più tardi

 

Pay Later Apps ghjoca un rolu impurtante in Money Management. E fatture di l'electricità, l'acqua, a ricarica mobile, a ricarica DTH, l'alimentazione di ogni ghjornu, i carichi di latte, ecc., dà una situazione di collu di bottiglia per a famiglia di a classe media ogni mese. Micca solu per a famiglia, ma ancu i studienti, i so soldi di sacchetta per ricaricà, snacks, è assai di più. Ma certi volte quandu vi scappa di soldi, Hè difficiuli di scuntrà a fine per l'ultimi ghjorni di u mese. Quì hè u tempu à aduprà Paga più tardi Apps

 

Cumu funziona l'applicazioni Pay Later?

 

A gestione di soldi ci aiuta à campà a vita chì vulemu senza stress finanziariu. Pay later Apps offre un creditu limitatu, ùn hè micca liberu, ma pudemu pagà più tardi dopu una settimana o un mesi o più tardi secondu u pianu. Iè! Pudemu avà, è u nostru pagatore di creditu pagherà. Alcune app di pagamentu più tardi offrenu supportu cummerciale offline. A più bona parte di l'App Pay later hè chì hè senza interessu. Pay later App pò esse usata per pagamenti di fattura, pagamenti di affittu, cumprà alimentari, etc.

 

Perchè aghju aduprà l'applicazioni Pay Later?

 

Paga più tardi Apps sò 

  • Management of Money hè u scopu primariu di Paga più tardi Apps
  • U modu più sicuru per e transazzione chì ùn vulemu micca accede à u nostru contu ogni volta. 
  • Ùn vulemu micca preoccupatu di i fallimenti di a transazzione è u prucessu di rimborsu
  • U megliu per i studienti chì ponu gestisce i so soldi cun prudenza è i genitori ponu analizà ancu u cumpurtamentu di spesa di u zitellu

Parechji siti di cummerciale anu incorporatu siti di pagamentu dopu cum'è una parte di e so opzioni di pagamentu. U numaru di utilizatori di sti app hè prubabilmente cresce cù l'usu aumentatu di i telefoni smartphones è i mercati in linea. Cù l'aumentu di a trasfurmazioni digitale, l'usu di Buy now paga l'applicazioni più tardi aumentate à u so piccu. 

 

Chì sò i migliori app di pagamentu più tardi?

 

Paga più tardi Apps sò simile à e carte di creditu, ma l 'App ùn furnisce micca una carta fisica. Hè cum'è una billetera. Oghje, numerose app furnisce a metodulugia Pay later, è queste sò diventate una parte di a nostra vita. Quandu una persona l'utiliza, pò esse in una zona di cunfortu per aduprà questu. L'ultime è nova app di pagamentu dopu sò quì sottu

Fighjemu e caratteristiche è i benefici di e migliori app Pay later:

 

Simply

app di supportu simplici

 

Simpl hè unu di i Apps Paga più tardi in rapida crescita in India. Cum'è u so nome indica, hè simplice d'utilizà è hà un eccellente supportu à i clienti. Simpl offre transacciones cù parechji cummircianti. U limitu di spesa aumenterà constantemente secondu l'abitudini di spesa, a forza di u prufilu di u cliente è u rimborsu regulare. U pagamentu regulare di fattura hè un fattore essenziale per migliurà i limiti di creditu. Simpl offre transacciones per tanti Apps cummirciali è Apps serviziu.

Simpl offre micca solu per l'App d'alimentazione in linea, ma ancu per i pagamenti mensili di ricarica, pratica cum'è App di telemedicina etc.

 

LazyPay

 

 

LazyPay hè unu di i buttreghi più votati avà è paga app più tardi. Veni cù trè opzioni: pagà più tardi, prestitu persunale istantaneu è EMI. Pudemu creà un contu di pagamentu lazy cù u nostru numeru mobile attraversu una app o un situ web. LazyPay hè accettatu da più di 100 cummircianti, cumpresi App di consegna di cibo cum'è Zomato, Swiggy, Dunzo, Uber etc. Hanu un ciclu di 15 ghjorni duvuta u 3 è u 18 di ogni mese. Cù LazyPay, a funzione principale hè chì se ùn avemu micca rimbursatu à u tempu, a penalità serà menu di i cuncurrenti.

 

Chì rende Lazypay unicu da l'altri?

 

  • LazyPay dà assicuranza di l'alta sicurezza in e transazzione è u almacenamentu di dati.
  •  LazyPay segue strettamente tutte e linee guida emesse da RBI. 
  • Ùn ci sarà micca fallimentu di transazzione in a pagina di checkout.
  • Best Pay later app per i studienti.

