Cult.fit Standout unicu in l'app di fitness

A pandemia hà impactatu quasi ogni aspettu di a nostra vita. Durante u bloccu, i gimnasti è i studi di fitness avianu poca scelta ma di rinfurzà a so presenza digitale. Parechji cuminciaru à furnisce lezioni virtuale, chì permettenu à i membri di gode di servizii da a cunvenzione di a so propria casa.

Lockdown hà ancu motivatu parechji à aghjurnà a so palestra è à cumprà l'equipaggiu di eserciziu. L'applicazioni di fitness aiutanu a ghjente à migliurà a so salute generale, riduce u risicu di malatie di stili di vita, è vive una vita longa è senza malatie.

 

Cult.Fit - L'app Fitness

Logo Cult.fit

Cultu. Fit (precedentemente cure. fit o Curefit) hè una marca di salute è fitness chì furnisce eserciziu in linea è offline, nutrimentu è sperienze di benessere mentale.

Cultu. Fit ridefinisce l'allenamenti cù una varietà di corsi di allenamentu di gruppu guidati da un trainer per rende fitness divertente è faciule. Face u travagliu divertenti, i pasti di ogni ghjornu sani è appetitosi, fitness mentale simplice cù yoga è meditazione, è cura medica è di vita.

 

Cosa hè esattamente un centru di cultu?

 

Mukesh Bansal è Ankit anu cofundatu Nagori in 2016, è a cumpagnia hà a sede in Bangalore, Karnataka. I centri di cultu sò strutture di fitness induve pudete unisce à corsi di gruppu pianificati guidati da furmatori in diversi formati, cum'è Dance fitness, Yoga, Boxing, S&C, è HRX. E classi di gruppi di cultu enfatizzanu a crescita generale per solu u pesu di u corpu è i pesi liberi.

 

Cult.Fit furnisce servizii per risponde à tutti i vostri bisogni di fitness. Eccu una lista di basi di elli.

1. Lezioni di gruppu à u centru - Questu hè un serviziu unicu di u tipu furnitu da Cult. Sò classi guidati da i formatori in diversi stili, cumprese fitness di ballu basatu in cardio, HRX di musculatura, forza è condizionamentu, è yoga calmante è stretching.

Questu hè un approcciu creativo per travaglià u vostru corpu tutale mentre esse motivatu da l'altri. U vostru entrenatore vi prestarà una attenzione speciale durante i vostri primi classi per assicurà chì site cunfortu cù l'esercizii.

Qualunque sia u stadiu di fitness, ci hè qualcosa per tutti.

2. Palestre - Ideale per utilizatori cù scopi specifichi di fitness. Cult furnisce l'accessu à a più diversa gamma di palestre di u paese, cumprese Fitness First, Gold's Gym, è Volt Gyms, per citarà uni pochi.

Queste palestre sò furnite cù furmatori chì furnisceranu una guida generale nantu à l'usu di l'equipaggiu è u travagliu per ottene i risultati desiderati in u pianu di l'entrenamentu. À a dumanda, ponu ancu esse dispunibili per a furmazione persunale.

3. Allenamenti in casa - Perchè lascià u cunfortu di a vostra propria casa per esercitassi ? Aduprate l'App Cult per accede à i numerosi allenamenti di cultu dispunibili in linea. Pudete prufittà di una varietà di sessioni pre-registrate è in diretta.

4. Trasfurmà - Parechji di noi cumincianu u nostru viaghju di fitness per perdiri pesu. Spessu perdemu pesu per avè ritruvatu nantu à noi (assai literalmente!).

 

Chì Trattamenti per a Salute Mentale furnisce Cult.Fit?

Yoga

 

Mind.fit, piattaforma di salute all-in-one per fitness, nutrizione, benessere mentale è cura primaria. Si focalizeghja nantu à custruisce a fiducia in sè stessu è mudificà l'idee auto-sconfitte. Pudemu uttene diversi trattamenti di benessere mentale, cum'è cunsiglii cù prufessiunali qualificati, terapia maritale, gruppi di supportu è psichiatria.

