A Realità Aumentata in l'applicazioni mobili

 

A realtà aumentata sperimentarà una crescita tecnologica enormi in un futuru vicinu. L'interessu à creà app cù AR per smartphones hè cresciutu per via di sta tendenza. A maiò parte di l'imprese chì offrenu servizii di sviluppu di app mobile usanu a tecnulugia AR.

U sviluppu di i gadgets AR hà aumentatu u futuru scopu di e cumpagnie di sviluppu di app mobile cum'è Sigosoft. U sviluppu di l'applicazioni AR hè di trasfurmà u modu di l'imprese operanu. Hà simplificatu u prucessu di creazione di marchi IT affidabili, in particulare in u eCommerce, Lusinghi, salute, educazione è settori di l'affari, è i clienti abilitati à pruvà l'articuli cun più innuvazione.

A ghjente puderia avà vede e cose megliu cà qualcunu altru. Puderanu ancu aspittà di cumunicà in modu più efficau cù i fornituri di l'affari utilizendu smartphones. Tuttu chistu hè pussibule si usanu app AR.

 

Cosa hè a Realtà Aumentata (AR)?

 

Reality si iunceru 

A tecnulugia di realtà aumentata (AR) hè l'integrazione in tempu reale di l'infurmazioni digitale cù l'ambiente di l'utilizatori. A cuntrariu rialitati Virtual (VR), chì crea un ambiente cumplettamente artificiale, l'utilizatori di a realtà aumentata (AR) sperimentanu un ambiente di u mondu reale cù l'imaghjini visuali generati sopra sopra.

 U vantaghju primariu di l'AR hè chì unisce cumpunenti digitale è tridimensionale (3D) cù a percepzione di una persona di u mondu reale.

 L'AR furnisce l'utilizatori cù elementi visuali, sonu è altre informazioni sensoriali attraversu un dispositivu cum'è un smartphone o occhiali.

 

Perchè duvete aduprà a Realità Aumentata in a vostra App?

 

Perchè a Realità Aumentata

  • Mobile AR coinvolge i Clienti

Snapchat hà digià avutu un grande successu à purtà l'innuvazione AR à un publicu più ghjovanu. Per mezu di i so filtri, Snapchat hà introduttu l'AR à più di 180 milioni d'utilizatori attivi ogni ghjornu in u mondu per mezu di messagi imagine è video.

 

  • AR Powers Navigazione Indoor

I visitatori di i centri commerciali ponu utilizà l'applicazioni cù a navigazione interna basata in AR per truvà e rotte più veloci per i buttreghi. Aumenta a produtividade di l'impiegati di l'uffiziu è di l'ospitale. A navigazione interna hè ancu facilmente integrata cù soluzioni di sicurezza chì limitanu l'accessu à spazii specifichi.

 

AR

 

 Per mezu di a cumminazione di AR è ricunniscenza di l'ughjettu, un strumentu di navigazione interna pò esse creatu. Dunque, l'AR in l'applicazioni determina a pusizione di un utilizatore in un edifiziu scannendu marcati specifichi posizionati currettamente in tuttu u bastimentu.

 

  • L'AR basata in faccia aumenta l'applicazioni di fitness

 

L'AR basata in faccia aumenta l'applicazioni di fitness

A tecnulugia ARKit d'Apple permette à l'applicazioni mobile di scansà una faccia è seguità cumu e so caratteristiche cambianu cù u tempu.

L'applicazioni di fitness ponu aduprà sta funzione ARKit. Quandu qualchissia perde u pesu, e so caratteristiche faciale diventanu più definite, è un AR in app pò seguità u so prugressu versu i so scopi di perdita di pisu.

 

  • AR permette a ricunniscenza di l'ughjettu

 

AR permette a ricunniscenza di l'ughjettu

A macchina, l'apparecchi intelligenti per a casa, è ancu i dashboards di e vitture utilizanu a realtà aumentata.

 

  • AR permette l'assistenza remota

 

AR permette l'assistenza remota

L'assistenza remota è a cullaburazione utilizanu l'AR spartutu. Utilizendu a realtà aumentata, pudete cuntattà immediatamente i tecnichi di mantenimentu chì ponu verificà remotamente l'equipaggiu in tempu reale, identificendu prublemi potenziali utilizendu marchi virtuali in un spaziu AR spartutu.

 

Chì ci hè u Scopu Futuru di u Sviluppu di App Mobile cù Apps di Realtà Aumentata?

 

futuru di AR

I cumpratori sò più entusiasmati chè mai per l'usu di l'applicazioni AR. 

L'AR aiuta l'imprese di sviluppu di l'applicazioni mobili, l'imprese è l'urganisazioni à portà l'esperienza di u cliente à alture praticamente inaudite. A tecnulugia di Realtà Aumentata hè l'innuvazione più promettente per aumentà l'efficacità di i telefoni intelligenti è di e tablette in l'anni à vene.

 

Google è Apple anu stabilitu in modu efficace in questu mercatu è sò digià prufittà di i benefici di a Realtà Aumentata. Inoltre, i clienti aspettanu chì più imprese implementanu applicazioni AR notevuli.

Se avete idee fantastiche per l'applicazione, hè ora di inizià u sviluppu di l'applicazioni AR per attirà più clienti è, à longu andà, sustene u vostru redditu cummerciale.

Dunque, duvete associà cù un espertu chì pò assicurà a qualità di a vostra applicazione. Avemu à Sigosoft travaglià cù u i migliori sviluppatori di app mobile chì crede in a nostra missione per creà soluzioni centrate in l'utilizatori chì assicuranu a crescita è a sicurità di a vostra marca in u vostru mercatu di nicchia.