Frescu in casa

A causa di l'epidemie di corona, tutti cercanu di campà in una nova normale, è l'ordine di u vostru alimentu preferitu hè parte di quella nova normale. Cù sta nova normale, a dumanda di app per l'alimentariu, l'alimentazione è l'ordine di carne hè in crescita.

Durante u bloccu, quandu parechje imprese è urganisazioni in u mondu stavanu in difficultà, l'industria di a distribuzione di l'alimentariu è di l'alimentazione hà mostratu segni di crescita potenziale. Parechji imprenditori è i pruprietarii di l'imprese volenu inizià una industria di consegna di cibo chì si cuncentra in u sviluppu di applicazioni à dumanda cù e funziunalità necessaria, cum'è Sviluppu di l'app di consegna di carne.

In u risultatu, sè vo site interessatu in u sviluppu "Fresh to Eat", ùn mancate micca stu post. Per cumincià, chì hè esattamente una app di consegna di carne?

Cosa hè una app di consegna di carne?

L'app di consegna di carne, cum'è l'app per l'alimentazione è l'alimentazione, vi permette di urdinà pesce è carne in pochi clicchi. I clienti utilizanu l'app di consegna in casa di carne à dumanda per circà a varietà di carne desiderata utilizendu diversi filtri è fà un ordine cun un clic.

L'utilizatori preferanu cumprà carne attraversu una app di consegna di carne cruda per dui motivi principali: comodità è facilità. Ùn avete bisognu di andà à u mercatu o di truvà unu di i pochi venditori rimanenti per pruvà questu. Tuttu ciò chì duvete fà hè di piglià u vostru telefunu è fate un ordine per a carne di a vostra scelta nantu à l'app online di carne fresca.

Utilizà una app di consegna di carne in linea per ordini carne d'alta qualità pò aghjunghje rapidamente, è alcune opzioni sò più assequibili chè l'altri. Qualunque sia l'opzione chì sceglite, a carne pò ghjunghje surgelata è imballata interamente in materiali riciclabili è compostabili.

Avemu ricercatu è scupertu qualchi ragiuni convincenti per creà una app simile à l'app Fresh to the Home. Per esempiu,

  • Cambia u cumpurtamentu di i clienti versu l'acquisti in linea veloci è faciuli di cibo, bevande, alimentari, etc.
  • Parechji clienti volenu manghjà carne sana è frutti di mare, ma esitanu à visità macellerie; l'app di ordine di carne elimina tali riluttanza è permette à i clienti di urdinà carne, pollo, anatra o frutti di mare in linea.
  • I clienti ponu scopre una varietà di tagliati di carne / pollo è frutti di mare in linea senza difficultà, chì li permettenu di fà scelte precise.
    Consegne fresche, pulite è puntuali incitanu più clienti à sceglie i servizii di consegna di carne.
  • Pudete gestisce un mercatu in linea induve parechji magazzini di carne ponu registrà è vende, è pudete guadagnà soldi per cumissioni di transazzione.

Cumu sviluppà una app di consegna di carne cum'è Fresca in casa?

Research

Assicuratevi chì a vostra analisi iniziale piglia in contu a demografia attuale di u vostru cumpratore, i motivazioni, i mudelli di cumportamentu è l'ugettivi. Ricurdatevi di mantene l'utente finale in mente in ogni mumentu. Dopu avè ghjuntu à elli, devenu esse acquistatu, cunvertitu, conservatu è nutritu. Infine, u cliente deve capisce u pruduttu digitale.

U Wireframe di l'App

Ancu s'è u tempu ùn hè micca di u vostru latu, disegnu disinni detallati di u pruduttu imaginatu pò aiutà à identificà prublemi di usabilità. Sketching faci assai di più cà solu imite i vostri muvimenti.

Cercate modi per incorpore a vostra marca mentre cuncintrate nantu à l'esperienza di l'utilizatori è cunsiderendu e differenze trà cumu a ghjente usa una app mobile è siti web mobile.

