Funzioni-da-cunsiderà-mentre-sviluppendu-una-app-d'approcciu-in-linea

 

Vivemu in un ambiente chì si sviluppa tecnologicamente ghjornu per ghjornu è più spessu simu eccessivamente veloci à u puntu chì preferimu fà tuttu, ancu finisce i nostri travaglii di ghjornu in linea. Fortunatamente, cù u sviluppu sensazionale di l'internet è l'eCommerce in l'ultimi dui anni, l'applicazioni mobili sò accessibili per ogni industria, cumpresa l'alimentariu, i vestiti, i scarpi, i prudutti di i zitelli, a cura di a pelle, i prudutti di bellezza, è ancu i medicazione. In verità, a spedizione d'alimentazione in linea ùn hè micca eccezziunale.

 

L'applicazioni di l'alimentazione sò una bona per tutti, rendendu a so vita lussuosa è simplice in truvà è cumprà prudutti in linea. Utilizendu diverse applicazioni di consegna di l'alimentazione, pudete senza dubbitu avè tutte e cose consegnate à a so casa senza passà ore in i buttreghi.

 

Mentre chì parechje imprese di vendita al dettaglio famose cum'è Amazon Pantry, BigBasket, Grofers crescenu a so spedizione di l'alimentazione in e cità induve i buttreghi è i rivenditori lucali investiganu ancu ogni pussibilità per andà in linea è fà u so propiu mercatu virtuale di consegna di alimentari. Ci sò diverse caratteristiche chì aghjunghjenu à u successu di una applicazione d'alimentazione in linea. Sè avete sceltu di avè a vostra propria applicazione di consegna di l'alimentazione, assicuratevi di avè e funzioni citate quì sottu per a megliu sperienza di u cliente. 

 

Registrazione faciule 

A funzione di registrazione hè basica postu chì questu hè ogni volta chì l'utilizatore cumunica inizialmente cù a vostra marca in linea. Per furtuna, campemu in un mondu dominatu da e social media, cusì pudemu simplificà u prucessu di iscrizzione, è ponu include una opzione per iscrizzione per mezu di cunti suciali. Tenite in mente, u più veloce è simplice hè per l'utilizatore per registrà à a vostra applicazione, più veloce ponu ghjunghje à fà l'ordine.

 

Ricerca avanzata

Risulta assai difficiuli per l'utilizatori di sceglie u dirittu chì l'opzione di ricerca li dà cum'è l'alimentazione hà assai articuli. Una lista rapida di e cose chì sò aduprate in a famiglia è generalmente vendute / cercate attraversu sta funzione aiutarà i clienti à sapè nantu à a so lista di shopping è à sviluppà.

 

Salvà per a funzione più tardi

Se l'utilizatori trovanu un articulu estremamente utile, ma ùn anu micca bisognu chì à u mumentu, ponu salvà. Ogni volta chì l'utilizatore va à l'applicazione a prossima volta, l'applicazione li aiuta à ricurdà u pruduttu s'ellu ci vole à cumprà quellu articulu. Mantene un registru di i prudutti è ùn lascia micca chì l'utilizatori si scurdanu di elli, cusì hè veramente assai utile.

 

Caricate a lista di l'alimentazione

In casu chì offre à i vostri clienti u cunfortu per l'ordine è uttene e cose consegnate à a so porta, avete bisognu di dà a simplicità di tuttu. Aghjunghjendu una piccula funzione chì permette à l'utilizatori di carricà a so propria lista di shopping ùn solu migliurà l'esperienza di shopping, ma ancu ricunnosce a vostra applicazione rendendu più populari.

 

Facile à aduprà Cart

Questa funzione deve esse aghjuntu cù u scopu chì u cliente ùn perde micca l'interessu in shopping. A funzione di aghjunghje à u carrettu ùn solu permette à i clienti di aghjunghje immediatamente articuli à i so carretti, ma ancu espansione l'esperienza di shopping è li permette di aghjunghje più cose à a so compra. 

 

Durante u prucessu di check-out in u screnu di u carrettu, a vostra app deve ancu furnisce tutte l'infurmazioni necessarii necessarii per l'utilizatore.

 

 Push notificazioni

L'utilizatore pò uttene l'aghjurnamenti custanti nantu à l'app utilizendu a funzione di notificazione push. L'utilizatori seranu avvisati nantu à l'offerte di scontu, l'offerte festive, è se qualcosa di novu è di moda hà da esse in i magazzini vicini. Questu intrattenerà l'utilizatore, è assai più infurmazione hè furnita à l'utilizatore per mantene l'aghjurnatu nantu à l'app.

 

Tracciamentu in Tempu Reale

U seguimentu in tempu reale hè un requisitu indiscutibile chì hè inclusu in l'applicazione di consegna di alimentari. Aduprendu sta funzione, i clienti ponu senza dubbitu piglià seguitu è ​​seguità i so ordini da u mumentu chì hè piazzatu à a diritta à a so porta. Questu crea ancu a fiducia di i clienti in a vostra marca è assicura u ritornu di i clienti regularmente.

 

Prucedura di pagamentu sicura è còmuda

 L'utilizatori venenu infine à u prucessu di pagamentu dopu à compie u prucessu di selezzione induve facenu u pagamentu è compie u so ordine. Unu di l'aspetti impurtanti per u sviluppatore di l'app mobile hè di fà gateway di pagamentu faciuli è sicuri.

 

Diverse opzioni di pagamentu cum'è Cards, e-wallets, UPI, net banking, è cash on delivery sò dispunibili cù sta funzione. Questu facenu cunvene per i clienti di pagà per mezu di u metudu di a so scelta è compie u pagamentu.

 

cunchiusioni

Avete sempre dubbitu da induve principià? Sigosoft hè quì per aiutà. Offriamu l'approcciu più successu sviluppendu una app persunalizata per a vostra buttrega in u vostru budgetu è vi aiutemu à capisce cumu a ghjente usa l'applicazioni mobili per shopping. 

 

Sigosoft formarà a vostra idea è custruisce una app d'alimentazione affidabile è amichevule per a vostra marca. Allora, cuntattate cun elli oghje!

 

Per e dumande nantu à i vostri bisogni tecnologichi, Cuntatta ci!