Una-guida-completa-su-sviluppu-app-ibridi

90% di u tempu chì a ghjente passa in i so telefunini hè spesu in app. Avà, u numeru di scaricamentu di l'app hà righjuntu 310 miliardi in u mondu.

 

U sviluppu di tecnulugii d'applicazioni hibridi hà allargatu l'usu di l'applicazioni mobili. A causa di u so periodu di tempu di sviluppu più limitatu, u costu più bassu, è a capacità per esse scalata à e diverse piattaforme è sistemi operativi, sò diventati cusì cunnisciuti. 

 

Quì, sapete tuttu nantu à u sviluppu di l'applicazioni hibride da quale pudete sceglie a scelta bona per e vostre app di cummerciale. In questu modu, leghjite per amparà ciò chì hè u sviluppu di l'applicazioni mobile hibride, cumu funziona, quali sò i so vantaghji più impressiunanti è i costi di sviluppu.

 

Una sola barra di codice serà inclusa da i sviluppatori per tutte e piattaforme mentre creanu software hibridu. I sviluppatori anu bisognu di cumpone u codice una volta è dopu ponu eseguisce in ogni locu.  

 

Cumu Funcione Apps Hybrid? 

L'applicazioni ibride sò una mistura di applicazioni mobili web è native. I sviluppatori di l'applicazioni mobili creanu applicazioni hibridi utilizendu tecnulugia web cum'è JavaScript, CSS è HTML. Utilizendu frameworks open-source cum'è Ionic o React Native, u codice hè allora impannillatu in una applicazione nativa. 

 

Questu permette à l'applicazione di passà per u prugramma impiantatu in ogni tappa chì implica chì ponu esse installati nantu à i telefuni mobili è sottumessi à i magazzini di l'applicazioni dispunibuli per esse acquistati, assai simili à l'applicazioni native normale altru da u navigatore web.

 

L'applicazioni ibride anu l'aspettu è u sensu di l'applicazioni native, furnisce a listessa sperienza d'utilizatore, è anu a capacità di travaglià in diverse piattaforme ancu s'ellu sò sviluppati cù tecnulugia web.

 

I principali ghjucadori di u mondu cum'è Amazon, Nike, Walmart, Etsy, è altri anu da avà sceltu u mudellu di sviluppu di l'applicazioni hibridu nantu à u nativu. In cunsiquenza, un faltering 74% di i principali 50 applicazioni iOS di vendita in i Stati Uniti sò hibridi.

 

I Vantaggi Chiavi di u Sviluppu App Hybrid

Eccu avemu datu i cinque vantaghji maiò di u sviluppu di l'app hibrida:

 

Più faciule da Scala nantu à una altra piattaforma

L'applicazioni ibride ponu esse implementate in tutti i dispositi perchè usanu una sola basa di codice. Per esempiu, quandu hè custruitu per Android, si pò facirmenti lanciata nant'à iOS.

 

Solu una Codebase Per Gestisce

Questu hè utile per gestisce una basa di dati, micca in tuttu cum'è cù una struttura nativa induve avete bisognu di fà duie applicazioni, cù u bastimentu di software hibridu. 

 

Tempu di custruzzione più veloce 

Siccomu ci hè una basa di dati da gestisce, mette da parte menu sforzu per custruisce un hibridu cà l'applicazioni native. 

 

Bassu costu di sviluppu 

L'applicazioni mobili ibride costanu menu di l'applicazioni native. A causa di a manera chì i sviluppatori mantenenu in cuntattu cù un set di codice, e spese sottostanti è i costi di mantenimentu sò bassi. In queste linee, sò sustanzialmente più ragiunate chè i nativi. 

 

Disponibilità offline 

L'applicazioni ibride funzionanu in modu offline per via di a so fundazione nativa. Indipendentemente da se l'utilizatori ùn ponu micca ghjunghje à e dati in tempu reale, ponu carricà l'applicazione è vede l'infurmazioni recentemente caricate.

 

Quantu costa u sviluppu di l'app ibrida?

Nimu pò dì un costu propiu per un software hibridu. Tuttavia, paragunatu cù l'applicazioni lucali, l'applicazioni hibridi sò più assequibili per assemble. Normalmente, a spesa dipenderà da u tempu necessariu per fà l'applicazione, e so caratteristiche è u so pianu. 

 

Avemu da percepisce quale quantità seria applicazioni hibride di diverse intricatezza intornu à u costu: 

 

  • L'applicazioni mobili hibridi simplici ùn anu micca assai cumpunenti, è i sviluppatori ponu fà per un tempu più limitatu. In queste linee, costanu circa $ 10,000. 
  • L'applicazioni mobili hibridi cumplessi medii sò più cumplicati di quelli basi è ponu custà in qualchì locu in a gamma di $ 10,000 è $ 50,000. L'urganisazioni anu bisognu di 2-3 mesi per fà. 
  • L'applicazioni hibridi di l'impresa cù assai cumpunenti sò applicazioni perplessi chì necessitanu più opportunità per esse creatu. Hanu bisognu di circa 3-6 mesi per esse spediti è ponu costà $ 50,000 - $ 150,000. 
  • I ghjochi sò l'applicazioni più fastidiose per fà è l'urganisazioni di sviluppu di l'applicazioni hibride ponu energizà à $ 250,000. Alcune urganisazioni ponu carricà ogni ora, à partesi da circa $ 50 ogni ora. 

