U periculosu virus Joker hè tornatu à perseguite l'applicazioni Android di novu. A principiu di lugliu di u 2020, u virus Joker hà destinatu à più di 40 app Android dispunibuli nantu à u post di Google Play Store chì Google avia da sguassà quelle app infettate da Play Store. Sta volta di novu, u virus Joker hà di novu destinatu à ottu novi app Android. U virus maliziusu robba i dati di l'utilizatori, cumpresi SMS, lista di cuntatti, infurmazione di u dispositivu, OTP, è più.

 

Sè vo aduprate qualcunu di sti app, uninstall subitu, o i vostri dati cunfidenziale sarà cumprumessi. Prima, infurmà più nantu à u malware Joker, eccu e 8 app:

 

  • Missaghju ausiliari
  • SMS magicu veloce
  • CamScanner gratuitu
  • Super Missaghju
  • Elementu Scanner
  • Vai missaghji
  • Sfondi di viaghju
  • Super SMS

 

Sè avete una di l'applicazioni sopra citate installate in u vostru smartphone Android, disinstallate in priorità. A disinstallazione di una app hè assai simplice. Andate à u screnu di l'esploratore di l'app è appughjà longu nantu à l'applicazione di destinazione. Tap su Uninstall. Eccu tuttu!

 

Joker hè un malware vicious, chì hè dinamicu è putente. Hè injected in u vostru dispositivu cù una applicazione installata in u vostru smartphone. U mumentu ch'ella hè stallatu, scansa tuttu u vostru dispositivu, è estrae missaghji di testu, SMS, password, altre credenziali di log-in, è li manda torna à i pirate. Inoltre, Joker hè capaci di iscrive automaticamente u dispositivu attaccatu per i servizii di protocolu di l'applicazione wireless premium. L'abbonamenti costanu enormi è vi sò fatturati. Puderete esse dumandate da induve venenu sti transazzioni fantasma.

 

Google scansa e so app Play Store spessu è periodicamente è elimina ogni malware chì traccia. Ma u malware joker pò cambià i so codici è camuffà si torna in l'applicazioni. Dunque, stu joker ùn hè micca divertente, ma un pocu cum'è u Joker di Batman.

 

Cosa hè un malware Trojan?

 

Per quelli chì ùn sanu micca, un trojan o un cavallu di troia hè un tipu di malware chì spessu camuffa cum'è software legittimu è ruba infurmazione sensitiva da l'utilizatori cumpresi i dati bancari. I troiani ponu esse impiegati da ciber-criminali o pirate di pirate per ingannà l'utilizatori è generà rivenuti robbanu soldi da elli. Eccu cumu Joker trojan malware afecta l'applicazioni è cumu si pò evità di installà u malware in u so dispositivu.

 

Joker hè un malware Trojan chì si dirige principalmente à l'utilizatori di Android. U malware interagisce cù l'utilizatori attraversu app. Google avia eliminatu circa 11 app infettate da Joker da Play Store in lugliu 2020 è sguassatu 34 app in uttrovi di quellu annu. Sicondu u filmu di cybersecurity Zcaler, l'applicazioni maliziusi avianu più di 120,000 XNUMX scaricamenti.

 

Stu spyware hè pensatu per arrubbari missaghji SMS, listi di cuntatti è infurmazione di u dispositivu inseme à firmà in silenziu a vittima per i servizii di protokollu di l'applicazione wireless premium (WAP).

 

Cumu Joker Malware affetta l'applicazioni?

 

U malware Joker hè "capace di interagisce" cù parechje rete di publicità è pagine web simulando clics è iscrivendu l'utilizatori à i "servizi premium". U malware si attiva solu quandu un utilizatore interagisce cun ellu via una app infettata. U virus allora passa oltre a sicurità di u dispositivu è rende l'infurmazioni pertinenti richieste da i pirate per arrubà soldi. Questu hè fattu da scaricà una cunfigurazione assicurata da a cumanda è cuntrollu (C & C) servitore in forma di una app chì hè digià infettata da u troianu.

 

U software oculatu poi installà un cumpunente di seguitu chì robba dettagli SMS è ancu infurmazione di cuntatti è furnisce codici à i siti web di publicità. A Settimana nota chì l'autentificazione cum'è l'OTP hè ottenuta da a robba di dati SMS. Sicondu i rapporti di ricerca, Joker cuntinueghja à truvà u so modu in u mercatu di l'applicazioni ufficiali di Google in u risultatu di picculi cambiamenti à u so codice.

 

Attenti à Joker Malware

 

U malware Joker hè ancu abbastanza implacable è riesce à truvà u so modu di ritornu in Google Play Store ogni pochi mesi. Essenzialmente, stu malware hè sempre in evoluzione facendu quasi impussibile di avvià una volta per tutte.

 

L'utilizatori sò cunsigliati per evità di scaricà l'applicazioni da i magazzini di l'applicazioni di terze parti o ligami furniti in SMS, email, o messagi WhatsApp è utilizate un antivirus di fiducia per stà sicuru da u malware Android.

 

Per più infurmazione interessante, leghjite u nostru altru Francesco Boccia!