Cumu l'app di consegna d'acqua pò veramente salvà u vostru tempu è soldi

Avete intenzione di sviluppà una app per a consegna d'acqua à dumanda? Allora u primu passu chì duvete fà hè di avè un studiu detallatu di u sughjettu. Eccu istruzzioni passu per passu chì vi dà una idea di cumu sviluppà è aduprà una applicazione di consegna d'acqua in modu efficiente. Immergete è amparà di più nantu à elli.

 

Avemu veramente bisognu di una app per a consegna d'acqua?

Supponete chì site in l'uffiziu è avete un prublema cù l'acqua ? Chì farai ? U vostru primu stintu serà di cercà da qualchì locu in minuti. Eccu induve l'applicazioni di consegna d'acqua sò utili.

In l'era di i telefoni intelligenti, l'applicazioni mobili sò diventate a suluzione per ogni cosa. Ancu i bisogni basi ùn sò micca esentati. À u turnu, questu hà apertu a strada per u sviluppu di una app di consegna d'acqua à dumanda. 

 

Cumu pudete urdinà l'acqua attraversu una app?

Una app mobile chì vi permette di cumanda l'acqua pò parè interessante per voi prima. Ma a tecnulugia hà permessu per noi. Cù uni pochi di tappi, pudete urdinà l'acqua è serà à a vostra porta. Ma cumu ?

A prima cosa chì duvete fà hè di scaricà una app di consegna d'acqua da Google Play o Apple App Store. Allora, andate à a prossima parte di u prucessu di ordine.

Eccu i passi;

  • Registrazione / Iscriviti utilizendu un numeru di telefuninu validu o un ID email
  • Sceglite a marca chì vulete, a dimensione di a canna, è a quantità chì avete bisognu
  • Sceglite a data di consegna
  • Sceglie u modu di pagamentu
  • Aghjurnate l'indirizzu di consegna
  • Cunfirmà l'Ordine per a consegna
  • A dumanda di ordine serà mandata à ogni esecutivu di consegna vicinu à u vostru locu
  • Quellu chì hè vicinu à voi accettà a dumanda
  • Cunsegna di ordine

 

Cumu funziona l'app di consegna d'acqua?

In fondu, una applicazione mobile di consegna d'acqua hè una integrazione di 3 moduli.

 

      1. App Clienti

L'app di u cliente permette di realizà tutte e funziunalità richieste da u cliente mentre cumanda u pruduttu. U cliente pò facilmente firmà è circà l'acqua cù a quantità necessaria è fate un ordine. In più di questu, furnisce altre funziunalità cum'è notificazioni push, storia di ordini, recensioni è valutazioni, seguimentu di ordini, prova di consegna, è assai di più. Una di e caratteristiche attraenti di l'app di u cliente hè a vendita di coupon. Utilizendu i cuponi, i clienti ponu fà un pagamentu una volta è riceve qualchi sconti. I rivenditori puderanu ancu prufittà di sti promozioni.

 

     2. Van sales app

Appena u cliente cunfirma l'ordine, a dumanda di ordine serà mandata à ogni esecutivu di consegna in i lochi vicini. Qualchissia trà elli pò accettà l'ordine usendu u App di vendita di van. Quellu chì accetta l'ordine a trasmette à u vostru locu. Utilizendu questu, i cunduttori ponu aghjunghje novi clienti, vede a storia di pagamentu, aghjunghje spese, gestione di ordini, notificazioni push, è assai di più. L'app di vendita di furgone permette à i cunduttori di vede i so rapporti sia ogni ghjornu sia ogni mese.

 

     3. App Supervisor

Questu permette à i supervisori di gestisce i cunti in viaghju. I supervisori ponu facilmente iscrizzione per l'applicazione utilizendu un numeru di telefuninu o un email id è ponu accede à l'infurmazioni nantu à u numeru di ricariche, latte d'acqua viote, inutilizate, usate, rotte è difettuse. Havi un dashboard chì permette à u supervisore di gestisce è monitorà e richieste di ordine è vede i rapporti.

 

Perchè duvemu Aduprà una App Mobile di Consegna di Acqua?

Una applicazione mobile per a consegna d'acqua à dumanda hè sempre a megliu opzione ogni volta chì avemu bisognu urgente d'acqua. Se l'avemu utilizatu una volta, ùn semu mai disappruvati perchè ci hè benefiziu in parechje manere. Da a perspettiva di un pruprietariu di l'impresa, u sviluppu di una applicazione mobile per a consegna d'acqua simplifica u compitu di u pruprietariu di l'impresa è rende a so attività più prufittuosa.

  • Consegna puntuale di latte d'acqua
  • Tracciamentu di ordine 
  • Vendita di coupon
  • Multiple gateway di pagamentu
  • Gestione efficace di ordini è prudutti
  • Infurmazione precisa di l'inventariu
  • Un locu di travagliu senza carta
  • Prova elettronica di consegna

 

Costu per u sviluppu di una App di consegna d'acqua

U costu di sviluppu di una applicazione mobile per a consegna d'acqua à dumanda dipende da e caratteristiche chì assemblemu in questu. Altronde questu, un fattore maiò chì affetta u costu di sviluppu hè a tecnulugia chì usemu per custruisce l'app. Crià una applicazione separata per Android è iOS cù tutte e funzioni avanzate aumenterebbe u costu in cunseguenza.

 

Prima di andà,

A dumanda di l'applicazioni mobili impacta tutti i tipi di imprese, sia naziunale sia internaziunale. Cù l'avventu di a tecnulugia, tutti dependemu di l'applicazioni mobili ancu per cumpiendu i nostri bisogni di ogni ghjornu. Sia u settore industriale sia e famiglie private anu bisognu di latte d'acqua. U megliu modu per affruntà u prublema hè di sviluppà una app chì furnisce latte d'acqua. Lancià una app mobile per questu scopu serà vantaghju sia per i pruprietarii di l'imprese sia per i clienti. I latticini d'acqua seranu à e nostre porte senza ritardu in u serviziu. Sigosoft sviluppa tali applicazioni mobili assemblendu tutte e funzioni avanzate è tecnulugia à u megliu costu.