Prototipazione di Sviluppu App

Ùn pudete micca capisce l'esperienza di u toccu, salvu chì tuccate l'app è vede cumu funziona è funziona. Crea un prototipu chì mette u cuncettu di l'app in manu di un utilizatore u più prestu pussibule per pudè vede cumu funziona per u casu d'usu più cumuni.

Cuncepimentu di l'App Mobile

L'interazzione di l'elementi di design hè creata da u vostru designer di l'esperienza d'utilizatore (UX), mentre chì l'aspettu è u sensu di a vostra app hè creatu da u vostru designer di l'interfaccia d'utilizatore (UI).

 

A Fase di Sviluppu

Quandu u sviluppu di l'app avanza, passa per una seria di tappe. A funziunalità di u core, mentri prisenti, ùn hè micca pruvatu in u primu stadiu. A seconda tappa incorpora assai di e caratteristiche pruposte.

Ancu s'è l'app hè stata pruvata in luce è corretta di bug, pò esse qualchì problema. À questu puntu, l'applicazione hè dispunibule per più teste à un gruppu selezziunatu di utilizatori esterni. Dopu chì i bug sò riparati in a seconda tappa, l'app entra in implementazione è hè pronta per a liberazione.

E vostre Apps Mobile Devonu esse Pruvate

In u sviluppu di l'applicazioni mobile, hè una bona idea di pruvà prima è spessu. Questu reduce i vostri costi generale. Più avanzate in u ciculu di sviluppu, u più caru hè di riparà i bug. Durante a preparazione di diversi casi di prova, riferite à i documenti originali di cuncepimentu è di pianificazione.

Partendu L'App

E pulitiche per lancià una applicazione sò diffirenti trà i magazzini di applicazioni. Ricurdativi, questu ùn hè micca a fine. U sviluppu di l'applicazione ùn finisce micca cù a so liberazione. Quandu a vostra dumanda hè posta in manu di l'utilizatori, u feedback hè furnitu, è questu feedback deve esse incorporatu in versioni future di l'applicazione.

Quali sò e prime 5 app di consegna di carne?

1. Licious

Licious offre una varietà di prudutti per sceglie, cumpresi pollo, vacca, montone, pesci, spreads per a preparazione di prudutti, verdura, è più. Ghjuranu chì u primu batch pruducerà una pruduzzione abbundante dopu avè passatu 150 ispezioni standard. Risparmiate tempu è soldi per ùn avè micca visitatu u macellaio. Dopu à u so successu, l'imprese cercanu un sviluppatore di app licious.

2. FreshToHome

Fresca à a casa hè un mercatu chì furnisce frutti di mare crudi è carne via app. Vende pollame, carne di montone prodotta naturalmente, è anatra, frà altri carni. A cumpagnia dichjara chì i so marinati ùn cuntenenu micca cunservatori è chì vende ingredienti pronti per coccia.

3. Meatigo

Hà una larga varietà di carni per tutti i gusti è impiega un sistema di gestione strettu di a catena di friddu per assicurà a coerenza è a freschezza di ogni alimentu da u fornimentu à a porta di u cunsumadore.

4. Mastaan

Mastaan ​​hà evolutu da a tradizione di dui amichi dumenica matina di cumprà pesci da u mercatu di pisci Kukatpally. Anu ricunnisciutu chì assai persone in Hyderabad, è ancu a maiò parte di e cità in tutta l'India, anu difficultà à ottene carne cruda di alta qualità, montone è pesce.

5. Consegna di carne

L'app Meat Delivery hè un mercatu mudernu in linea chì furnisce pollame, montone, ova, pesci, salumi è prudutti esotici non vegetali à a vostra porta.

cunchiusioni

Sigosoft pò sviluppà un unicu-di-un-tipu persunalizatu urdinamentu di u sviluppu di l'app di carne o Sviluppu di l'app di consegna di pesce per pocu cum'è 5000 USD. Avemu l'applicazioni di ordine mobili è web pronte cuncepite specificamente per a distribuzione di carne, i buttreghi di consegna di carne uniche, i mercati / supermercati, è i magazzini di catene di alimentari per aumentà l'esposizione in linea di e so offerte è l'identità di marca.