In più di u trattamentu, pudete truvà a pace mentale praticendu a meditazione è u yoga. 

 

All In One Mobile App Per Cult.Fit

cult.fit app mobile

Stu tipu d'applicazione pò incorpore e capacità di parechji tipi di app à u stessu tempu. Per esempiu, chì revela u metudu di furmazione propiu, i sicreti di una dieta equilibrata, è altre cose. Quante più funzioni di una app hà, più faciule hè di monetizà, postu chì pudete attivà ogni funzione per un costu diversu attraversu diverse adesione.

 

Per mezu di l'utilizatori di l'app Cult.Fit ponu

  • Sessioni di libru cù un trainer persunalizatu

Un entrenatore di fitness persunale prufessiunale pò cuncepisce un pianu di furmazione solu per voi. Hè cuscente di i vostri obiettivi è travaglia cun voi per ghjunghje.

Un entrenatore di fitness persunale vi dimustrarà cumu fà un esercitu currettamente. Fighjeranu per vede s'ellu si usa una bona postura o tecnica. Questu aiuterà à riduce a probabilità di dannu. Puderete eventualmente compie tutti l'allenamenti da sè stessu.

 

  • Sessioni di gruppu di libru

Cult si distingue da l'altri club di fitness per furnisce allenamenti di gruppu chì enfatizzanu a crescita olistica. Cult hà una filusufia simplice - rende fitness divertente è faciule cù l'aiutu di i migliori furmatori di a classe è allenamenti di gruppu.

 

  • Tracciamentu di l'assistenza è chjama di voce autumàtica

U seguimentu di a presenza pò esse fattu da lettura di codice QR. Cult.fit offre una funzione unica di chjama automatizata. L'utilizatore riceverà una chjama automatizzata cum'è un ricordu per u tempu di sessione. 

 

  • Ordine cibo da Eat.fit

Eat.fit offre una dieta equilibrata cù una tag caloria propria per l'utilizatori. Cusì basatu annantu à u gadget è u supportu di l'addestratore, ponu include una dieta nutritiva in u pianu di fitness

 

  • Appartenenza à Cult.Fit

Cult ELITE, Cult PRO, Cult LIVE

Averemu accessu illimitatu à corsi di gruppu di cultu, palestre è allenamenti in diretta cù cult pass ELITE. Cult Pass Pro furnisce un accessu illimitatu à i gimnasti è allenamenti in diretta è un accessu limitatu à i prugrammi di u gruppu di cultu.

Averemu un accessu illimitatu à tutte e classi LIVE è sessioni di bricolage (à dumanda) cù cultpass LIVE. L'accessu illimitatu à l'eserciziu, u ballu, a meditazione, u cuntenutu video di salute è i podcasts hè inclusu. Un membru di l'accessu di cultu LIVE hà accessu cumpletu à i masterclass di celebrità, l'opzione di travaglià cù l'amichi è di seguità i so punteggi energetichi, è a pussibilità di valutà u so prugressu attraversu rapporti.

 

  • Cumprate prudutti di fitness

Cultsport da u cult home.fit cerca di fà a salute simplice per l'atleta di ogni ghjornu offrendu soluzioni di fitness innovatori. A linea di prudutti di cultsport comprende vestiti, attrezzature di fitness in casa, biciclette è nutraceutici, tutti pensati per furniscevi a più bella sperienza di allenamentu pussibule.

 

Cultsport hà introduttu u cultROW, una macchina all-in-one di cardio è di furmazione di forza chì dà un entrenamentu d'alta intensità chì mira à 85% di e vostre regioni musculari. Hà un modestu impattu nantu à e articuli è aiuta à brusgià calori.

