app iperlocale

 

L'applicazioni di consegna Hyperlocal anu cambiatu u ghjocu è hà apertu a porta per un novu tipu di Cummerciu rapidu in u eCommerce Industria. A pandemia è u bloccu impediscenu à i clienti di vede i buttreghi per i buttreghi una volta à settimana. I buttreghi di u vicinatu offrenu l'articuli necessarii cum'è l'alimentazione, l'alimentariu, i medicazione, i dispositi medichi è l'articuli d'igiene.

 

A funziunalità di a distribuzione iperlucale guarantisci chì i prudutti essenziali sò consegnati direttamente à e porte di i clienti. Questu hè diventatu u metudu rapidu è còmode per uttene articuli d'alta priorità chì prumove ancu u mercatu in a pandemia di sopravvivenza.

 

Cosa hè Hyperlocal Delivery?

 

A consegna iperlucale hè una consegna à dumanda di prudutti in una zona geografica particulare è furnisce a cunnessione diretta di i cummercianti è i cummercianti lucali à i clienti. Se risponde à i bisogni di u cliente in l'area particulare, allora cumerciu rapidu cù iperlocale succede.

crescita di app iperlocali

U mercatu di servizii iperlocali hè statu espansione per parechji fatturi, cum'è l'usu massiu di l'internet è una qualità di vita megliu.

L'aumentu di u finanziamentu cummerciale di e-commerce è e tendenze versu a digitalizazione di l'imprese sò e cause principali di questu. Per riduce i costi di trasportu è accelerà i tempi di consegna, parechji monachi di e-commerce sò digià abbracciati è acquistendu imprese iperlocali. L'aspettattivi di i cunsumatori aumentanu per via di e plataforme di e-commerce, i mercati in linea è l'imprese basate in consegna.

L'imprendituri ponu prufittà di u mudellu di consegna iperlucale perchè l'imprese chì furniscenu più veloce di i so cuncurrenti tipicamente attiranu più clienti.

 

L'eCommerce hyperlocal hè cresciutu in pupularità grazia à start-up ben finanziate, beni è servizii selezziunati, è consegna à dumanda. Dunque, alcune di l'urganisazioni cummerciale più prominenti è i web behemoths sò diventati interessati è implicati.

 

 Cumu funziona u Sistema di Consegna Hyperlocal In Strategia di Cummerciu Rapidu?

 

prucessu di app iperlucale

 

U serviziu di consegna iperlucale prumette à i clienti una strategia di cummerciale rapida "consegna à una velocità incredibile". L'applicazioni di spedizioni iperlocali sò in evoluzione in negozi unicu per i bisogni fissi di i clienti per l'alimentariu, a medicina, l'alimentazione è altri articuli. Debilita a tendenza di i marghjini di consegna di una settimana in l'applicazioni di eCommerce.

 

In particulare per i venditori è i cummercianti di picculi dimensioni, u cuncettu di spedizione iperlucale nantu à a dumanda pare più robustu è estensivu. L'applicazione iperlucale si adatta à una zona geografica specifica per furnisce servizii cum'è necessariu.

 

Cumu hè u mudellu di consegna iperlucale diffirenti da u mudellu di eCommerce?

A consegna iperlucale cunnetta i clienti direttamente à i rivenditori vicini. U disignu di l'app di distribuzione iperlucale impedisce ogni funzione per un intermediariu di ogni tipu.

 

Tuttavia, stu mudellu di cummerciale di eCommerce ùn pò micca risponde à i bisogni immediati di i cunsumatori. Ci sò numerosi sfide chì pò scuntrà, chì puderanu ritardà a diffusione di u pruduttu.

 

Una panoramica di Ekada24, Una App Hyperlocal Sviluppata da Sigosoft

 

Sigosoft hè ancu u costruttore di app iperlocali chì hà sviluppatu Ekada24 cù capacità cumplete.

 

Ekada24 hè una app di consegna à dumanda chì seguita una strategia di cumerciu veloce, un novu ecommerce gen. Questa app mobile hè attivata Android e iOS offre 10 minuti di consegna di i prudutti à u cliente. L'app mobile furnisce una tenda in linea simplice è affidabile per i clienti. Hè pussibule da assignà rickshaws auto cum'è i partenarii di consegna più vicini. 

 

Negozii

Questu pò rende u so catalogu visibile à una basa di clienti geo-ristrittu nantu à l'applicazioni web è mobile di u consumatore Ekada24. L'app di u cunsumu permette à l'utilizatori di accede à tutti i buttreghi vicini, i cummercianti, è l'inventariu dispunibule in quelli buttreghi. Cusì, pò navigà in ogni magazinu è aghjunghje prudutti à u so carrettu cù l'app.

 

U rolu di imballatore

Questu hà a so app per questu. Tutti l'imballatori di a tenda sò avvisati quandu un cliente mette un ordine, dumandendu s'ellu volenu imballà. Un imballatore pò vede e cose chì un cliente hà urdinatu una volta chì accetta un ordine. Basatu nantu à sta lista, cumpone l'ordine è u marca cum'è cumpletu. Questu ordine hè statu imballatu dopu da u packer, è pò aghjurnà l'ordine cum'è cumpletu una volta chì l'hà consegnatu.

