cumu sviluppà l'app di spartera di e bici

L'applicazioni per l'affittu di biciclette elettriche sò diventate più populari ogni ghjornu è aiutanu e persone in i so trasporti di ogni ghjornu. E-bikes sò una opzione viable per e persone chì anu bisognu di passà in modu sicuru in alcune di e cità più trafficate di u mondu quandu u trasportu publicu ùn pò micca risponde à i bisogni di tutti.

 

E-bikes sò populari avà, è cum'è tutti sapemu, e cità sò i migliori posti per u sviluppu prufessiunale è persunale. Tuttavia, u prublema principali chì manghja a maiò parte di u tempu in a nostra vita hè u trafficu. U trasportu publicu, l'auto, i vitture, è ancu i taxi ùn sò micca capaci di scappà di sta situazione. Dunque, i trasportatori di ogni ghjornu cercanu un mezzu flessibile per viaghjà à distanze brevi à medie.

 

L'idea daretu à l'app E-Bike Sharing - Yulu 

 

  

un metudu per sparte e biciclette chì migliurà u trafficu è riduce significativamente i costi di carburante. Ma avà chì tutti piacenu i veiculi elettrici, ci hè una dumanda per una app chì permette à l'utilizatori di affittu biciclette elettriche.

A cumpagnia di Bengaluru hà lanciatu Yulu Miracle, un prugramma di bike-share cù un scooter di mobilità elettrica. I pruprietarii è i fundatori di Yulu sò RK Misra, Hemant Gupta, Naveen Dachuri è Amit Gupta.

Micro Mobility Cars sò furnite. Un bike sharing dockless cun focus in brevi viaghji finu à 5 km hè chjamatu Yulu Miracle.

 

L'applicazione mostra u percentualità di a bateria è u numeru di motociclette vicinu à l'utilizatore. L'applicazioni notificanu à l'utilizatori di a vita di a bateria restante à intervalli regulari.

Cumu si face Yulu Òpere?

 

cumu funziona Yulu

 

A bicicletta Yulu hè dotata di un sistema di serratura sicura cù MMVs (Micro Flexibility Cars) chì sò stati fatti apposta per l'autostrade. Ogni veiculu hè integratu in una applicazione mobile chì furnisce un accessu assai più faciule è comodità per viaghjà ogni volta chì avemu bisognu.

A Cumpagnia crea Zone Yulu dedicate chì a pupulazione pò facilmente ghjunghje è aduprà in tutta a cità. Case, parchi è terminali di cità sò inclusi in a lista. Un Yulu MMV pò esse usatu solu in i territorii Yulu; ùn pò finisce u so viaghju fora di u tarritoriu.

 

1. Circate una bicicletta in u circondu.

Truvate una bicicletta in u vicinatu.
Questa hè una di e funzioni più impurtanti di u vostru software di bike-sharing perchè aiuta à l'utilizatori à truvà e biciclette chì sò dispunibuli vicinu per affittu.

 

2. Apertura è Lock Bike Usendu Bike Number

 

Per chjude è sbloccare a bicicletta è spustà à a so destinazione destinata, a persona deve esse capace di toccu è scan. Dunque, sè site novu in questa linea di travagliu, assicuratevi chì a vostra applicazione di bike-sharing hà un prucessu simplice per l'utilizatori per chjude è sbloccare a bicicletta.

 

3. Dettagli di viaghju

 

Una di e funzioni cruciali per esse investigate cum'è l'app di serviziu di noleggio di biciclette à dumanda si sviluppa hè a funzione chì permette à l'utilizatori di verificà l'infurmazioni di u viaghju cù l'applicazione dopu avè pigliatu.

Funzioni essenziali per esse incluse in l'applicazione di Bike-Sharing

 

  • Funzioni per u Panel di Clienti

Truvate una bicicletta vicinu
Pagamenti faciuli per u viaghju
Verificate i dettagli di u viaghju

  • Funzioni per u Panel Admin

Cumminazione di terzu partitu
Network
Tiuccia

 

Cumu Yulu guadagna soldi?

 

Yulu furnisce trè tippi di prudutti in bike-sharing: Miracle, Move è Dex. 

 

Yulu Miracle 

Yulu Miracle hè u vostru cumpagnu perfettu per scopre e cità è ancu scopre l'incunificati. U so grande stile è a capacità ineguagliata facenu un tipu unicu di trasportu. Hè senza contaminazione è cuntribuisce à un ambiente più verde.

 

Yulu MOVE

yulu move

Yulu MOVE: a bicicletta Yulu hè una bicicletta salvaguardata cù un serratura intelligente chì risolve i prublemi di chilometri minori. Hè d'utile per quelli chì amanu di brusgià calori d'una certa manera, cum'è pudemu dì chì u passu Yulu pò esse usatu per l'affittu di bicicletta cù a contaminazione di l'aria zero.

 

linguist dex

Dex hè cuncepitu per scopi di consegna di miglia brevi. U so disignu fora di l'usu è pò cuntene sin'à 12Kgs. Cù l'aiutu di Dex, l'agenti di spedizione ponu riduce i so costi operativi finu à u 30-45%.

 

Induve pò esse parcheggiatu Yulu?

 

A bicicletta elettrica deve esse parcheggiata solu in i posti designati di Yulu Center. L'affari pruibisce u parcheghju di e biciclette Yulu nantu à qualsiasi pruprietà privata, in lochi pruibiti, o in ogni altra strada laterale. E biciclette Yulu deve esse guardatu in un locu chì hè simplice per i clienti per accede.

 

I cuncurrenti di spartera di bicicletta di Yulu

 

Ci sò parechji cuncurrenti di bike-sharing, alcuni di i quali sò solu pocu daretu à a bicicletta Yulu.

  • Drivezy
  • Bounce
  • Vogu
  • bicicletta
  • Careem Bikes

 

Chì vantaghji offrenu l'applicazioni di spartera di e-bike ?

 

  • Ecologicamente sana è senza contaminazione
  • simplice di utilizà è accede
  • Un costu raghjone per chilometru
  • superà un inghjustu di trafficu
  • Nisun requisitu per avè un permessu di guida

Funzioni chì deve avè una app di spartera di bicicletta

L'individui ponu custruisce una app di bike-sharing elli stessi prima. poi sceglie un camion adattatu per u so viaghju. Dopu u pagamentu, aduprate un codice QR per sbloccare a bicicletta, poi chjudela o rinvià à una stazione di docking dopu l'usu.

Fighjemu e funzioni essenziali chì a vostra app averà senza dubbitu bisognu:.

Login d'utilizatore.

Fà un contu cù una app di noleggio di bicicletta hè u passu maiò. L'autentificazione di l'individuu deve esse fattu ancu per email o SMS.

simbulu QR

Unlock Secured richiede a scansione di un codice QR. Passendu i codici QR in l'app specializata, l'utilizatori sbloccanu e biciclette. Per assicurà chì l'integrazione di a videocamera di l'applicazione hè necessaria

Conclude

 

L'ingaghjamentu di u trafficu è a contaminazione sò i prublemi maiò in e cità metropolitane chì un trasportatore ogni ghjornu scontra. Solu una applicazione E-Bike ride pò esse un serviziu per questu. A bicicletta Yulu usa un dock menu, economicu, facilmente accessibile Sistema di spartera di bicicletta elettrica in a cità.

I prufitti mostranu chì l'applicazioni di spartera E-bike anu un mercatu gratificante in u futuru. Cusì per sviluppà una applicazione assequible, Sigosoft serà u vostru cumpagnu adattatu.