 

  • Segui i passi di l'utilizatori

Ripetizioni, setti, calori, ore, chilometri, chilò, chilometri è libbra ponu esse tracciati cù l'aiutu di i dispositi intelligenti. Questa informazione hè d'utile perchè l'utilizatore pò misurà u so prugressu in unità misurabili, diventà motivatu, è cuntinuà à aduprà u prugramma per ottene più.

 

  • Pigliate struzzioni per travaglià o meditate in casa.

Cult .fit furnisce supportu in diretta è classi di fitness registrati per i membri. Se u membru ùn hè micca capaci di unisce à a classa offline, allora cult.fit li offre opzioni di allenamentu in a casa stessa

 

Cosa rende l'app di fitness Cult.fit Trending?

 

tendenza fitness App Cult.fit

 

Mentre a maiò parte di l'applicazioni di monitoraghju di fitness utilizanu funzioni standard cum'è a registrazione, i profili di l'utilizatori, statistiche di entrenamentu è dashboards, quelli chì si distinguenu sò sempre sperimentati. E caratteristiche di una app chì definiscenu u so successu includenu un design innovativu è rinfurzatu, una interfaccia user-friendly, un supportu per u dispositivu mobile, etc.

 

  • Un'Esperienza di Onboarding Personalizzata

Ogni impresa di sviluppu di l'applicazioni sanitarie capisce chì quandu si tratta di salute, ognunu di noi hè unicu - da l'alimenti chì preferimu à l'attività chì participemu. Quandu un utilizatore installate u vostru software, a persunalizazione hè un metudu sottile di informà chì furnisce persunalizazione. .

 

  • Disegnu di Dispositivi Wearable

E persone oghje utilizanu una varietà di gadgets per seguità a so salute, i più cumuni sò wearables cum'è smartwatches. I disegnatori è i sviluppatori anu da assicurà chì e so cumpetenze di cuncepimentu è di codificazione permettenu di sincronizà l'applicazioni cù altri monitori di fitness è telefoni mobili senza sforzu.

Per queste ragioni, l'applicazioni pensate per misurà a salute deve avè una sperienza d'utilizatore unificata. I clienti ùn anu micca aduprà i vostri beni per longu s'ellu ùn li manca.

 

  • Condivisione suciale cù i vostri cumpagni di fitness 

Cult Community furnisce parechje persone chì piacenu parlà di e so abitudini di allenamentu, cusì l'applicazioni di seguimentu di fitness li permettenu di sprimesi è di cunnetta cù altri amatori di fitness. Offre ancu una sfida per e persone chì sò troppu lenti per esercitassi. Hè un strumentu per valutà a vostra salute è paragunate i vostri risultati à quelli di a vostra età è sessu.

 

  • Tutoriali di fitness è Video chì sò interattivi

I tutoriali in linea sò video istruttivi chì mostranu cumu fà qualcosa o custruisce qualcosa. Sò ideali per i studienti chì preferanu istruzzioni visuali à u testu. Ùn hè micca limitatu à a tecnulugia educativa; pò esse appiicata à ogni impresa. L'applicazioni per l'assistenza sanitaria in tuttu u mondu sò esempi primi di questu.

 

  •  Allenatori di fitness in diretta streaming

In più di e lezioni di gruppu, pudete programà una sessione persunale cù u vostru coach per un costu. Pudete amparà novi esercizii è discute u vostru pianu di furmazione cù u vostru istruttore in tuttu u live stream. Se vulete stà in forma per più tempu, investisce in un pacchettu di coaching hè a strada per andà.

 

Cult.fit - Piani per u Futuru

L'acquistu recente di a cumpagnia di l'India's Gold Gym li hà furnitu una larga gamma di opzioni per espansione i so prugrammi di fitness fora di l'India. L'urganizazione intende sempre aderisce à i so trè scopi chjave di offre i migliori servizii di salute è fitness di classe, cumprese fitness, dieta è benessere mentale in linea è offline in u mondu.