 

Top 5 Strumenti di Sviluppu App Hybrid

 

React Native 

Siccomu dipende di React è JavaScript è dà moduli nativi, questu hè u sistema di applicazione hibrida di decisione per i sviluppatori. Li permette di cambià u codice fonte in cumpunenti nativi è in questu modu trasmette à l'utilizatori una sperienza lucale. 

 

Flutter 

Impulsatu da Google, sta piattaforma sustene diverse lingue di prugrammazione è impone numerosi frameworks di travagliu. Hè spessu elogiatu per a so rapidità è e numerose funzioni chì offre, cum'è una larga varietà di widgets o aghjurnamenti regulari.

 

Ionicu 

Questa hè una struttura libera è open-source cù una enorme zona nativa di sviluppatori. Include una larga gamma di strumenti è capacità chì aiutanu i sviluppatori à creà applicazioni mobili interattive, cumpresi cum'è cumpunenti è formati nativi di l'UI, debugging, dispositivi di prova, è più.

 

Xamarin 

Powered by Microsoft, sta piattaforma hibrida usa lingua di prugrammazione C# cù a struttura .NET. Hè viable cù diverse piattaforme è dà esecuzione è sperienza d'utilizatore cum'è arrangiamenti nativi. 

 

PhoneGap 

Stu strumentu hè elogiatu per a so cunvenzione è a cumpatibilità cù e diverse piattaforme. Offre ancu plugins nativi per ogni piattaforma mobile chì permettenu l'accessu à l'utilità di i telefoni mobili cum'è un micru, una camera, una bussola è più.

 

Cumu selezziunà a megliu cumpagnia di sviluppu di app ibrida per a vostra attività?

Ci hè parechje cumpunenti chì duvete pensà à quandu pruvate di seguità u megliu Cumpagnia di sviluppu di applicazioni ibride per i vostri bisogni cummerciale.

 

Tuttu s'appoghja nantu à ciò chì ti piace è indipendentemente da se avete bisogni eccezziunali. In generale, e persone chì anu ristrettu l'assi monetari ordinariamente dumandanu una prugrammazione hibrida. Cù tali innumerevoli sviluppatori dispunibuli, puderia esse difficiule di stabilisce a decisione ideale per a vostra urganizazione. 

 

I seguenti sò un paru di punti interessanti prima di reclutà una sucietà hibrida di sviluppu di applicazioni mobili: 

 

Espertu

Hè necessariu chì i sviluppatori di app hibridi anu una sperienza tecnica è certificazioni. Per avè l'opzione di suddisfà tutti i travaglii assuciati cù a struttura di a vostra applicazione, queste persone anu bisognu di sapè nantu à u sviluppu di l'applicazioni mobile hibride. Impieghendu esperti, guarantisci chì u cursu di a custruzione di l'applicazioni va u modu più ideale imaginabile. 

 

Location

U locu face una differenza per voi? Pudete vulete travaglià intimamente cù i sviluppatori di applicazioni hibridi? O di novu, dite chì site aperti à reclutà un gruppu solidu per reevaluate? Cunsiderate queste dumande postu chì puderanu assume una parte significativa in a scelta di quale impresa di sviluppu di l'applicazione hibrida hè a più ideale per voi. 

 

Tiuccia

A spesa di l'applicazione hè una perspettiva più vitale per verificà. Ùn sò micca tutti i sviluppatori di l'applicazioni hibridi caricanu qualcosa di simile. Hè per quessa chì avete bisognu di decide a quantità chì pudete gastru. Stabilite un pianu di spesa è dumandate à i candidati potenziali per una stima di prezzu. Inoltre, pensate s'ellu ci vole à mette da parte soldi o spende una spesa diretta più alta chì vi presentarà un ROI più altu. 

 

servizii post-lanciamentu

Solu per a causa chì l'applicazione hè in diretta, ùn implica micca chì u travagliu di u sviluppatore hè finitu. L'applicazioni deve esse mantenite è rinfrescate constantemente. In cunseguenza, avete bisognu di assicurà chì i sviluppatori di l'applicazioni hibridi seranu quì per l'assistenza è u cunsigliu futuri. 

 

Livellu d'implicazione

L'imprese di sviluppu di applicazioni ibride assembleranu una applicazione per voi. Cusì, chjaramente, duvete esse impegnatu cù tutta l'interazzione. Tuttavia, ciò chì probabilmente ùn sapete micca hè u gradu di implicazione ch'elli necessitanu. Hè per quessa chì duvete risolve stu aspettu in anticipu. U costu di Apps Hybrid varieghja cù u scopu. Sigosoft pò aiutà vi cù u sviluppu Hybrid à un costu orariu partendu da 15 USD.

 

Se vulete custruisce una app hibrida per a vostra attività, cuntatta ci!