 

  • Puzzle di u ghjornu è citazione di u ghjornu

Inoltre, pudete truvà u puzzle di ogni ghjornu è quote per fà u vostru cervellu travaglià è pensà di più.

 

I nostri strumenti è tecnulugia cunsigliati per custruisce una app cum'è Inshorts

  1. Web Admin: Laravel, Vue.JS, MySQL, API RestFul
  2. Mobile App: Flutter with Dart per Smartphones è Tablet
  3. UI/UX: Progettazione in Figma sia per smartphone sia per tablet
  4. Testing: Test manuale è automatizatu.
  5. Servizi Google per notificazioni Push, OTP
  6. SendGrid cum'è u cliente di e-mail
  7. Servitore: Preferibilmente AWS o Google cloud

 

Custa per sviluppà una app cum'è Shorts

 

  • Set di caratteristiche

Una applicazione di nutizie integrata cù e funzioni avanzate è l'ultime tecnulugia custarà più di una nova applicazione sviluppata cù e funziunalità di basa.

 

  • Piattaforma di sviluppu

A piattaforma di sviluppu hè un fattore chì decide u costu di sviluppu di a vostra applicazione. Se sviluppate separatamente per e plataforme Android è iOS, vi costa più di sviluppà una applicazione mobile hibrida.

 

  • Tecnulugia è risorse

Una app pensata per attruverà una grande cumunità incurrà ancu un costu più altu per l'usu di tecnulugia avanzata è risorse. Inoltre, u costu di sviluppu di un prughjettu dipende da a cumpetenza di i sviluppatori. Una squadra di sviluppu hè custituita da i seguenti: 

  1. Project manager 
  2. Designer UI/UX 
  3. Sviluppatore di backend 
  4. Sviluppatore di Android 
  5. sviluppatore iOS
  6. Squadra QA

 

  • Zona di sviluppu

U locu hè ancu un fattore in a determinazione di u costu di sviluppu perchè, in certi spazii, i risorse di sviluppu sò dispunibuli à un prezzu bassu, ma in certi lochi, ancu i costi di sviluppu di basa sò alti.

 

  • Disegnu di l'applicazione

U disignu di una applicazione mobile hè un fattore cruciale per decide u successu di l'applicazione. Per ottene una portata megliu, a vostra app deve pussede una UI accattivante. ancu. UX hè un altru fattore impurtante. Dunque per sviluppà una UI / UX intuitiva duvete spende più.

 

I dati sopra sò l'attributi primari chì affettanu u costu di sviluppu di una applicazione di nutizie cum'è Inshorts. U costu mediu per sviluppà una app cum'è Inshorts hè $ 15000 à $ 20000. Se vulete sapè di più è vulete ottene una stima di u costu apprussimativu di sviluppu, sentite liberu di cuntattateci. Avemu da sparte una figura precisa !

 

Cumu Sigosoft vi pò aiutà?

Ci hè qualcosa di nutizie chì appellu à ogni audience, indipendentemente da a so età. Per quessa, hè assai impurtante di mantene a vostra app di spartera di nutizie diversa è unica da l'altri. Pensate in modu diversu, fate fora idee creative è rende a vostra app mobile ricca di funzioni. Sigosoft vi aiuterà à cunvertisce e vostre idee in un mudellu di travagliu. Pudete amparà di più nantu à noi visitendu u nostru situ web è pudete verificà a nostra cartera è demo per i nostri prudutti, chì illustranu cumu avemu trattatu una varietà di sviluppu di app mobile prugetti.

Crediti Image: www.freepik.com