 

L'app di consegna

Questa app per a funzione di consegna vene dopu. Tutti i persunali di spedizione in quella tenda sò avvisati quandu un imballatore imballa un ordine, dumandendu s'ellu vole cunsegnallu. Quandu una persona di consegna accetta un ordine, u percorsu ottimale di a mappa à l'indirizzu di u cliente hè visualizatu, chì permette di furnisce u pacchettu. Pò designà l'ordine cum'è cumpletu una volta chì l'hà datu.

 

Tutte queste operazioni sò aghjurnati in tempu reale nantu à u dashboard di l'amministratore, chì pò esse accessu da u direttore di a buttrega o a gestione di a catena di supply. Da l'interfaccia di amministratore Ekada24, pudete gestisce ogni pezzu di marketing è materiale di u situ web. 

 

 A funzione principale di l'app hè a consegna rapida da un partner auto. Dui o più ordini ponu esse spediti in un solu viaghju.

 

Funzioni essenziali per una App di consegna Hyperlocal

 

 

1. Inventariu è Ordine

U piazzamentu di l'ordine, l'assignazione propria à un magazinu offline, è u seguimentu di l'ordine finu à a so cumpleta hè tuttu pussibule da una gestione di ordine senza saldatura. Pruduttu efficace Management: Pudete principià à vende à i clienti vicini immediatamente dopu avè registratu prestu u vostru inventariu in a tenda in linea.

 

Lista di prudutti per ogni Store: Un catalogu cumpletu di prudutti pò esse amministratu è affissatu da l'imprese di l'alimentazione in linea.

 

Trattamentu automatizatu di ordini: Automatizà i prucessi di ordine, imballaggio è spedizione. Razionalizzate i prucessi di consegna per riduce i tempi di consegna. 

 

2. Strategia di marketing

 

Notificazioni SMS automatiche per scopi di marketing sò furniti per mantene i vostri cunsumatori infurmati.

 

Mandate alerti push per migliurà l'accessibilità è a persunalizazione di l'esperienze di compra di i vostri clienti.

 

Coupons è banners promozionali: Pudete mudificà l'imagine di banner per u web è l'applicazioni mobile per risponde à i bisogni di a vostra tenda di vendita. Pudete ancu creà novi cuponi o edità quelli esistenti utilizendu l'interfaccia di amministratore.

 

3. Prucessu di consegna

prucessu di consegna

I buttreghi in linea offrenu à i clienti l'opzione di cullà o di furnisce i so articuli à a so porta.

 

A consegna di l'ottimisazione di a strada aiuta i piloti à determinà a strada più corta è più corta.

 

Prova di Cunsegna: Elimina a necessità di l'ingressu di dati umani è riduce a responsabilità tutale.

 

Reporting di Business Intelligence è Dashboard KPI: Hè faciule d'esaminà e-commerce, marketing, è dati di pagamentu, cumpresi ordini totali è GMV per un periudu specificu, ordini restituiti è annullati, valore mediu di a cesta, clienti di ritornu, tempu mediu di imballaggio è tempu di transitu mediu.

 

Ottene accessu in tempu reale à i rapporti di u rendiment di l'impresa.

 

Pagamenti in linea è Sicurezza di Dati: Accede à diverse API di pagamentu è accetta pagamenti cù Stripe, MasterCard è Visa, frà altre alternative.

 

Costu per u sviluppu di una app per spedizioni iperlocali

 

U costu di cuncepisce una app di spedizione iperlucale hè ragiunate. Se avemu avutu à indovinà, u sviluppu di l'app costaria trà $ 15K è $ 30K. In ogni casu, i sviluppatori di l'applicazioni mobili assuciati o a cumpagnia cù quale avete intenzione di collaborà ponu furnisce un calculu più precisu.

 

Perchè parechji fatturi supplementari, cum'è a piattaforma scelta, u locu di u vostru cumpagnu di sviluppu, u numeru d'ore, a pila tecnologica selezziunata, e funzioni desiderate, u disignu UI / UX, è più, anu un impattu significativu in u costu generale di u sviluppu. un app.

 

Dunque, parlate cù u vostru cumpagnu nantu à e vostre limitazioni finanziarie è determinà ciò chì l'articuli ponu intruduce in a vostra applicazione.

 

U futuru di u mercatu di consegna iperlucale 

 

L'aumentu futuru previstu in u retail hyperlocal hè u seguente:

  • Distribuzione iperlucale di merchenzie opzionali

Dopu chì a fase epidemica di COVID-19 hè finita, parechji rivenditori aumenteranu a so spedizione iperlucale per include vestiti, cosmetichi è altre categurie.

 

  • A spedizione di merchenzie iperlocali andrà in e zone remote.

E cità sottoutilizate à dui è trè livelli è e zone rurali guadagnerà cum'è eCommerce hyperlocal si sviluppa.

 

  • I stabilimenti di vendita aumenteranu u so spaziu di almacenamentu.

I stabilimenti di vendita aumenteranu u so spaziu di almacenamentu vicinu à u so situ fisicu per risponde à l'aspettattivi di i clienti omnicanale.

 

Sè site in un pianu di custruisce l'app Hyperlocal Delivery è implementà strategie di cummerciale Quick commerce, allora un espertu è user-friendly. sucetà di sviluppu di app mobile in India ci per rializà u vostru sognu.

 

Crediti Image: www.freepik.comwww.dunzo.com