 

Paytm Postpaid

Paytm post pagatu

 

Pudemu dì chì Paytm postpaid hè senza dubbitu una eccellente App Pay later. A funzione chjave hè chì offre compra offline per scanning di codice QR è in linea. Inoltre, uttene creditu istantaneu finu à Rs. 60,000 in pochi minuti per quessa. Pudemu cambià a nostra spesa di creditu in 6 EMI. Hè facilitu per creà un contu Paytm postpaid senza sottumette documenti fisichi. KYC digià sottumessu per u contu Paytm hè abbastanza per questu. Oltre à l'altri Use now pay later apps, Paytm postpaid pò fà assai di più. 

 

Chì sò i vantaghji di Paytm Postpaid cumparatu cù i cuncurrenti?

 

U benefiziu chjave è evidenziatu di Paytm postpaid hè chì pudemu usà cum'è servizii in linea è offline. L'altri app di Pay later offrenu i so servizii solu cù l'applicazioni servite selezziunate, micca i cummercianti offline. Questu significa chì Paytm postpaid hè utilizatu in i cummercianti in linea è offline. Andemu attraversu altre caratteristiche vitali

  • Ottene creditu istantaneu finu à Rs. 60,000 per quessa
  • Ùn ci hè bisognu di mandà una longa lista di documenti
  • U contu deve attivà in 2 minuti, è qualchi passi simplici
  • E transacciones supportanu i cummercianti lucali
  • Pudemu rimbursà una volta o attraversu 6 EMI
  • Pay Later hè utilizatu per pagà e fatture mensili, fà acquisti in linea è offline, riservà i biglietti è assai di più
  • Averemu 30 ghjorni per rimborsà, è hè ancu senza interessi.
  • U limitu di creditu aumenterà basatu annantu à u rimborsu.

 

Paga più tardi da ICICI Bank.

 

Tanti cumpagnii offrenu un serviziu di pagamentu dopu, ma questu hè a prima volta chì un bancu stessu furnisce stu serviziu. ICICI Bank hè statu u primu bancu à furnisce servizii di pagamentu più tardi per cumprà articuli più chjuchi per i so clienti. U cliente riceverà un limitu di creditu da Rs.5,000 à Rs.20,000. A funzione critica di ICICI Pay dopu hè u so limitu di tempu di rimborsu. Quandu l'altri cumpagnie offrenu u tempu di rimborsu di 15 ghjorni, ICICI prupone 30 ghjorni di generazione di fattura è rimborsu prima di u 15 di u mesi dopu. Pudemu pagà a fattura cù pagamentu in linea.

 

Chì sò i vantaghji di ICICI Pay dopu in paragunà à i cuncurrenti?

 

  • A funzione principale hè a struttura di rimborsu. Paga più tardi a fattura genera solu u 30 di ogni mese, è pudemu rimbursà prima di u 15 di u mesi dopu.
  • Pudemu realizà transazzioni in linea è offline è trasfiriri soldi cù UPI.

 Parlemu ancu di alcune App di Paga Internaziunale dopu

 

Sezzle

sizzà

 

Sezzle furnisce un sistema di pagamentu internaziunale per i clienti è avà incorpora 40,000 è più cummercianti di eCommerce in u mondu. Frà questi, più di 700 cummercianti sò in India. Milioni di cumpratori ponu utilizà l'opzione Cumprate avà, pagate dopu, amichevule à u cunsumu attraversu questu. Offrenu pagamenti senza interessu, trasparenza è costi senza oculazione è rimborsu in sei settimane in 4 rate.

In u 2023, aspettanu di aumentà u limitu di creditu ancu per cumprà un dispositivu elettronicu. Cumprate avà Pay Later serviziu allargamentu di ali in tuttu u mondu.

 

Dopu Paghjate 

Afterpay hè una sucietà australiana chì furnisce Buy now Pay Later Service. Se l'utilizatore rimbursà a quantità à tempu, allora ci sarà 0% interessu. Questa App Pay Later hè megliu per Studenti internaziunali

cunchiusioni

 

L'applicazioni BNPL (Buy Now Pay Later) in u mondu sò una di l'applicazioni mobili più votate aduprate in a nostra vita di ogni ghjornu. A maiò parte di a vita di a cità preferisce l'applicazioni Pay Later per a gestione di soldi è transazzione di sicurità. Dunque Cumpagnia di Sviluppu di App Mobile sò in furia di sviluppà novu pagamentu dopu Apps. A gestione di soldi ci aiuta à campà a vita chì vulemu senza stress finanziariu. À a fine di u mese, hè strettu per scuntrà i lotti. Paga più tardi Apps à offre creditu degne chì avia da esse rimbursatu in un limitu di tempu specifichi. Piuttostu chè un prestitu, solu furnisce un sustegnu finanziariu senza interessu.

 

Crediti Image:  www.freepik.com , Simply, Paytm Postpaid, LazyPay, Sezzle, Dopu Paghjate