Cumu-creà-una-app-di-viaghji-like-Goibibo

Cosa hè Goibibo?

 

Goibibo hè u più grande aggregatore di hotel di l'India è unu di i principali aggregatori di l'aria. Hè stata lanciata in l'annu 2009. Hè u primu aggregatore di viaghju in linea di l'India, chì furnisce i viaghjatori cù una larga varietà di opzioni di hotel, volu, trenu, autobus è vittura. L'esperienza d'utilizatore più affidata hè a funzione chjave di Goibibo.

 

Bisognu di una app cum'è Goibibo

 

Urganizà un viaghju era difficiule, ma e cose sò cambiate. Avà chì tuttu hè solu un toccu di distanza, a tecnulugia hà fattu tuttu più faciule per accede. Per quessa, l'urganizazione di viaghji cum'è a ghjente vole ùn hè più un fastidiu. L'applicazioni di viaghju permettenu à l'utilizatori di sceglie tuttu secondu u so desideriu finu à a fine di u so viaghju.

Ci sò numerose app per eseguisce diversi servizii cum'è a prenotazione di l'alloghju, a prenotazione di u trasportu, a riservazione di ristorante, guida di viaghju, etc. Ma a megliu applicazione di viaghju hè quella chì comprende tutte queste funziunalità. In essenza, questu permette à i viaghjatori di truvà tuttu ciò chì necessitanu mentre pianificanu un viaghju in poche parole. 

 

Beneficii di una app di viaghju

 

L'applicazioni mobili assicuranu una riservazione còmuda è rapida in paragunà cù u modu offline. Dunque u modu convenzionale di avvicinà l'agenzii di viaghju hè diventatu obsolet. A dumanda di app hè in rapida crescita in u mercatu. I rapporti mostranu chì un gran numaru di persone preferanu app per l'assistenza di viaghju. Questu hè u mutivu maiò per chì l'agenzii di viaghju pensanu di cambià a so attività in modalità in linea per multiplicà i so guadagni. A creazione di una app hè sempre a megliu scelta per propulsà un affari di viaghju avanti.

 

  • Riservazioni di viaghju à a dumanda cun un clic
  • Assistenza di pianificazione di tour da esperti di viaghju
  • Pacchetti di vacanze persunalizati à u budgetu
  • Riservazioni aeree è hotel cù pacchetti turistici attraenti
  • Sconti e offerte stagionali
  • Passate di pagamentu chì sò sicuru è sicuru
  • Notifiche di prenotazione, annullamentu è rimborsu in tempu reale

 

 

Passi per creà una applicazione di viaghju

 

  • Determina u tipu di app

Comu diciatu, ci sò parechji tippi di app di viaghju cum'è, pianificatore di viaghju, prenotazione di u bigliettu, riservazione di l'alloghju, prenotazione di trasportu, guida di viaghju, previsione meteorologica, navigazione, etc. Per sceglie un serviziu specificu, u primu passu hè di sceglie unu. trà elli. Se unu vulete stallà una applicazione cù parechje funziunalità, ponu cumminà è fà cusì.

 

  • Fate una ricerca di cuncurrenti

Per un successu di sviluppu app di riservazione di viaghju, unu deve avè una idea chjara nantu à a struttura di u listessu. Allora analizà i cuncurrenti hè un passu inevitabbile. A ricerca nantu à i cuncurrenti aiuterà à identificà i so fatturi di crescita potenziale è ancu i svantaghji.

 

  • Formulate e funzioni chjave per l'app di viaghju

Dopu avè analizatu i cuncurrenti è realizatu un studiu detallatu nantu à l'applicazioni di viaghju, furmulà e caratteristiche must-have per l'applicazione. Integrate e migliori funzioni per offre una grande sperienza d'utilizatore à i clienti. Alcune di e caratteristiche basi sò i seguenti;

 

  1. Registrazione di u contu d'utilizatore
  2. Filtri di ricerca cum'è locu, tempu, budget, più
  3. Pacchetti turistici cù dettagli di destinazioni
  4. Hotel prenotazione
  5. Guida di viaghju cumpleta
  6. servizii di viaghju di geolocalizazione
  7. Chatbots per assistenza
  8. Assicurate parechji canali di pagamentu per transazzioni cashless
  9. Storia di riservazione
  10. Servizii d'urgenza specifichi di u locu
  11. Sezione di rivisione è feedback

 

  • Sceglite a piattaforma

Prima di sviluppà l'app, deve esse decisu a piattaforma nantu à quale deve esse lanciata. Pò esse iOS, Android, o un hibridu.

 

  • Ingaghjate a squadra di sviluppu di l'app

Sceglie u megliu squadra per u sviluppu di l'app hè un passu cruciale. Assumite sempre esperti di sviluppu di app mobile chì anu cumpetenze pruvucate.

 

  • Fase di scuperta

Per creà una stampa chjara di l'app, sviluppate una fase di scuperta dopu avè assuciatu u squadra di sviluppu. Duranti sta fase, u cliente è i sviluppatori discutanu u scopu di u prugettu, i tendenzi attuali di u mercatu, è tutti i dettagli tecnichi per esce a megliu suluzione.

 

  • Sviluppu di l'applicazione

Questu hè un passu chjave in tuttu u prucessu di sviluppu di l'app di riservazione di viaghju. Una UI / UX captivante hè a funzione chì attrae l'utilizatori. Sviluppà una interfaccia d'utilizatore intuitiva è stabilisce i codici per sviluppà l'applicazione.

 

  • Lanciate l'applicazione

Dopu avè attraversatu tutte queste fasi, l'app di viaghju deve esse pruvata per assicurà a so qualità. Se hè à l'aspettativa, lanciate l'applicazione. L'introduzione di una app di successu à u mercatu accelera a crescita di l'affari di viaghju.

 

cunchiusioni

 

I tendenzi di trasfurmazioni digitale sò abbracciati da a ghjente. I rapporti indicanu chì ci hè una forte crescita in l'usu di l'applicazioni di viaghju. Siccomu l'applicazioni di viaghju furniscenu una varietà di funzioni per fà u viaghju u più còmode pussibule, l'utilizatori li preferanu sempre. Questu apre u putenziale flussi di entrate per e cumpagnie di viaghju. In u risultatu, u numeru di urganisazioni chì venenu cù l'idea di sviluppà una applicazione per l'agenza di viaghju hè in crescita ogni ghjornu. Hè sempre una bona idea di avè una cunniscenza basica di cumu u prucessu di sviluppu travaglia prima di immerse in un prughjettu.